De metro heeft toch geen last van sneeuw?quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:02 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik moet verdomme donderdagochtend met de bus en de metro omdat ik om 9:00 tentamen heb.
Het OV zit meestal wel stampvol als het een beetje regent of sneeuwt. En als je dan al op een drukke lijn zit in de spits is het sardientje spelen.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De metro heeft toch geen last van sneeuw?
Genoeg plaatsen waarop de metro buiten is. En de GVB kennende gaat dat wel weer mis.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De metro heeft toch geen last van sneeuw?
Oh ja, dat is wel zwaar vervelend, ja. Heb ik met de tram ook last van, al die studentjes die mijn ziplaats in beslag nemenquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:30 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Het OV zit meestal wel stampvol als het een beetje regent of sneeuwt. En als je dan al op een drukke lijn zit in de spits is het sardientje spelen.
Pak de fietsquote:Op dinsdag 15 december 2009 16:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Genoeg plaatsen waarop de metro buiten is. En de GVB kennende gaat dat wel weer mis.
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 15 december 2009 16:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is toch goed voor je gespierde lijf?
De max temp in Eelde was vandaag volgens mij -1.1 of -1.2quote:Op dinsdag 15 december 2009 17:02 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Gisteren een ijsdag voor de Bilt, vandaag niet. Überhaupt bijna nergens. Alleen het uiterste noordoosten beleefde een ijsdag.
Weet niet wat het maximum voor 't station in Eelde was (zal wellicht -1 zijn geworden), maar om 16.30 was het er alweer -4,2.
[ afbeelding ]
Nice, ik zit met Kerst in Noorwegenquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:47 schreef AKnynke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo is het hier op dit moment. Erg mooi. Het allermooiste aan sneeuw vind ik dat de wereld zo stil wordt. Fietsen is daarentegen wel kut!
Het blijft trouwens maar sneeuwen, erg tof!
Heerlijk hoor, fiets elke dag naar mijn werk via Vondelpark, lekker hoorquote:
K heb hier vanmorgen dikke lol gehad voor het raam, veel fietsers gingen onderuit...Vervolgens zelf op de fiets richting station gestapt, geen probleem gehad. Wel de heuvel even afgelopen, want onderaan de heuvel te moeten remmen in de sneeuw leek me geen goed plan.quote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, fiets elke dag naar mijn werk via Vondelpark, lekker hoorEigenlijk stap ik altijd op de fiets, ookal vriest het 15 graden.
Maar gladheid, dat is echt ruk op de fiets, dus dat wordt ff uitkijken morgen.
klopt, die rust iddquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:55 schreef kepler het volgende:
Sneeuw in een grote stad is echt tof.
Was vorige winter in London toen er 30 cm sneeuw was gevallenAl het OV lag plat, en het was superrustig in de stad. De sneeuw dempt ook nog eens al het geluid, genieten dus!
Mja ik moet van Purmerend naar de omgeving van 't AMC. Dat gaat me iets te verquote:Op dinsdag 15 december 2009 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heerlijk hoor, fiets elke dag naar mijn werk via Vondelpark, lekker hoorEigenlijk stap ik altijd op de fiets, ookal vriest het 15 graden.
Maar gladheid, dat is echt ruk op de fiets, dus dat wordt ff uitkijken morgen.
BAAS!quote:Op dinsdag 15 december 2009 22:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mja ik moet van Purmerend naar de omgeving van 't AMC. Dat gaat me iets te ver.
Volgende week dinsdag 34 kilo/vierkante cm sneeuw?quote:
Ik betwijfel het als ik de kaart geef zoals MSN het doet voor de 10daagse termijnquote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Ammi het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, wordt na dinsdag helaas weer zachter.
Dat zegt nog niks, gisteren leek het vanaf zondag alweer zachter te worden en dat is nu al verlengd naar dinsdag, dus alles kan nogquote:Op woensdag 16 december 2009 00:11 schreef Ammi het volgende:
[..]
Dat zie ik niet gebeuren, wordt na dinsdag helaas weer zachter.
We hebben de tijdquote:Op woensdag 16 december 2009 23:16 schreef WEST het volgende:
die sneeuw front van vandaag die gaat maar tergend langzaam naar het zuiden toe.
Volgens de voorspelling op buienradar zal het om 1:15 in de kop van overijssel pas sneeuwen
als dat in Brabant is dan is de sneeuw verdamp in regenquote:
Moet je nu eens kijkenquote:Op donderdag 17 december 2009 07:38 schreef Blik het volgende:
Utrecht heeft zo'n 3 cm sneeuw. Het is alweer opgehouden met sneeuwen.
Helaasquote:Op woensdag 16 december 2009 23:25 schreef WEST het volgende:
[..]
als dat in Brabant is dan is de sneeuw verdamp in regen
hier in de achtertuin 20cmquote:
En we zijn nog niet eens op de helft.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef IHVK het volgende:
Toch wel een mooie winter geworden voorlopig.
We zitten pas op 1/6e eigenlijk.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
En we zijn nog niet eens op de helft.
Ik reken altijd vanaf 1 december. Meteorologisch gezien zijn december, januari en februari de wintermaanden.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
We zitten pas op 1/6e eigenlijk.
Astrologisch gezien is het zelfs nog herfst.
0.0 cm sneeuw in Venlo... Das pas mooi.......NOT!quote:Op donderdag 17 december 2009 20:09 schreef IHVK het volgende:
Toch wel een mooie winter geworden voorlopig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |