abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 november 2009 @ 13:39:49 #251
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_74417793
Fijn dat Jolie het zo lekker doet op school

Hier blijven de gympen op school en wordt er gesport in ondergoed(groep 1/2), vanaf volgend jaar gaan ze naar de grote sportzaal en gaan elke keer de tassen me naar huis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 november 2009 @ 13:42:20 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74417878
Als ze ouder worden en echt gaan zweten wordt het inderdaad een andere zaak, dan krijgt ie echt elke keer schoon goed mee
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 5 november 2009 @ 14:51:01 #253
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74420237
Ja dat is het verschil debuurvrouw. Bij Tristan is het nog niet zo erg hoor, 2x in dezelfde kleren sporten. Maar Wouter en Sterre, dat moet echt even gewassen worden. Wat ik nog wel het smerigst vind, is dat die zweetgymschoenen zo'n goor luchtje aan alles geven als het langer dan die dag in de tas zit. En Wouter en Sterre moeten verplicht douchen na de gymles, dus zo'n natte handdoek maakt het zaakje helemaal nat. Dus niet wassen is geen optie bij hun gymspullen.
  donderdag 5 november 2009 @ 14:51:40 #254
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74420255
Luchtbel, de school van Jolie klinkt echt hartstikke goed! Fijn zeg!
  Jubileum moderator donderdag 5 november 2009 @ 20:48:25 #255
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74433111
Het klinkt idd goed hoe Jolie omgaat met de verandering van school
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74433520
Jolie, wat goed. Wat heerlijk voor je LB dat ze het zo goed doet daar. Is het echt de beste keuze geweest voor jullie.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 5 november 2009 @ 20:58:17 #257
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_74433528
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:01 schreef Luchtbel het volgende:
Livelink, hoe is het met jullie? Is de 'rust' een beetje terug? Ik kan me namelijk voorstellen dat zoiets je nog dagen aanvliegt, zo af en aan? Vreselijk zeg

Het vloog me wel aan de afgelopen week, ja. Maar dat komt meer omdat ik ineens tot het besef ben gekomen dat er wel degelijk sprake is van een gedragsstoornis. Nou weet ik wel dat november vorig jaar ook een hele slechte maand was ivm verjaardag en Sinterklaas, maar we hebben de afgelopen tijd weer zoveel met hem te stellen dat ik mijn ogen nu niet meer durf te sluiten voor de realiteit. En dat is bij mij keihard aangekomen deze week.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Jubileum moderator donderdag 5 november 2009 @ 21:50:15 #258
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74435659
Livelink Het is wel goed dit inzicht maar zo hard....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74438030
Livelink, wat een moeilijk proces is het toch Kan me voorstellen dat het niet meevalt en je dingen zo graag anders zou zien.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  donderdag 5 november 2009 @ 23:22:58 #260
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74439442
Livelink...
in de haak.
pi_74440257
Livelink
Luchtbel klinkt goed!

Hier angstige momenten mee gemaakt vanmiddag en vanavond. Djulian kwam thuis met hoge koorts en was duf. Huisarts gebeld en na paracetamol belde ze nog een keer om te checken hoe het ging. Bij verandering moesten we Hap bellen. 2 uur later ging het verkeerd, hij reageerde niet meer, niet wakker te krijgen, loei warm. Hap gebeld, moesten hem in zijn wang knijpen, geen reactie en ondanks paracetamol 39,5. Assistente liet met spoed een huisarts komen, die kwam met sirene de straat in rijden. Djulian gaf meteen reactie want hij is helemaal gek van alles wat sirenes heeft. Ha heeft hem goed onderzocht en zijn eerste gedachte was hersenvliesontsteking. Schrik! We moeten hem om de 3 uur paracetamol geven en checken op vlekken. Hij durft niet te zeggen wat hij heeft, alleen dat we extreem goed moeten opletten en gelijk bellen als er wat veranderd.
Als het daarna weer rustig is besef je dat hij buiten bewustzijn was. Volgens ha door koortsstuip. Dat hij in 10 minuten hier was vanuit N'gein, met sirene. En dan ook zegt dat hij ook nodig vond, want Djulian is erg ziek, niet levens bedreigend, maar wel heel erg ziek. En dan schrik je behoorlijk en ben je bang om te gaan slapen. Ik ben bang.
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:30:17 #262
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74440968
*ook weer 's binnen komt rollen*

Ow Anitra, ik weet wat je voelt. Ik heb hier ongeveer net zoiets gehad met W.
Werd ook niet wakker en ik heb hem onder de (lauw maar wel koud genoeg) douche gesleept. Ik heb de HA gebeld en toen ik opkeek stond hij al naast me. (dat is dan weer een voordeel van de HA aan et eind van de straat hebben)

Maar mén wat een schrik zit er dan in je..
Doe het rustig aan.:*
Als je het écht niet vertrouwd kun je misschien wisselwachten houden met Rick en Djen?
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  vrijdag 6 november 2009 @ 00:38:32 #263
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74441075
En even een voor Livelink..
Maxi, Midi & Mini
pi_74441604
We hebben idd om beurt de wekker staan. Djen ligt bij hem en deuren open als ik te lanh niks hoor dan check ik ook ff. Ni ff 2 uurtjes rusten.
pi_74442505
Jeutje Anitra, dat is schrikken! Hoe isset nu??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 6 november 2009 @ 06:40:39 #266
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_74442593
Anitra, wat een schrik. Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? Sterkte!

En Noli, wat was er toen aan de hand met W.?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_74442651
Anitra wat eng ? Hoe is de nacht gegaan ?

Wat betreft gymkleding, hier twee zwetende heren, dus na elke gymles de tas mee naar huis en schoon spul erin. Gezien de geur die er af komt, ook geen gek plan...
pi_74442671
Anitra, wat ontzettend eng dit.
Ik ben ook altijd helemaal van slag als mijn kinderen iets hebben laat staan met zoiets als Djulian nu.

Hopenlijk gaat het nu weer wat beter!
Sterkte!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 november 2009 @ 07:21:04 #269
13151 crew  Rewimo
pi_74442720
Anitra, wat eng joh, hoe is het nu met hem? En met jou?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74443833
moet hij niet worden opgenomen bij een verdenking van hersenvliesontsteking ?!
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:17:24 #271
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74444001
Ja dat zat ik ook te denken.... Hè bah, wat eng... Hopelijk is het "gewoon"griep. hoe zijn jullie de nacht doorgekomen Anitra?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_74444066
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:07 schreef poemojn het volgende:
Dat leek mij ook idd Ze nemen toch geen risico's met die dingen zou je denken?
Hoe is het nu met Djulian?
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:22:17 #273
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_74444100
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:07 schreef poemojn het volgende:
Tijdje terug was Arwen ook helemaal laveloos, en lusteloos, overal pijn, en hoge koorts etc. HAP gebeld direct binnen 10 minuten daar.
Zij benoemde toen ook pneumokocken infectie en moest dus ook daar op letten en op beweeglijkheid van de nek etc. kreeg toen ook de opdracht om elke 2 uur te wekken.
Ik kreeg toen de keuze observatie daar of mee naar huis met een lijst aan instructies.
Engaging Infinite Improbability Drive..
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:26:00 #274
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_74444181
Toen ik het las dacht ik ook: die hoort in het ziekenhuis. Buiten het gevaar: naast alle zorgen is de verantwoordelijkheid te groot en de kennis te klein. Ik hoop dat hij snel opknapt Anitra!

Een vraag:
mn oudste is een dromer. Daardoor is haar werktempo (te) laag. Het is geen faalangst, maar ze zweeft weg als ze een werkje aan het maken is volgens juf.
Iemand tips of ideeen hoe ik hier thuis wat aan kan werken? Ik wou iig een thermometer maken met een slakje, schildpad, paard en (baby)jaguar (haar lievelings). Dan kan ik haar laten zien wat juf bedoelt.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:29:28 #275
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74444259
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 09:26 schreef Lishe het volgende:
Toen ik het las dacht ik ook: die hoort in het ziekenhuis. Buiten het gevaar: naast alle zorgen is de verantwoordelijkheid te groot en de kennis te klein. Ik hoop dat hij snel opknapt Anitra!

Een vraag:
mn oudste is een dromer. Daardoor is haar werktempo (te) laag. Het is geen faalangst, maar ze zweeft weg als ze een werkje aan het maken is volgens juf.
Iemand tips of ideeen hoe ik hier thuis wat aan kan werken? Ik wou iig een thermometer maken met een slakje, schildpad, paard en (baby)jaguar (haar lievelings). Dan kan ik haar laten zien wat juf bedoelt.
Mijn oudste en jongste hebben dit heel sterk. Maar alleen als het werkje hen niet uitdaagt. Is het een leuk en aansprekend werkje no problemo. Bij ons op school doen ze dat met evaluatie na het maken. Hoe vond ik het werkje? hoe deed ik het? en met de beertjesmethode (wat ga ik doen, wat heb ik nodig, heb ik alles, nadenken over werkje, nakijken) er aan vooraf. Oudste heeft dit nog maar kort, dat helpt niet meer, maar zie bij jongste wel duidelijk dat het vruchten afwerpt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:36:14 #276
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74444382
Anitra hoe zijn jullie de nacht door gekomen??
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 06:40 schreef livelink het volgende:
Anitra, wat een schrik. Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? Sterkte!

En Noli, wat was er toen aan de hand met W.?
W had (ook) een koortsstuip.
Hij had eerst alleen maar koorts en is toen op de bank in slaap gevallen. Alleen had hij wel een dikke trui én een dekentje over. Ik vond dat hij maar de trui uit moest of het dekentje af moest doen. Toen ik hem dat wou zeggen werd hij dus niet wakker.
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:37:57 #277
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_74444418
Daar had ik nog niet aan gedacht Buuf, aan de uitdaging. Dat ga ik aankaarten!
Ik zal ook naar de methodes van de juf vragen. Luuke begon er gisteren zelf over en de juf vandaag, dus ik vraag voor na het weekend een gesprek aan.
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:42:51 #278
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74444527
W heeft het ook heel erg.
Helaas een wel beetje meer dan gewoon is. Met een moeder met ADD en wat signalen van school wachten we nu dus op een oproep van de kinderpsych.

Blegh.. Straks met H naar de HA. Er steekt "iets" uit bij haar knie als ze die gebogen heeft.
Maxi, Midi & Mini
  vrijdag 6 november 2009 @ 09:44:13 #279
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_74444576
Noli, wat akelig, die knie! Gaat het verder goed bij jullie? En met je jongste telg? Succes met W. Ik hoop dat het meevalt.
pi_74445317
Ieuw klinkt niet fijn van die knie.

De nacht was vrij rustig, wel hoge koorts maar redelijk aanspreekbaar bij het wakker maken. Geen vlekken dus dat was goed. Maar koorts blijft hoog, ook met paracetamol. Wankelt op zijn beentjes, dus ha gebeld en Rick is er nu naar toe met Djulian.
Thanks voor de lieve woorden.
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:12:32 #281
144006 chacama
Ondernemend!
pi_74445328
Pfff, Anitra wat een schrik! Hoe is de nacht gegaan? Beterschap in elk geval en een dikke

Noli, succes bij de HA.

Lishe, zou het ook in de uitdaging zoeken. Misschien dat ze het inderdaad saai vind en daarom gaat zitten dromen.

Livelink, was geschroken van je bericht. Alsnog een Moeilijk hoor als het zo duidelijk naar voren komt dat er iets mis is. Hopelijk snel duidelijkheid bij jullie en wat handvaten om er mee om te gaan.

LB, klinkt goed zoals het gaat met Jolie.
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:14:07 #282
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74445365
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef Anitra het volgende:
Ieuw klinkt niet fijn van die knie.

De nacht was vrij rustig, wel hoge koorts maar redelijk aanspreekbaar bij het wakker maken. Geen vlekken dus dat was goed. Maar koorts blijft hoog, ook met paracetamol. Wankelt op zijn beentjes, dus ha gebeld en Rick is er nu naar toe met Djulian.
Thanks voor de lieve woorden.
Hoge koorts kan toch horen bij Mexicaanse griep? Ik dacht dat huisartsen dan een niet komen beleid hadden? Of had ie dan meer symptomen moeten hebben??
pi_74445665
De hoofdpijn, koorts en het wegvallen waren de reden van verdenking op hersenvliesontsteking en omdat hij geen vlekken had was de reden om hem niet op te nemen omdat het elke denkbare virus kan zijn.

Huisarts heeft net longen geluisterd en geen mexicaanse griep denkt hij. Een heftige virale infectie. Hoge koorts. Kan nog een paar dagen aanhouden en alles blijven checken.
pi_74445747
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Hoge koorts kan toch horen bij Mexicaanse griep? Ik dacht dat huisartsen dan een niet komen beleid hadden? Of had ie dan meer symptomen moeten hebben??
hij kreeg bij binnenkomst een kapje op en mocht niemand in de wachtkamer. Pm deze tijd ook nooit patienten want is overleg.
Onze eigen huisarts heeft zelf wel de mexicaanse griep.
  vrijdag 6 november 2009 @ 10:27:26 #285
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74445782
Verder gaat het hier wel lekker hoor.

Jaaaaa vaag hoor die knie. Ze heeft er ook niet echt heel erg last van. Ze loopt, rent, huppelt (nou ja, dat probeert ze), springt en kruipt er gewoon mee. Als je er zachtjes aan voelt zegt ze dat het wel zeer doet. Dus ehm, sja, dusss.

En van W zien we wel wat er uit komt.
Hij zit nu al een hele tijd aan de visolie en dat werkt wel íets om prikkels wat beter behapbaar te maken maar dus schijnbaar niet heel erg bij het snel af geleid zijn. Hij wil ook geen dag meer zonder visolie want hij merkt het zelf gewoon dat als hij zijn 'pilletje' neemt hij minder snel op de kast zit. Hij leek altijd al erg op mij ( ) maar hij begint nu op school gewoon echt last te krijgen van bepaalde trekjes.
Helaas kon de school zelf hem niet aanmelden voor een psychologische test want daar komen per jaar maar 4 tot 5 kinderen voor in aanmerking die de extreme gevallen zijn waar de klas ook hinder van ondervindt. Mja, en daar valt W dus niet onder. Hij is geen last voor de klas, alleen voor zichzelf. Dus hebben we het zelf maar in werking gezet.

Jongste gaat ook lekker, brabbelt hele verhalen, probeert achteruit te schuiven en is een beresterke uk!
Maxi, Midi & Mini
pi_74446111
Anitra wat een schrik zeg.

Noli, klinkt raar die knie. Ik bel je nog, vergeet het steeds sorry
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 november 2009 @ 10:48:24 #287
13151 crew  Rewimo
pi_74446415
Anitra, in elk geval fijn dat het geen hersenvliesontsteking is, maar zo'n infectie hakt er ook in natuurlijk. Beterschap voor Djulian!

Noli, die knie klinkt niet goed, wat dat kan zijn?

Concentratieproblemen had Christan ook, is langzamerhand wel beter geworden maar we moeten hem vaak nog wel "bij zijn huiswerk slepen", andere dingen zijn veel interessanter Is ook wel logisch natuurlijk Hij maakt zijn werk wel goed, gelukkig.
  vrijdag 6 november 2009 @ 11:30:40 #288
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_74447820
Het viel weer mee.. *zweet van voorhoofd veegt*

Ze heeft haar knie gestoten en onderhuids is daar iets van littekenweefsel/cyste gevormd(?) In ieder geval moet het over een tijdje vanzelf weg gaan.
Een stukje bot zou het waarschijnlijk niet zijn omdat een knieschijf mee beweegt als je valt/stoot en daar minder snel een stuk bot vanaf zou schieten (oke bij bejaarden komt dat wel voor maar bij een vierjarige was dit iets onwaarschijnlijker) daarbij zou ze dan ook veel meer pijn hebben. Het is wel een (kei)harde punt/bobbel maar het beweegt mee met de huid dus zit het in de huid en niet aan/op het bot.

We hebben een nieuwe AIO hier en die dacht eerst wel aan botsplinters en röntgenfoto's laten maken. Daarna heeft de HA er even naar gekeken.

Mocht ze er toch nog last van krijgen of het over een aantal weken niet minder of weg zijn dan moet ze weer terug komen.
Maxi, Midi & Mini
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 november 2009 @ 11:43:25 #289
13151 crew  Rewimo
pi_74448217
Ah, dat lijkt mee te vallen dus, gelukkig maar
pi_74449254
Gelukkig valt het mee Noli.
pi_74449320
Fijn dat het mee valt, maar toch om de gaten houden.

Hier bedacht dat het handiger is dat de 1 de dag doet en 1 de nacht want rick is ook nog steeds niet de oude. Dus ik ga nu slapen en rick houd nu de wacht en vannacht andersom.
Hij is zo'n zielig hoopje. Je wil zoveel doen, maar je kan niks voor hem doen. Frustrerend en de angst voor nog zo'n stuip helpt ook niet echt.
  vrijdag 6 november 2009 @ 12:28:22 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_74449517
beterschap voor Djulian.
kreeg hier de tip trouwens om te helpen de koorts eventueel te drukken, om een handdoek goed nat te maken met lauwwater, en dat over je kind te leggen.
(dat was die stomme nacht met Thijs zeg maar)
Sterkte ermee
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 6 november 2009 @ 14:08:06 #293
62233 Jelief
ikke lief!
pi_74452847
Oh ik heb zo veel gelezen,
LB fijn dat Jolie het goed doet op school.
Anitra, eng hoor,sterkte.

Gymspullen( korte broek en schoenen) blijven hier nog op school, wanneer je wilt wassen regel jezelf. Ik denk dat ik daar wel de vakanties voor aanhoud, dan heeft ze dat broekje misschien 5 uurtjes aan gehad. Hoe groter ze wordt hoe eerder ik de boel ga wassen. De tassen hangen hier aan de eigenkapstok, samen in eenbak zou ik ook niet zo geweldig vinden.

Emma had vandaag voor het eerst gym, ze vond het geweldig! En woensdag is mijn betrokken-moeder carriere begonnen, ik heb een groepje van Emma's klas voorgelezen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_74452985
Bij Sara op school gymmen ze in hun ondergoed. Ze heeft wel gymschoentjes en die blijven op school.

Ik vind dat sinds ze naar school gaat het echt verschrikkelijk hard gaat allemaal! Haar hele ontwikkeling gaan ineens in een razend tempo!
Gisteren hebben we een evaluatie gehad met de kinderarts. Het gaat stukken beter met Sara, maar haar stoelgang blijft onregelmatig (wel elke dag, maar soms wel 6 keer per dag). Ze plast wel stukken minder in haar broek, maar gemiddeld nog steeds 1 keer per dag.
Ze klaagt bijna niet meer over buikpijn. We hebben afgesproken dat we de komende anderhalve maand doorgaan met de movicolon. Ze moet meer regelmaat krijgen in haar stoelgang en haar darmen hebben echt tijd nodig om daaraan te wennen. Op 11 december hebben we een afspraak in het ziekenhuis en dan gaan we weer verder kijken.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_74453143
Hier gymen ze in hun ondergoed. Schoentjes liggen wel op school maar ik geloof dat die zelden gedragen worden. De kleuters hebben een eigen zaaltje en vanaf groep 3 gaan ze naar een sporthal in de buurt en dan moeten ze ook gymspullen mee.

Fijn dat het beter gaat met Sara. En hopelijk over anderhalve maand helemaal
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:11:35 #296
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74455164
Anitra, beterschap!
Noli, gelukkig valt het mee, maar ik zou ook schrikken hoor, van zo'n harde bobbel bij d'r knie.
Hier is Sterre tijdens het BMX-en (een speciale les van school, vanmorgen) gevallen. Gelukkig had ze een helm op, want ze knalde dus met haar hoofd op de grond, nadat ze op zo'n schans uit balans raakte. Maar het stuur ramde keihard tegen haar bovenbeen en nu kan ze haar been nauwelijks meer bewegen door de pijn, en het is hartstikke blauw, en ze is misselijk (maar dat kon ook door die smak met haar hoofd tegen de grond komen). M'n man is nu met haar naar de dokter, om 14:50 moest ze er zijn, omdat ik om half vier weg moet met Tristan voor zijn zwemles. En dan komt Wouter ook nog eens om iets over half vier thuis! Alles tegelijk! Dat wordt een sleutel afgeven bij de buren en een briefje op de deur plakken, want anders weet ik het ook niet. Dikke kans namelijk dat mijn man niet op tijd terug is met Sterre. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat ze doorgestuurd wordt naar het ziekenhuis om röntgenfoto's te maken.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 6 november 2009 @ 15:16:10 #297
13151 crew  Rewimo
pi_74455351
Hè jakkes, wat een pech voor Sterre! Van die botsing met het stuur zal ze wel een tijdje last houden Sterkte ermee en beterschap voor haar.
  vrijdag 6 november 2009 @ 15:59:08 #298
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74457056
he gets spuuglokje, dat klinkt als een hele nare val die sterre gemaakt heeft. inderdaad maar goed dat ze een helm op had. ik hoop dat 't meevalt allemaal.

anitra, wat akelig en eng. ik hoop dat 't snel beter met 'm gaat!

lishe, wat lijkt jouw dochter toch op de mijne. hier ook juffen die zich zorgen maken over haar wegdromen. ik vind 't lastig, aan de ene kant denk ik 'laat haar lekker dromen, nu kan 't nog, waar maken jullie je druk over'. aan de andere kant vind ik 't wel een rot idee als dat dromen misschien echt een onvermogen is, of als 't bijvoorbeeld voortkomt uit het feit dat ze zich daar niet prettig voelt. maar directe tips voor hoe je dat kunt trainen heb ik zo even niet voorhanden. vanmiddag had ze een vriendje te spelen mee gevraagd maar oef, dat is toch wel wat veel op de vrijdagmiddag. ze was zo moe dat 't samen spelen nogal moeizaam ging, zacht uitgedrukt.

net na school trouwens nog even een gesprekje gehad met de juf van m'n zoon, dat was hartstikke positief. 't gaat zo goed met 'm, heel fijn!
in de haak.
  vrijdag 6 november 2009 @ 16:03:12 #299
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74457181
oh en noli: ik hoop dat er met H's knie niks ergs aan de hand is! en goed dat W's problemen serieus genomen worden. mocht er echt wat aan de hand zijn dan kun je maar beter zo vroeg mogelijk weten wat 't precies is, zodat hij er de nodige hulp bij kan krijgen.
in de haak.
pi_74457554
Spuuglokje, wat vervelend allemaal (met Sterre)
Ik hoop dat het meevalt (en godzijdank had ze een helm op)
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef trui het volgende:
net na school trouwens nog even een gesprekje gehad met de juf van m'n zoon, dat was hartstikke positief. 't gaat zo goed met 'm, heel fijn!
Wat heerlijk, trui!

Bij ons geldt dat voor 1 zoon. Met onze oudste gaat het helemaal niet zo goed de laatste tijd, helaas
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')