Het vloog me wel aan de afgelopen week, ja. Maar dat komt meer omdat ik ineens tot het besef ben gekomen dat er wel degelijk sprake is van een gedragsstoornis. Nou weet ik wel dat november vorig jaar ook een hele slechte maand was ivm verjaardag en Sinterklaas, maar we hebben de afgelopen tijd weer zoveel met hem te stellen dat ik mijn ogen nu niet meer durf te sluiten voor de realiteit. En dat is bij mij keihard aangekomen deze week.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:01 schreef Luchtbel het volgende:
Livelink, hoe is het met jullie? Is de 'rust' een beetje terug? Ik kan me namelijk voorstellen dat zoiets je nog dagen aanvliegt, zo af en aan? Vreselijk zeg
Dat leek mij ook iddquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:07 schreef poemojn het volgende:
moet hij niet worden opgenomen bij een verdenking van hersenvliesontsteking ?!
Tijdje terug was Arwen ook helemaal laveloos, en lusteloos, overal pijn, en hoge koorts etc. HAP gebeld direct binnen 10 minuten daar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:07 schreef poemojn het volgende:
moet hij niet worden opgenomen bij een verdenking van hersenvliesontsteking ?!
Mijn oudste en jongste hebben dit heel sterk. Maar alleen als het werkje hen niet uitdaagt. Is het een leuk en aansprekend werkje no problemo. Bij ons op school doen ze dat met evaluatie na het maken. Hoe vond ik het werkje? hoe deed ik het? en met de beertjesmethode (wat ga ik doen, wat heb ik nodig, heb ik alles, nadenken over werkje, nakijken) er aan vooraf. Oudste heeft dit nog maar kort, dat helpt niet meer, maar zie bij jongste wel duidelijk dat het vruchten afwerpt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:26 schreef Lishe het volgende:
Toen ik het las dacht ik ook: die hoort in het ziekenhuis. Buiten het gevaar: naast alle zorgen is de verantwoordelijkheid te groot en de kennis te klein. Ik hoop dat hij snel opknapt Anitra!
Een vraag:
mn oudste is een dromer. Daardoor is haar werktempo (te) laag. Het is geen faalangst, maar ze zweeft weg als ze een werkje aan het maken is volgens juf.
Iemand tips of ideeen hoe ik hier thuis wat aan kan werken? Ik wou iig een thermometer maken met een slakje, schildpad, paard en (baby)jaguar (haar lievelings). Dan kan ik haar laten zien wat juf bedoelt.
W had (ook) een koortsstuip.quote:Op vrijdag 6 november 2009 06:40 schreef livelink het volgende:
Anitra, wat een schrik. Hoe zijn jullie de nacht doorgekomen? Sterkte!
En Noli, wat was er toen aan de hand met W.?
Hoge koorts kan toch horen bij Mexicaanse griep? Ik dacht dat huisartsen dan een niet komen beleid hadden? Of had ie dan meer symptomen moeten hebben??quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:12 schreef Anitra het volgende:
Ieuw klinkt niet fijn van die knie.
De nacht was vrij rustig, wel hoge koorts maar redelijk aanspreekbaar bij het wakker maken. Geen vlekken dus dat was goed. Maar koorts blijft hoog, ook met paracetamol. Wankelt op zijn beentjes, dus ha gebeld en Rick is er nu naar toe met Djulian.
Thanks voor de lieve woorden.
hij kreeg bij binnenkomst een kapje op en mocht niemand in de wachtkamer. Pm deze tijd ook nooit patienten want is overleg.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoge koorts kan toch horen bij Mexicaanse griep? Ik dacht dat huisartsen dan een niet komen beleid hadden? Of had ie dan meer symptomen moeten hebben??
Wat heerlijk, trui!quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:59 schreef trui het volgende:
net na school trouwens nog even een gesprekje gehad met de juf van m'n zoon, dat was hartstikke positief. 't gaat zo goed met 'm, heel fijn!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |