abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:12:44 #101
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73592885
morris, beterschap!

jongenstrui is herstellende, gaat echt een stuk beter. vanmiddag is 1 van de 2 losse voortanden eruit gegaan. nog even paniek, hij dacht dat ie 'm perongeluk had ingeslikt, maar gelukkig lag 't ding ergens in de hut die ze gebouwd hadden. (hoeven we niet in uitwerpselen te gaan roeren. )
in de haak.
  zondag 11 oktober 2009 @ 22:42:29 #102
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_73594678
Wat een mooie fietsreeks van M.
En Trui, always look on the bright side of life is vast jouw motto (hoewel ik ook heel blij ben dat ik niet hoef te visualiseren hoe jullie in uitwerpselen roeren )

Morris, beterschap! En daarna een grote sprong, begreep ik.

Ik ga even een tekening van Job klein spammen. Objectief gezien stelt het vast niet veel voor, maar als ik denk aan het jongetje dat vorig jaar alleen maar kon krassen met zwart of donkerblauw, dan ben ik nu toch wel heel erg trots op deze tekening. Hij heeft de essentie van Zwarte Piet volgens mij echt goed te pakken

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:00:37 #103
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73595611
zeker! mooi! heel kunstig zelfs! (maar waarom zo klein?? ).

en haha die bright-side-bril valt wel mee hoor (of tegen). maar dat gewiebel was echt akelig om te zien en dus ben ik blij dat 1van de tanden er nu uit is.
in de haak.
pi_73595745
quote:
Op zondag 11 oktober 2009 23:00 schreef trui het volgende:
zeker! mooi! heel kunstig zelfs! (maar waarom zo klein?? ).
minimalisme he
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  zondag 11 oktober 2009 @ 23:05:40 #105
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73595836
haha ooh is 't dat! minimahlisme, zouden ze in duitsland zeggen.
in de haak.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:00:23 #106
11682 Moonah
Jolie femme
pi_73602647
Oh, die Willem.
Wat akelig trui...

En Job! Goed gedaan!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 12 oktober 2009 @ 10:11:14 #107
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_73602857
Goed zo Job!
Middelste had hier afgelopen week ook voor het eerst iets getekend wat zowaar ergens op leek
Hij had kikker nagetekend, en zelfs ingekleurd
En dat is echt heel wat voor hem, antikleurmaffia dat hij er is
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_73638525
Wat mooi Job

Ik vind het sowieso leuk dat tekenen (nu ze ouder worden) echt ergens op begint te lijken Ik heb afgelopen week alle oude knutsels van de deuren afgehaald en een nieuwe lading van school erop gehangen, echt leuk

Wij hebben om 11:15 een afspraak met de kinderarts. B. is gisteren teruggebeld door de HA en die heeft meteen een verwijzing geschreven. Toen ik het ziekenhuis belde voor een afspraak konden we vandaag al terecht, had gedacht dat het wel even zou duren!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator dinsdag 13 oktober 2009 @ 20:55:18 #109
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73660213
Hoe was het bij de kinderarts Fuente? Ben je iets wijzer geworden?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73662499
Het ging goed! Nou ja, voor zoverre iets goed kan gaan Hele aardige man. We hebben een hele vragenlijst doorgenomen, een aantal dingen zijn uitgesloten. De onderzoeken nu richten zich op een eventuel chronische blaasontsteking, obstipatie, parasieten. We moeten 3 dagen poep verzamelen in potjes (ieuwl) en donderdag een urinepotje vullen, dit allemaal donderdag inleveren voor onderzoek op parasieten en blaasontsteking.
Verder hebben ze vandaag meteen een buikfoto gemaakt om te kijken of ze last heeft van obstipatie of een gekantelde darm (aangeboren afwijking, wat het waarschijnlijk niet is omdat het meestal eerder ontdekt wordt, maar voor de zekerheid kijken ze het toch na).
Voor de rest vindt hij haar plas- en poep gedrag zeker afwijkend. Als er niks uit de onderzoeken komt (hij belt ons volgende week donderdag met de uitslagen) dan wordt er ook meteen weer verder gekeken.

Vandaag heeft ze weer 2 keer kort na elkaar in haar broek geplast, het lijkt soms wel alsof je echt geen goede 'plasprikkel' heeft.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_73664976
Vervelend allemaal Fuente, maar ik vind het wel heel erg goed klinken zoals ze dat gaan onderzoeken
Hopelijk vinden ze snel de reden en is het 'makkelijk' op te lossen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 13 oktober 2009 @ 23:17:45 #112
37150 livelink
pi_73666614
Klinkt heftig, Fuente. Gelukkig nemen ze het wel serieus en pakken ze het grondig aan. Ik hoop dat het snel beter wordt voor jullie en vooral voor Sara.
pi_73667516
quote:
Op dinsdag 13 oktober 2009 23:17 schreef livelink het volgende:
Klinkt heftig, Fuente. Gelukkig nemen ze het wel serieus en pakken ze het grondig aan. Ik hoop dat het snel beter wordt voor jullie en vooral voor Sara.
Hier sluit ik me bij aan! Heel veel succes met alles
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_73670916
Thnx! We hebben er zelf alle vertrouwen in dat het goed komt
Sara
Merel
Ukje
  Jubileum moderator woensdag 14 oktober 2009 @ 20:36:15 #115
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_73692925
Heel grondig dit Fuente, fijn! Ook erg lekker dat je niet wordt afgescheept met "we hebben niks gevonden, succes er maar mee". Goeie dokter dus
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_73693583
Vinden wij ook Lois, Thnx!
Sara
Merel
Ukje
  donderdag 15 oktober 2009 @ 20:35:03 #117
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73726713
Dat klinkt heel goed Fuente. Het wordt goed aangepakt.

Pfff, rest even kwijt. Dus een algemene

Hier alles goed. Fleur heeft er een hobby bij... blokfluit. Heeft vandaag de A en de B geleerd. En verder geniet ik volop van d'r. Ze leest, zingt, speelt, geniet van kleine dingen en is gewoon een heerlijk schoolkind.
pi_73745214
Ben benieuwd wat er uit de onderzoeken komt, Fuente.

Mijn dochter heeft een logeetje: Berend de Beer!

Binnenkomst:

Aan tafel met een eigen bordje met écht eten en een bekertje water.

Tandjes poetsen voor het naar bed gaan:

En echt logeren:
pi_73745744
Dat ziet er toch wel heel gezellig uit Mvd
Heb je het hele verslag al af voor in het boekje?
pi_73747168
wat schattig
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73747256
Bifi, hij blijft het hele weekend! 4 Nachten!!!
pi_73747680
Succes, ik vond het eerlijk gezegd een ramp als de beer mee kwam, wij zijn van de rustige weekenden en als je ziet wat die beer meemaakt.....
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 13:58:16 #123
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73748040
Ik ben echt zó vreselijk blij dat ze bij ons niet van die logeer-beesten hebben.. Op de psz een keer Puk mee gekregen.. vond het genoeg voor de rest van alle schoolcarrieres
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_73748222
Ik denk dat het veel scheelt of je kind er veel mee heeft en mee doet. Die van ons ziet het dus echt als haar 'kind' nu, haar gast voor wie ze zorgen moet. Dus de kleertjes zijn uitgebreid bekeken en opnieuw gevouwen, Berend krijgt steeds iets nieuws aan, moet gedag gezegd worden en geknuffeld, ze speelt er echt mee. En dat vind ik alleen maar leuk!
pi_73748343
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 13:35 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Bifi, hij blijft het hele weekend! 4 Nachten!!!
Ik zou het al wel weten hoor, boodschappen doen, bij familie op bezoek en luieren Meer doen we eigenlijk niet

Wel leuk dat M. het zo leuk vindt! Bij ons zou zo'n logeerding ergens in een hoek belanden tot hij weer mee naar school moest denk ik.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 14:59:37 #126
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73750173
geweldig!
als ze er zelf inderdaad enthousiast over zijn is 't toch vooral heel leuk, zo'n logeerknuffel? hier was 't vorig jaar een groot succes en m'n dochter kan niet wachten tot zij dit jaar aan de beurt is. niet dat we zoveel bijzondere dingen gedaan hebben, maar gewoon, goed voor 'm gezorgd. net als M hierboven.
in de haak.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 16:57:37 #127
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_73754266
Hi hi, wat schattig Mevrouw van Dalen! Toch echt een meisjesding volgens mij, dat zorgen. Erg dat het zo is, maar het is ECHT zo, denk ik.

Die krokodil werd hier weliswaar zeer enthousiast begroet door meneer, maar na een kwartier al achteloos in een hoek gesmeten, om er het hele weekend vervolgens niet meer naar om te kijken. En wij uit beleefdheid een heel verhaal uit ons duim zuigen, over wat 'Kroko' allemaal gedaan had, terwijl hij het hele beest nog geen blik waardig had gegund.

[ Bericht 0% gewijzigd door renzell op 16-10-2009 17:04:38 ]
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 19:39:16 #128
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_73759196
Hier werd er ook amper naar Puk omgekeken en in het schriftje leek het wel of de moeder tegen elkaar aan het opbieden waren wat Puk allemaal wel niet voor geweldigs had meegemaakt..

Sindsdien heb ik dus een beetje genoeg van die logeer-beesten
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 20:53:44 #129
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73761944
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef renzell het volgende:
Hi hi, wat schattig Mevrouw van Dalen! Toch echt een meisjesding volgens mij, dat zorgen. Erg dat het zo is, maar het is ECHT zo, denk ik.
Mijn dochter is geen meisje!
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:34:36 #130
105888 renzell
pi_73767905
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 19:39 schreef E.T. het volgende:
Hier werd er ook amper naar Puk omgekeken en in het schriftje leek het wel of de moeder tegen elkaar aan het opbieden waren wat Puk allemaal wel niet voor geweldigs had meegemaakt..

Sindsdien heb ik dus een beetje genoeg van die logeer-beesten
Ik ben er ook niet meer zo'n fan van ET. Heel irritant inderdaad, dat opbieden tegen elkaar! Man, dat boekje was gewoon een compleet werkstuk. Ik voelde me bijna lullig dat ik me er met alleen een verhaaltje 'vanaf wilde maken'.

En Spuug; jij hebt gewoon een heel stoer jongensmeisje. Die verzorgt niet, die LAAT zich verzorgen.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:45:55 #131
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73768306
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 20:53 schreef Spuuglokje het volgende:
Mijn dochter is geen meisje!
mijn zoon is een meisje!

ik weet nog dat Livelink een keer een heel mooi verslag in 't schriftje van de logeerbeer had geschreven. (toch?). met als illustratie een foto van beer die in de hoek van de gang lag.
in de haak.
  vrijdag 16 oktober 2009 @ 23:47:50 #132
105888 renzell
pi_73768371
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 23:45 schreef trui het volgende:

ik weet nog dat Livelink een keer een heel mooi verslag in 't schriftje van de logeerbeer had geschreven. (toch?). met als illustratie een foto van beer die in de hoek van de gang lag.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 00:37:33 #133
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73769758
Maar voor de kinderen die er wel van genieten is het natuurlijk hartstikke leuk. Zie hierboven
Ik vind het systeem met dat schriftje wel een beetje maf. Bij Jolie in de oude klas was een klassenkabouter en als je jarig was dan mocht de kabouter een nachtje bij je slapen. De kinderen vertelden de dag daarna in de kring hoe het geweest was. Ik dacht eigenlijk ook dat het daarom ging. Om het navertellen? Door de kinderen dan.
pi_73770138
nee, het gaat om de betrokkenheid van ouders bij de school.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 07:27:03 #135
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_73772225
Nou ja whatever Ik snap gewoon niet zo goed waarom mensen dan het gevoel krijgen dat ze in zoiets mee moeten gaan ofzo. Het hoeft niet En er zijn toch kinderen die het wel leuk vinden...
en als een kind het niet leuk vindt, dan niet toch.

Oh en Livelink, ik vind de tekening van Job heel apart. Goed toch! Jammer dat het maar zo klein te zien is. En veel sterkte met alles, las je posts in dat andere topic.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 09:29:24 #136
105888 renzell
pi_73772688
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 00:37 schreef Luchtbel het volgende:
Maar voor de kinderen die er wel van genieten is het natuurlijk hartstikke leuk. Zie hierboven
Ik vind het systeem met dat schriftje wel een beetje maf. Bij Jolie in de oude klas was een klassenkabouter en als je jarig was dan mocht de kabouter een nachtje bij je slapen. De kinderen vertelden de dag daarna in de kring hoe het geweest was. Ik dacht eigenlijk ook dat het daarom ging. Om het navertellen? Door de kinderen dan.
Daar zou het over over moeten gaan natuurlijk! Helaas verandert het soms in een soort wedstrijdje tussen de ouders, om het zo creatief mogelijk aan te pakken met dat boekje. En dat vind ik stom. Terwijl het concept van zo'n beest mee naar huis juist leuk is, vind ik!
  † In Memoriam † zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:13:41 #137
37843 lady-wrb
kortaf
pi_73774026
hier is de herfstvakantie begonnen.
gisteren hebben we luca bij oma gebracht, waar hij zondag opgehaald wordt door zijn vader en vrijdag komt hij weer terug hier.
dus heb ik een klein weekje om zijn kamer te verbouwen/op te ruimen, want hij krijgt een nieuw bed.
pi_73774500
Ik heb nog nooit zo'n logeerbeer mee naar huis gehad maar ik doe er niet aan mee (het verzinnen van verhalen in zo'n schriftje).
Mijn jongste zoon is trouwens heel erg zorgzaam en ik denk dat het bij hem nog best een succes zal zijn maar mijn oudste interesseert zoiets totaal niet.

Net als die vriendenboekjes; wat daar vaak instaat is duidelijk door moeders bedacht (met wensen erin als wereldvrede, gezondheid en meer van dat soort zaken).
Alsof een 4 jarige dit bedenkt!

Ik schrijf letterlijk op wat mijn kind zegt en dat slaat natuurlijk vaak nergens op en is niet altijd pedagogisch verantwoord maar ik weiger het een moederboekje te maken.
daarom heb ik zelf die boekjes ook niet
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 11:52:57 #139
37150 livelink
pi_73774806
Ik schrijf ook altijd letterlijk op in de vriendenboekjes wat de kinderen zeggen. Katja schrijft ze gelukkig inmiddels zelf. Alleen wil Job vaak antwoorden op de vraag Wat is het leukste dat jij en ik samen hebben gedaan dat hij nooit iets leuks met het desbetreffende kind heeft gedaan en daar maak ik dan toch wel politiek correct 'samen spelen op het schoolplein' van. Ik moet toch ook aan zijn toekomst denken. Hij heeft er zelf trouwens wel één, met zeemeerminnen , gelukkig zijn kleuters nog niet zo heel pesterig op dat punt

Luchtbel, dank je wel voor je lieve woorden. We zitten op het moment in een moeilijke periode met Job, maar ik kan daar altijd pas over schrijven op het moment dat het allemaal wat weggeebd is en ik er wat meer afstand van kan nemen.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:18:40 #140
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_73778154
ik schrijf ook altijd letterlijk op wat ze zeggen als antwoord op die vriendenboekjes-vragen, maar ik heb -na lang twijfelen- ook een keer een antwoord gecensureerd.
in de haak.
pi_73778177
quote:
Op vrijdag 16 oktober 2009 16:57 schreef renzell het volgende:

Die krokodil werd hier weliswaar zeer enthousiast begroet door meneer, maar na een kwartier al achteloos in een hoek gesmeten, om er het hele weekend vervolgens niet meer naar om te kijken. En wij uit beleefdheid een heel verhaal uit ons duim zuigen, over wat 'Kroko' allemaal gedaan had, terwijl hij het hele beest nog geen blik waardig had gegund.
Wij hebben Flip de beer ook gehad. Maar inderdaad, opbieden in de boekjes: en toen gingen we op de hele grote dure trampoline van ons springen, en toen spelden we op de nieuwe exclusieve spelcomputer
Ik vind dat trouwens ook in de vriendenboekjes die hier over en weer gaan. Echt vreselijk!

Mevrouw van Dalen, dat ziet er wel heel knus uit, M. en de beer in het bedje ernaast
Sara
Merel
Ukje
pi_73811336
Hallowww!!
Wij komen ons melden in dit topic!

ff crossposten vanuit het bankje..
Ik ben KAPOT!! Het feestje was heel gezellig maar druk

Oh en mag ik ff HEEL erg trots zijn op Amber... We hadden afgesproken dat ze haar fuppie weg zou gooien als ze 4 jaar was. 2 maanden hebben we dagelijks herhaald dat de fup in de prullenbak moest. We wilden het vanmorgen eigenlijk al doen maar omdat ze zo gespuugd had, hadden we het uitgesteld tot een later tijdstip.
Vanmiddag liep ze ineens met 2 fuppen dus ik vroeg wat ze ging doen. Nou zei ze, ik ga ze NU in de prullenbak gooien en dat heeft ze dus ook gedaan!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:04:02 #143
105888 renzell
pi_73814613
Wow, Amber is al 4!

Gefeliciteerd met je mooie grote dochter Vicky!
pi_73816204
Tnx Renz!

Het speendrama is begonnen.... Tranen met tuiten dat ze het niet kon en dat ze haar speentje wilde....
Ik geloof dat ze toch in slaap gevallen is..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 18 oktober 2009 @ 19:52:53 #145
105888 renzell
pi_73816475
Och, wat sneu! Maar het kan heel goed zijn dat ze er morgen ineens helemaal overheen is hoor. Zo ging dat bij Juus wel tenminste. Ik help het je hopen!
pi_73816692
ik hoop het ook. Nou ja, we zien het wel.
Ik houd voet bij stuk
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 oktober 2009 @ 20:19:14 #147
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_73817611
Wat goed van Amber! En hoe gaat het met slapen, is dat gelukt zonder speen?

Hoe is het met je stoere voetballer, trui? Alweer opgeknapt?

Hier gaan we straks slingers ophangen. Als de heren slapen tenminste
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_73817820
ze is in slaap gevallen zonder speen!
Hoop dat ze blijft slapen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:06:27 #149
144006 chacama
Ondernemend!
pi_73820099
Vicky. Kan zijn dat ze nog wakker wordt, maar hier hielp een klein troostmomentje goed. Na 3 dagen bij aanvang slapen huilen, was het over en vergeten.

Heeft ze een leuke verjaardag gehad?
pi_73820428
Ik verwacht nog wel dat ze wakker gaat worden vannacht.

Verder was het een hele leuke en gezellige verjaardag. Hadden van 13 tot 16 gezegd en dat was ook lang zat. Amber is flink verwend!
Van ons heeft ze een Vsmile Motion gekregen met 2 extra spelletjes, van schoonouders een pot pindakaas (had mijn schoonvader beloofd ), een jas en Miniloco. Van mijn ouders nieuwe schoenen, een tasje uit Turkije met heel veel kleingeld en Turkse armbandjes. Van een vriendin het Hippohap spel, van m@x het boek Koekjes, van een ander stel vrienden een speelgoedkassa en van mijn zusje een verkleedkist met iinhoud en een juwelendoosje met zo'n dansende ballerina. Oh en van de buuf een boekje en badschuim

Het was een drukke boel.. Mèn wat kunnen 4 kinderen een hoop herrie maken
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')