quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:31 schreef trui het volgende:
bij ons was het 's nachts nog een keertje extra laten plassen toch ook een tijdlang een heel goede tussenoplossing voor onze "W".bij de jongste ging 't in een klap goed voor hele nachten (maar dat is nog niet zo heel lang gelee), 's nachts wakker maken was bij haar echt geen succes. daar werd ze alleen maar héél boos van.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:35 schreef trui het volgende:
onze 'Cato' heeft trouwens gistermiddag voor 't eerst bij een vriendinnetje van school gespeeld. eerder durfde ze dat niet. en 't ging hartstikke goed!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:38 schreef renzell het volgende:
Oh, wat fijn!Was het haar eigen initiatief?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 11:43 schreef Fuente het volgende:
Wat goed zeg Trui
Vicky, zo ging dat hier ook. Na haar 4e verjaardag moest haar speen weg van ons. Hadden we haar ook goed op voorbereidHet is trouwens super gegaan! Ze ging meteen goed slapen zonder speen (het enige wat ze nu doet is als we haar ondergedekt hebben snel haar bed uit sneaken en lekker in ons bed gaan slapen, maar we leggen haar 's avonds gewoon terug als we zelf gaan slapen en dat gaat goed
).
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:23 schreef Spuuglokje het volgende:
W. en Cato? Kun je ze niet gewoon zoon en dochter noemen?Leuk dat het spelen zo'n succes was!
Goh debuurvrouw, ik wist niet dat dat werd afgeraden? Ik heb dat met mijn kinderen ook altijd gedaan namelijk, zo tegen elf uur, als wij gingen slapen, even voor de zekerheid laten plassen. Op een gegeven moment was dat vanzelf niet meer nodig!
wil ik best hoor. maar ik noem jou ook zonder schroom spuuglokje, terwijl dat vast niet je echte naam is!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:23 schreef Spuuglokje het volgende:
W. en Cato? Kun je ze niet gewoon zoon en dochter noemen?![]()
da's goed om te weten. *gaat op onderzoek*quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:43 schreef moussy het volgende:
Voor drynites zijn wel regelmatig aktie's met bonnen, of soms ook via internet. Mijn schoonzus heeft er 1 in de drynites en dan kreeg ze weer geld op dr rekening gestort als ze een bon instuurde en dan deed ik dat ook wel eens op mijn rekening voor haar.
Oh ja, en schlecker webshop heeft XL luiers van 16 tot 30 kiloquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:44 schreef chacama het volgende:
[..]
da's goed om te weten. *gaat op onderzoek*
daar maar ff kijken gaat straks...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja, en schlecker webshop heeft XL luiers van 16 tot 30 kilo
quote:foto Op zaterdag 3 oktober 2009 12:47 schreef moussy het volgende:
[..]
Oh ja, en schlecker webshop heeft XL luiers van 16 tot 30 kilo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop