Ik kon ook in een rolstoel zitten, maar dan ben je ook niet orgineelquote:
Gefeliciteerd met deze achievementquote:
Ben ik een mod?quote:
Nou, laten we het zo zeggen. 1 van de desbetrefende mod's sluit dit topic waarschijnlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, laatste trein enzo. Hoe is jouw vrijdagavond?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:06 schreef Booomfruit het volgende:
2:05 is een laffe tijd om alweer thuis te zijn.
Moet je horen wie het zegtquote:
Nee, een kroeg. Geen cafe.quote:
Neen.quote:
Ook niet!quote:
Nee!quote:
Goed, lekker in de kroeg aan t Fokken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, laatste trein enzo. Hoe is jouw vrijdagavond?
Superleip man!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:08 schreef Booomfruit het volgende:
[..]
Goed, lekker in de kroeg aan t Fokken.
Die is FA, en fiets niet iigquote:
Niet voorzeggen enzo he!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:10 schreef BurnaBoy het volgende:
Goh dat is makkelijk raden
Tevens terechte klacht, Stelletje faalhazen daarzo.
Nopequote:
Ik bel er wel ff 1tje, of hij er even een slotje op knaltquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:11 schreef o.us het volgende:
jezus dan is er niemand anders die dit topic gaat sluiten. gastslotjes mag je alleen doen in geval van nood.
hoe kan ik voorzeggen wat al gezegd is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan heul niet! want niet alles is gezegtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:11 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
hoe kan ik voorzeggen wat al gezegd is.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:12 schreef maickeltje het volgende:
Kunnen er maar 2 zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.neeheee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Dat is ook weer zo.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat kan heul niet! want niet alles is gezegt
nee niet. Echt niet!quote:
Ik voel me er ook zeer voldaan meequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met deze achievement
Nou, ik ga ook slapen. Morgen volgt de ontknoping.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:13 schreef Pieter-utd het volgende:
Verdomme ik wil slapen, maar wil eerst dit weten!
Hey gefeliciflapstaart bro. Nu heb je vette E-respect shizzle.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 02:15 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik voel me er ook zeer voldaan mee![]()
Zo goed zelfs dat ik eindelijk kan slapen vandaag bedankt man
Weltrusten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |