abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74271963
livelink wat erg! Gelukkig is hij weer terecht en is je nachtmerrie goed afgelopen maar mèn
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 1 november 2009 @ 11:25:23 #202
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74271990
Gelukkig is hij weer veilig thuis! Wat zullen jullie bang geweest zijn.
  zondag 1 november 2009 @ 11:28:32 #203
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_74272046
Livelink Wat een nachtmerrie!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_74272060
jeetje Livelink! dat is schrikken zeg! fijn dattie weer thuis is!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 november 2009 @ 11:47:54 #205
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74272402
Oh!! wat een schrik! Hopelijk ben je weer wat bijgekomen.... hoe is het met Job zelf eigenlijk?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  zondag 1 november 2009 @ 11:48:18 #206
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_74272424
Het blijkt dat hij zelf al door de politie was aangesproken die toevallig langsreed toen hij bij een grote kruising stond. Maar toen had hij doodleuk tegen de politie gezegd dat zijn vader er zo aankwam (en ik denk dat hij dat ook echt dacht). De politie zag inderdaad een man aan komen fietsen en is toen doorgereden.
Gelukkig is Job vervolgens niet zelf die kruising overgestoken en is hij vlak daarna door een mevrouw opgepikt en mee naar huis genomen. Dezelfde politieagent die hem even daarvoor had aangesproken was daar ook toen we hem ophaalden. Al met al voor ons allemaal een heel duidelijke les. We wisten wel dat we Job altijd in het vizier moeten houden, maar dat moet gewoon verdriedubbeld worden. En Job zelf is ook behoorlijk in paniek geraakt en zal wellicht ook wat beter nadenken voor hij iets doet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 1 november 2009 @ 11:51:20 #207
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74272499
Livelink wat een schrik! Gelukkig is alles goed afgelopen, fijn dat hij weer thuis is!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74272714
ai ai, Livelink.
Wat een actie van die zoon van je. Wat zullen jullie geschrokken zijn zeg.

Wat zegt hij zelf wat hij ging doen?
  † In Memoriam † zondag 1 november 2009 @ 12:00:56 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_74272766
Oh Livelink je ergste nachtmerrie lijkt me!
Je zou er haast een boek over schrijven!
  zondag 1 november 2009 @ 12:05:36 #210
37150 livelink
pi_74272905
Hij zegt het zelf niet, maar we weten wel bijna zeker dat hij naar het zwembad wilde. Hij had zijn zwembroek aan onder zijn gewone broek en was ook richting het zwembad gefietst. De kruising heeft hij niet over durven steken, anders was hij er ook gekomen.

Hij is helemaal gek van zwemmen, hij zwemt voor zijn c-diploma en hij zwemt ook elke zaterdag met J.
Gisteren was er diplomazwemmen en konden ze niet zwemmen. Alles bij elkaar denk ik dat hij heeft bedacht dat hij dan maar vandaag ging zwemmen. Het is natuurlijk niet voor niks dat we al bijna 2 jaar een traject met hem doorlopen om te kijken wat er met hem aan de hand is. 'Normale' kinderen zullen zo niet denken of doen, maar Job kennelijk wel.
  Jubileum moderator zondag 1 november 2009 @ 12:06:35 #211
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_74272937
Jeetje Livelink Potverdrie zeg, wat een ongelooflijke mazzel dat het zo goed is afgelopen maar men.... wat zullen jullie geschrokken zeg.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_74273192
Het lijkt er inderdaad op dat hij wilde gaan zwemmen ja.
Ach gosh..

Nou ja, het is goed afgelopen en inderdaad zoals je zelf zegt een wijze les voor jullie (dat hij dus zoiets zou kunnen doen). Zo leer je je kind alleen maar beter kennen en kun je er beter op inspelen.
Beetje heftige les dat wel...

Wel goed dat hij dus echt iets heeft waar hij zijn ei in kwijt kan trouwens (het zwemmen dus..)
pi_74279068
Livelink wat eng Veel succes met het bekomen van de schrik
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 1 november 2009 @ 15:27:46 #214
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_74279133
Wat een schrik Livelink
en gelukkig dat er niets gebeurd is verder

Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 1 november 2009 @ 15:57:34 #215
1762 YPPY
Yppiaans
pi_74279969
Verschrikkelijk zeg livelink, wat erg. Gelukkig maar dat hij nu weer veilig thuis is en dat die mevrouw die hem meenam de politie heeft gebeld. Je wilt er niet aan denken, dat zoiets kan gebeuren.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  zondag 1 november 2009 @ 22:12:32 #216
62233 Jelief
ikke lief!
pi_74296408
Wat een schrik Livelink!

Emma doet het geweldig goed op school. Ze heeft het prima naar haar zin en de juf vind haar een pientere tante. (voor ze begon hadden we een boekje over pompom gekregen voor Emma. Pompom is een handpop die de juf wel eens gebruikt bij de kringgesprekken. De eerste wendag verkondigde Emma dat dat niet de echte pompom was maar een pop.
Vrijdag hadden ze maandsluiting met groep 1 en 2. Alleen al om haar daar te zien zitten op een bankje tussen de andere kinderen was

Vandaag hebben we haar verjaardag gevierd, te veel taart en genoeg cadeautjes (houten treinbaan met veel extra's, hello kitty bouwblokken(nepduplo) een 3dpuzzel, een verschrikkelijk piephondje dat echt loopt, sponsstempels, kleurboek en een sneeuwwitjeknuffel. Haar vriendje van een paar huizen verderop was er ook nog, jammer was dat ze beiden nogal moe waren dus de een na de ander was aan het huilen omdat het niet ging zoals ze wilden. We hebbenhet voor het eerst niet voorbij het avondeten gevierd en dat is ons goed bevallen. We konden nu rustig op ons eigen tempo de dag afsluiten.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 1 november 2009 @ 22:34:10 #217
37150 livelink
pi_74297856
Jelief, nog gefeliciteerd met Emma! Wat fijn dat ze het zo goed doet op school. En inderdaad, als je ze de eerste keer zo ziet zitten in de hele groep dan gaat er wel wat door je heen.
pi_74298853
Livelink Gelukkig dat hij is teruggevonden! Wat eigengereid

Jelief, gefeliciteerd met Emma Bijdehante opmerking van die Pompom. En wat groot lijken ze dan ineens, he?
Myrthe heeft sinds de zomervakantie een eigen tafel met een eigen laatje (met potloden, lineaal, wekboekjes enzo erin) en dat vond ik ook zo groot
  maandag 2 november 2009 @ 00:09:30 #219
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74302372
OMG livelink, wat een nachtmerrie moet dat zijn geweest inderdaad.... maar wat fijn dat hij weer heelhuids terug is! (en knap dat ie zo goed zwemmen kan!).
in de haak.
  maandag 2 november 2009 @ 00:37:40 #220
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_74303203
O livelink, wat verschrikkelijk, fijn dat het zo goed afgelopen is!

En fijn dat Emma het zo naar haar zin heeft op school, nog gefeliciteerd!

Gaat Myrthe dan al naar groep 3? Judith heeft ook haar eigen laatje en dat is bij hun op school vanaf groep 3, ik weet niet of dat op elke school zo is?
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_74309082
nee, combigroep 2/3/4
pi_74353403
Ik kom een maand te vroeg even binnenvallen.
Raden jullie gym/turn schoentjes aan? Ik heb gelezen dat ze in ondergoed en blote voeten gymmen op de basisschool. Ik hoor om me heen kijk dan maar uit voor wratten ed op de voeten.
Dus nu twijfel ik wel of geen schoentjes.
Ze gaat 23 november al naar de basisschool. (6 dec wordt ze 4)
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 3 november 2009 @ 16:20:39 #223
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_74353636
Dan geef je haar toch schoentjes mee? Op geen van de scholen waar Christan op zat werd op blote voeten gegymd. Zou ik ook niet prettig vinden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74354052
Ja voel ik me wel prettiger bij. Nu nog kopen.
Scapino/bristol heeft zoiets vast wel.
  dinsdag 3 november 2009 @ 17:34:05 #225
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74356294
Kinderen hebben met blote voeten veel meer grip. Dus ik zou geen turn-/gymschoentjes aandoen, Ingrid. In groep 1 en 2 doen ze veel evenwichtsoefeningen, en klimmen ze in die rekken aan de muur, dat soort dingen. Later, vanaf groep 3, wordt er anders gegymd, en dan zijn echte gymschoenen zeker aan te raden. Turnschoentjes voldoen dan ook niet meer (met voetballen e.d. ).
  dinsdag 3 november 2009 @ 18:26:49 #226
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74357948
Die van ons gymen in groep 1 en 2 ook zonder schoenen en hebben (buiten de waterwratten ) nooit wratjes gehad. En volgens mij hebben ze nu wel schoenen mee maar doen ze die niet aan. Liever lui dan moe.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 4 november 2009 @ 09:26:10 #227
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_74375468
Livelink wat een nachtmerrie gelukkig goed afgelopen.

Bij ons hebben ze echt wel schoeisel aan maar waar wel gevraagd wordt om op te letten is een schoen met harde zool. Niet van die turnschoentjes want die worden nl erg glad aan de onderkant.

Zulk soort dus
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 november 2009 @ 10:07:27 #228
13151 crew  Rewimo
pi_74376457
Vicky, is Amber al gewend aan het slapen zonder speen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_74379235
quote:
Op woensdag 4 november 2009 09:26 schreef Rottdog het volgende:
Livelink wat een nachtmerrie gelukkig goed afgelopen.

Bij ons hebben ze echt wel schoeisel aan maar waar wel gevraagd wordt om op te letten is een schoen met harde zool. Niet van die turnschoentjes want die worden nl erg glad aan de onderkant.

Zulk soort dus
[ afbeelding ]
Zoiets zag ik online bij Scapino. Vind het een beetje vies idee op blote voeten. Maar misschien ben ik wel raar daarin. 16 nov info uurtje dan zal ik het nog wel navragen.
pi_74379388
quote:
Op woensdag 4 november 2009 10:07 schreef Rewimo het volgende:
Vicky, is Amber al gewend aan het slapen zonder speen?
ja helemaal!

ze heeft het er eigenlijk ook niet meer over gehad.. ja het enige wat ze zegt is dat ze weer een speen mag als ze 10 is.
De 1e nacht zonder speen ging prima, de 2e nacht iets minder, de 3e nacht was piepen maar daarna was het over. Ze accepteert het ook volledig dat Tess wel een speen heeft en zij niet.

Ze heft het trouwens super naar haar zin en de meester en juf zijn ook zeer tevreden. Ze kan goed meekopen.
Van de week zei M. tegen d'r dat ze weer naar school mocht. Had ze gezegd: pff al weer, ik wil nu wel eens een keer wat anders hoor. Maar als ik haar ga halen van school wil ze niet mee naar huis
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74379465
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik kom een maand te vroeg even binnenvallen.
Raden jullie gym/turn schoentjes aan? Ik heb gelezen dat ze in ondergoed en blote voeten gymmen op de basisschool. Ik hoor om me heen kijk dan maar uit voor wratten ed op de voeten.
Dus nu twijfel ik wel of geen schoentjes.
Ze gaat 23 november al naar de basisschool. (6 dec wordt ze 4)
ik heb schoentjes van Rucanor gekocht, met klittenband. Die vond ik steviger dan die instappers.
Hier gymen ze niet op blote voeten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_74379644
Waar heb je die gekocht Vicky? We gaan zaterdag de stad in kunnen we meteen kijken.
pi_74379683
quote:
Op woensdag 4 november 2009 11:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Waar heb je die gekocht Vicky? We gaan zaterdag de stad in kunnen we meteen kijken.
uhh volgens mij bij Nelson. Waten iets van een tientje geloof ik.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 4 november 2009 @ 11:46:59 #234
13151 crew  Rewimo
pi_74379823
Bij Scapino, Bristol en zo vind je ze ook wel, Ingrid

Goed van Amber, Vicky! En fijn dat ze zo lekker gaat op school. Een keertje wat anders
pi_74381419
Dan sleep ik Djeez daar wel naartoe. Nelson nog nooit van gehoord overigens. Scapino en Bristol hebben we wel.

Fijn dat het met de speen goed ging. En dat het goed gaat op school!
  † In Memoriam † woensdag 4 november 2009 @ 22:00:30 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_74402393
ik heb ze van de schoenenreus, die vallen breder dan die van de bristol.
pi_74402614
Ik ben al 3 maanden op zoek naar gymschoenen, ben al 30x de Bristol en Schoenenreus ingeweest maar ze hebben steeds de goede maat niet
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  woensdag 4 november 2009 @ 23:01:40 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74405086
Livelink, hoe is het met jullie? Is de 'rust' een beetje terug? Ik kan me namelijk voorstellen dat zoiets je nog dagen aanvliegt, zo af en aan? Vreselijk zeg

Oh en over gymspullen gesproken. Gaan die bij jullie elke keer mee naar huis na gym? Bij Jolie op school zitten de spullen in tassen in een bak en die tas krijg jje mee naar huis als het vakantie is. Ja? Echt! Iehl. Wij doen hier dus ook niet aan mee, alleen Jolie is steeds bang dat ze op d'r kop krijgt van de juf als ze d'r tas meeneemt dus die rent op de gymdagen als de juf niet meer kijkt bij het naar huis gaan even naar binnen om d'r tasje te pakken
pi_74405173
Lb, wij moeten op maandag de tas mee naar school nemen en op vrijdag weer mee naar huis. Maar als Amber gegymt heeft doe ik een schoon shirt in haar gymtas.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 november 2009 @ 23:07:36 #240
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74405309
Voor de rest wil ik nog even vertellen dat het ontzettend goed gaat met Jolie op de nieuwe school. Echt onwijs. Ze mist d'r oude school wel soms, zegt ze. En dat kan ik me ook goed voorstellen. Maar ze gaat ook met veel plezier naar de nieuwe school en heeft enorm veel geleerd de afgelopen weken. Ze heeft echt sprongen gemaakt en komt nu al mee met de andere kinderen van haar leeftijd (voor de duidelijkheid: ze had op de Vrije School natuurlijk niks met letters enzo gehad) dus dat is knap. Daarnaast vindt ze het allemaal wel wat binnen dat Jenaplansysteem geloof ik. Ze vindt het interessant om zelf keuzes te mogen maken en te verdelen en dan ook aan te geven in een boekje enzovoorts, het taakje dat ze heeft bij het ondersteunen van de juf, het spelen met kinderen uit de verschillende klassen. Trots was ze dan ook toen ze vorige week voor het eerst haar weektakenboekje mee naar huis kreeg, ze kwam er steeds mee aan en mij maar uitleggen hoe het in z'n werk gaat en alles en hoe ze daar dan overnadenkt. Ik ben er trots op. Hoor ook van iedereen dat ze zo lekker in d'r vel zit op het moment. En ik had nooit gedacht dat mijn kind op zo'n school zou zitten. Laat staan dat het dan tot nu toe natuurlijk zo goed zou zijn!
  woensdag 4 november 2009 @ 23:16:03 #241
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74405546
quote:
Op woensdag 4 november 2009 23:01 schreef Luchtbel het volgende:
Livelink, hoe is het met jullie? Is de 'rust' een beetje terug? Ik kan me namelijk voorstellen dat zoiets je nog dagen aanvliegt, zo af en aan? Vreselijk zeg

Oh en over gymspullen gesproken. Gaan die bij jullie elke keer mee naar huis na gym? Bij Jolie op school zitten de spullen in tassen in een bak en die tas krijg jje mee naar huis als het vakantie is. Ja? Echt! Iehl. Wij doen hier dus ook niet aan mee, alleen Jolie is steeds bang dat ze op d'r kop krijgt van de juf als ze d'r tas meeneemt dus die rent op de gymdagen als de juf niet meer kijkt bij het naar huis gaan even naar binnen om d'r tasje te pakken
Zo gaat dat hier ook. De spullen gaan mee naar huis als het vakantie is. Nu zaten er tot nu toe alleen gymschoentjes in, dus dat was niet zo'n punt. De afgelopen maanden heeft ze in haar hemdje en onderbroek gegymd. Maar nu heb ik wel een broekje en een t-shirt meegegeven, omdat het kouder wordt.
Ja, ik weet niet. Ik heb er nog niet echt over nagedacht wat ik er van vind. Nu is het wel zo dat ze volgens mij maar 2x een half uurtje per week gymmen, dus echt heel vies wordt het ook niet, denk ik zo. Maar heel fris is ook anders.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 4 november 2009 @ 23:18:19 #242
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74405618
Ja de kleertjes worden ook niet echt vies natuurlijk (hoewel....kleuters.....ze zweten niet maar zijn wel smerig voor de rest ) maar het zit dan in een tas met schoenen en dan vervolgens in een bak met nog twintig tassen en dan een deksel....mjah
  woensdag 4 november 2009 @ 23:20:55 #243
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_74405703
Tja, is goed voor de weerstand, moeten we dan maar denken. Al die bacteriën. Nee, serieus ik vond het ook wel apart. Maar ja, het is de regel op school, dus volgzaam als ik ben, hou ik me daaraan.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
  woensdag 4 november 2009 @ 23:24:42 #244
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74405821
LB, wat heerlijk dat de overgang naar de nieuwe school zo soepel verloopt zeg! knap van Jolie, wat een aanpassingsvermogen! en fijn dat 't er gewoon blijkbaar prettig genoeg voor haar is om zich dus ook zo snel te kunnen voegen.

over die gymspullen: hier krijgen ze ze aan 't eind van de week altijd mee, tenzij er die hele week niet gegymd is (bij mooi weer gaan ze liever naar buiten dan de gymzaal in). ik vind alleen met de vakanties wel erg weinig.
in de haak.
  woensdag 4 november 2009 @ 23:25:09 #245
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_74405839
Oh voor die weerstand doen we al genoeg. Ik zag toevallig hoe een vriendin van Jolie vanmiddag haar neus afveegde aan Jolie haar prinsessenjurk. Toen ze zag dat ik d'r aankeek en een wenkbrauw optrok, haalde ze haar schouders op en keek me nogal schaapachtig aan.
En die regels tja, misschien moet ik me daar ook aan houden. Maar ja ik moet ook wat te zeuren hebben hoor over die school.
pi_74411233
Die tassen gaan hier wel elke keer weer mee naar huis, maar nu heeft ze vandaag gym en ligt de tas nog hier. Dus ik vind het handiger als de tas wel op school blijft. Dan neem je 'm af en toe mee om te wassen en komt dat ook wel goed. Fijn dat de nieuwe school zo goed gaat.
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 5 november 2009 @ 10:42:07 #247
13151 crew  Rewimo
pi_74412193
LB, wat fijn dat Jolie het zo goed doet en het leuk vindt op de nieuwe school Pak van je hart lijkt me! Hebben jullie nu ook echt meer tijd samen en minder haal- en brengstress?

Gymspullen gaan hier woensdag heen en donderdag terug (2x sport). Vrijdags gaan nu de zwemspullen mee, na de kerstvakantie wordt dat ook gym. Alleen in de vakanties vind ik ook wel erg weinig
  donderdag 5 november 2009 @ 11:00:54 #248
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_74412689
Gymspullen gaan hier dezelfde dag mee heen en mee terug. Een week of meerdere weken in een tas? Bleh!
  donderdag 5 november 2009 @ 11:36:32 #249
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74413808
vanaf groep 3 sporten ze hier op vaste tijden, bij 'Willem' 2 dagen na elkaar. op dinsdag gaat de tas mee heen, en op woensdag komt ie weer terug. 2x in dezelfde kleren gymmen kan nog wel hoor, m.i.
in de haak.
  donderdag 5 november 2009 @ 11:43:32 #250
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_74414027
in de onderbouw die ik dat wel, de gymspullen voor één week da's op dinsdag heen en donderdag weer terug. Mijn oudste moet dan wel shirtwissel op woensdag van mij. Die zweet toch heel anders al....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')