nee, da's waar. En via aap noot mies naar internet is ook een hele stap natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef trui het volgende:
ja trui is dat nog niet zo gewend he, topics openen.
anders zat ik mooi met de gebakken pe-ren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:30 schreef trui het volgende:
inderdaad. 't is eigenlijk al heel wat dat ik geSIEN had dat ie vol zat!
zou dat ook gedaan worden voor een gewone user in zo'n geval?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Vind het gewoon heel erg raar. Zo gauw ik weer langer kan zitten nog es goed met de swiffer erdoor...
Ik zie net dat ik er nog 1027 van de afgelopen vakantie moet uitzoeken, dus ik sla even overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben foto's aan het uploaden om uit te printen..
Arwen heeft wel een eigen album met een compilatie, maar goed, voor emzelf en voor later voor haar, maar gewoon een minder slecte compilatie en dus ook van het engeland gebeuren de dingen die we gedaan hebben erbij.
590 foto's![]()
Iemand tijd over om mee te helpen in te plakken als het binnen is, koffie/thee en gebak krijg je der gratis bij
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja maar dan kan ik er geen verhaaltjes bij doen
Tis de bedoeling dat ze in plakboeken komen, met verhaaltjes etc
ik zou dat wel doen, ja. Jij niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:36 schreef moussy het volgende:
[..]
zou dat ook gedaan worden voor een gewone user in zo'n geval?
ik wil, ik zou alles swifferen op verzoekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik zou dat wel doen, ja. Jij niet?
ja en tekeningen etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:37 schreef trui het volgende:
je kunt daarin ook tekst toevoegen zoveel je wil hoor! maar handgeschreven heeft ook wel wat.en dan kunnen tenminste ook alle buskaartjes, suikerzakjes enz. erbij.
Je hebt me doorquote:
ik vrees alleen wel dat je het heel druk gaat krijgen nu met al die ABC'tjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik zou dat wel doen, ja. Jij niet?
Ik wil dat het boek minstens aan me opgedragen wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Je hebt me doorik wou een hele serie maken, je wilt zeker mee verdienen he omdat ik je nick noem
Ik moet nog 5 jaar inplakken van 3 kinderen, Fotoinplakmeet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik er nog 1027 van de afgelopen vakantie moet uitzoeken, dus ik sla even over.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve A. Dit boek is voor jou, Om Moussy, die lieve struisvogel
groetjes mama
Ben jij de kloon van Huupquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve A. Dit boek is voor jou, Om Moussy, die lieve struisvogel
groetjes mama
Ik 6 jaar. Ik winquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 jaar inplakken van 3 kinderen, Fotoinplakmeet!
Huup, Yppy en evenstar... allemaal één persoon als je het mij vraagt.quote:
gebakquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen heeft wel een eigen album met een compilatie, maar goed, voor emzelf en voor later voor haar, maar gewoon een minder slecte compilatie en dus ook van het engeland gebeuren de dingen die we gedaan hebben erbij.
590 foto's![]()
Iemand tijd over om mee te helpen in te plakken als het binnen is, koffie/thee en gebak krijg je der gratis bij
Oiquote:
quote:
Ik neem me al maanden voor -nu écht- de geboortefoto's in te plakkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 jaar inplakken van 3 kinderen, Fotoinplakmeet!
Ben je niet hersendood van verveling?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:54 schreef Ynske het volgende:
Hier net terug van de Gouden Kalverenuitreiking. Wat Gaaf om daarbij te mogen zijn als pers
Ja, die moet ik dus ook nog. Van mijn jongste.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik neem me al maanden voor -nu écht- de geboortefoto's in te plakken.
nee helemaal niet, tis leuk om mee te maken, en tijdens t wachten zijn we goed verzorgd met hapjes en drankjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben je niet hersendood van verveling?.
de uitzending is nu op NL2quote:
hiero! Mn vissies op facebook eten geven en mn tuin aanharken, de Don aan het uithangen en nu ga ik ook nog even wat bloed zuigenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Trusten feetje *
Waar is mijn M(o)us(sy)e nu ineens
voor eten doe ik eigenlijk allesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:52 schreef She-Wolf het volgende:
Wat doe je nog meer voor vlaai?
Ik kan nog wel wat hulp in huis gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Arme vissies![]()
Zeg mijn allerliefste muse, mag ik je zegen om te slapen?
Kom bij mij schoonmaken. Ik betaal je een vlaai per uur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
voor eten doe ik eigenlijk alles
echt
iedereen gebruikt het ook als chantagemateriaal bij me.
vooral voor taart en chocola maar wel gekke chocola (bonbons, zeefruit, herfstchocola after eight etc..)..want voor een reep doe ik niets (of t moet cote dór of milka & biscuit zijn)
duidelijk ?
volgens mij snap je niet helemaal wat er speelde...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:42 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vrees alleen wel dat je het heel druk gaat krijgen nu met al die ABC'tjes
waar woon je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:16 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Kom bij mij schoonmaken. Ik betaal je een vlaai per uur.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o hijszoleuk
ik wil een jongenselin
ik had er gelukkig maar 2. Was er gister mee begonnen maar toen begon mijn kleine schreeuwlelijk te protesteren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:15 schreef moussy het volgende:
ik heb even bij vick dr vissies op het raam getabt, omdat ze stervende zijn .. RIP..
Kom je me halen dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
590 foto's![]()
Da's dus ook waarom ik eigenlijk wel een beetje MamsX ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:49 schreef _evenstar_ het volgende:
eigenlijk ben ik wel een beetje yppy ( initialen van voor en achter naam zijn Y en P)
Ja hoor, broeken innemen is niet moeilijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
grr, Stooouhout
kan je ook broeken innemen ?:{
mn 2 nieuwe broeken hangen aan mn petit arse
Hey leuk !! Vond dat ie een leuke serie heeft gemaakt !quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Wij hebben straks feest ter ere van de nieuwe windmolens. Er staat een grote tent en een aanhanger vol drank(jes)Hopelijk blijft de tent op zijn plek
qltel heeft cd'tjes gebrand met de foto's van de bouw erop, om uit te delenEn een slideshow op de laptop gezet, op verzoek van de windmoleneigenaar, zodat iedereen de foto's kan zien.
nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:45 schreef Stout het volgende:
[..]
Ja hoor, broeken innemen is niet moeilijk
Kun jij ook wel !
Kunnen we dan niet eens organiseren, jij een weekje mod, samen met ehm ehm bijv. easy-going en vivi.quote:
Ik ga vanavond bij haar op bezoekquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:39 schreef _evenstar_ het volgende:
En Asy ik heb toch heul geen auto, kom je die koffie met gebak maar een keer doen als je bij zus op bezoek gaat
een hele lelijke Ford Kaquote:
Dat zeggen ze ja, dat als de kinderen druk zijn, dat het gaat onweren. Mijn klas was gisteren erg druk maar het is prima weer helaas.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:37 schreef Stout het volgende:
Hier ook hoor Loïs...
Merkte het gisteren al op school, mijn mentor leerlingen waren allemaal erg druk en onrustig.
Fijn weekend Loïs !!
Hopelijk geen mosterd na de maaltijd maar ik vond je bericht wel duidelijk. Ik wist je het bij B. ook niet deed. En ik kon opmaken uit je bericht dat je het voor nu even neerzette, maar dat je hem verder niet ging gbruiken. Heb hem dan ook niet gebruikt in mijn felicitaties. En was ook wel verbaasd dat anderen het wel deden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Nog ff terug komende op het gebruik van de naam van onze 2e zoon: bix je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen hoor! Ik wilde gewoon even uitleggen hoe ik erover dacht en eerlijk gezegd, ik zit echt nog steeds zote kijken hoe dat nou heeft kunnen gebeuren, na al dat wat vooraf geschreven was en ook ten tijde...
Incantrix, dito voor jou hoor... Ik neem het mensen heus niet persoonlijk kwalijk. Vind het gewoon heel erg raar. Zo gauw ik weer langer kan zitten nog es goed met de swiffer erdoor...
Das toch best een leuk karretje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:17 schreef pinquit het volgende:
[..]
een hele lelijke Ford Kamaar hij is van binnen prachtig en hij rijdt heurlijk
Dat dus! Al snap ik wel dat anderen de naam gaan gebruiken als users dat daarvoor ook doen hoor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hopelijk geen mosterd na de maaltijd maar ik vond je bericht wel duidelijk. Ik wist je het bij B. ook niet deed. En ik kon opmaken uit je bericht dat je het voor nu even neerzette, maar dat je hem verder niet ging gbruiken. Heb hem dan ook niet gebruikt in mijn felicitaties. En was ook wel verbaasd dat anderen het wel deden.
Dat is dan ook wel logisch en een beetje domino effect toch? Voorganger doet het dus het zal wel goed zijn.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:41 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat dus! Al snap ik wel dat anderen de naam gaan gebruiken als users dat daarvoor ook doen hoor.
Ik noemde hem gewoon klein steentje!![]()
O ik heb zo'n gekke hoofdpijn! Het zit op 1 plekje op mijn schedel lijkt het wel. Af en toe een steek maar daartussenin niets. Zo vreemd.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:11 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Komt dat door de auto of komt dat door jou?
Pff, nou heb ik me wel laten vertellen dat als er echt flinke afwijkingen in het bloed zijn, je veel eerder bericht krijgt. is me verteld door verschillende artsenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Donderdag hoop ik meer te weten. Dan pas
Dat is natuurlijk de schuld van de auto!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:05 schreef amaranta het volgende:
En, die raak je nooit kwijt op de parkeerplaats. Ik weet echt nooit waar ik mn auto neerzet.
Ik vind het van die autootjes die er om schreeuwen om beplakt te worden met stickersquote:
ik vind een KA net een invalideautootjequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:35 schreef PM-girl het volgende:
Nee, geen stickers!![]()
Ik euh, houd niet zo van auto's met stickers/beschildering! Dat vind ik zo zonde!
Een van onze bandleden reed in een Ka maar we mochten er niet eens een 's' voor plakken van hem...quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:34 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik vind het van die autootjes die er om schreeuwen om beplakt te worden met stickers
Dat vind ik dan weer van de Alto, maar dat komt misschien door de semi-invalide buuf hier, die rijdt er een!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:39 schreef moussy het volgende:
ik vind een KA net een invalideautootje![]()
![]()
ja, heel erg!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Een van onze bandleden reed in een Ka maar we mochten er niet eens een 's' voor plakken van hem...Flauw he!
das gewoon een broodtrommel, ik heb er ook 1 gehad, mn trutteschudderquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer van de Alto, maar dat komt misschien door de semi-invalide buuf hier, die rijdt er een!
Niks mis met skAlto'tjes!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:42 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer van de Alto, maar dat komt misschien door de semi-invalide buuf hier, die rijdt er een!
Balen zeg! Ergens blijf ik het krom vinden dat je schade die een ander veroorzaakt, niet volledig betaald krijgt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:09 schreef huuphuup het volgende:
ohja en de schade. economisch total loss. We krijgen 800 euro en thats it. Ik hoop heel erg dat ie het in ieder geval nog een jaar uithoudt.
oh my wat ben ik traag op mn foon zeg
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 15:31 schreef Vicky het volgende:
1 keer, alleen vandaag. Ga het wel ff proberen.
volgens mij is dat niet hetzelfde nee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:13 schreef huuphuup het volgende:
hmm
hey dat kindgebonden budget das niet hetzelfde als het bedrag wat je van de SVB krijgt toch? de kinderbijslag of hoe dat tegenwoordig ook heet?![]()
het staat hier nog niet op de rekening nmlk, anders moet k er even achteraan bellener was gezegd dat het wel per 1 oktober gestort zou worden.
25 augustus.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:16 schreef PM-girl het volgende:
[..]
volgens mij is dat niet hetzelfde nee.
Wanneer is A geboren? Ik kan me nl. Herinneren dat wij het ook pas laat kregen, later dan zelf gedacht. Dat had iets te maken met volle kwartalen.
oh okay dan was dat het! dan snap ik het weerquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:17 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Kinderbijslag zal jij pas op 1 januari ontvangen Huup. omdat 1 oktober de peildag is voor de uitbetalingsdatum daarna
quote:
juhp 3.jan hierquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:21 schreef PM-girl het volgende:
Huup, ik gewoon te lui om volle namen te typen!
maar wat TF zegt inderdaad, dat was de reden. Mijn peuter is dus van 2 oktober, we piesten er net een dag langs! ;')
hou m eens in het licht! Het is namelijk heel donkerblauw. Het was ook Jen haar kerstjurk, en dus maar 1x gedragen. Zo zonde eigenlijk, daarom kon ik het niet over m'n hart verkrijgen om m naar de kringloop te brengen. Je hoeft m maar een jaartje weg te leggen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:46 schreef huuphuup het volgende:
en ik Amélie was ook al zo verwend door Ticoo en Jenecht Ticoo dat zwarte jurkje
![]()
ik wil nu al dat het kerst 2010 is
hahaha
Zeg!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 14:51 schreef Asyniur het volgende:
Een panda is nog veel erger!![]()
Vooral die oude modellen...
Nou ja, het is de bij-autoquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:18 schreef Rewimo het volgende:
Aygo is leukHeeft mijn collega ook. Niet zo groot maar best pittig
zoooo ranzig. Stinkt je koelkast dan niet?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:08 schreef Kleurdoos het volgende:
ghihiiiiiiiiii
ik ga zo ragout maken \o/ helemaal zelf (en dat kan ik echt awesome)
vind vriendje ook.
maar nu is t zo dat vriendlief al wekenlang een bak griesmeelpudding in de koelkast heeft staan en t maar niet wil opruimen, nouja wil.. hij zegt steeds ja maar doet t niet.
dus ik zet m straks fijn een pasteitje bedorven griesmeel voor
kijken of ie erin trapt
(uiteraard zal ik m tegenhouden voor ie een hap neemt hoor)
zit dichtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
zoooo ranzig. Stinkt je koelkast dan niet?
quote:
oh ik ben kleurendoof voor dat soort dingenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:07 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hou m eens in het licht! Het is namelijk heel donkerblauw. Het was ook Jen haar kerstjurk, en dus maar 1x gedragen. Zo zonde eigenlijk, daarom kon ik het niet over m'n hart verkrijgen om m naar de kringloop te brengen. Je hoeft m maar een jaartje weg te leggen.
de vaat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 18:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
zit dicht
en meneer staat nu af te drogen met mijn fohn
zucht
ik zat ook mee te bewegenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef Pvoesss het volgende:
Is het erg als ik wat ze nu zingen bij k2 zoekt k3 wel kan waarderen![]()
Ik ook alquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:28 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik zat ook mee te bewegen
wie is de leukste van het landsjalalala
als je goed kijkt weet je al wie er wint.. volgens Peet.. die het al vanaf aflevering 1 volgtquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:27 schreef huuphuup het volgende:
paracetamolletje nemen PM?
oooh al dat kleine spul bij k3![]()
echt ik hoop toch echt echt echt niet dat die "Noa" wint hoor![]()
kan me nie schelen wie er wel wint als zij het maar niet is
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:30 schreef moussy het volgende:
[..]
als je goed kijkt weet je al wie er wint.. volgens Peet.. die het al vanaf aflevering 1 volgt![]()
oh, niet spoileren dan dus?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:38 schreef Lois het volgende:
Ik ben voor Madelon
maar goed wij kijken nu Paul de leeuw, morgen kijk ik K3 verder samen met Iris, op de bank onder een dekentje
Je komt in aanmerking voor kinderbijslag met ingang van het 4de kwartaal van dit jaar, dus per 1 oktober, maar kinderbijslag wordt altijd aan het eind van het kwartaal betaald.... de betalingen van 1 oktober waren dus over het 3de kwartaal.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 16:18 schreef huuphuup het volgende:
[..]
25 augustus.
haar naam mag wel gewoon voluit hoorik ben van mn geloof afgedondert na al die overtuigende argumenten hier overal
![]()
mja ik dacht ook zoiets, ik herinner me zo'n zelfde soort gehannes met studiefinanciering en volle kwartalen inderdaad. Maar we hadden wel een brief van de svb ontvangen waarin iets over 1 oktober stond![]()
muh. ik ga es even zoeken in de chaos op liefs bureau...
oh haha wat lief om nog te reagerenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:41 schreef Soneal het volgende:
[..]
Je komt in aanmerking voor kinderbijslag met ingang van het 4de kwartaal van dit jaar, dus per 1 oktober, maar kinderbijslag wordt altijd aan het eind van het kwartaal betaald.... de betalingen van 1 oktober waren dus over het 3de kwartaal.
Het kindgebondenbudget moet je weer bij de belastingdienst aanvragen, is een heel andere regeling, weet niet wat voor verwerkings- en betalingstermijnen ze daar bij een eerste aanvraag hanteren. Als het toegekend is krijg je het maandelijks.
toen zat ik heel hard mee te sjimpenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:50 schreef snoopy het volgende:
Ik kijk helemaal geen tv nu. Bijna nooit eigenlijk.
Ik heb dat K3 gedoe in het begin een beetje gezien toen ik met mijn voet omhoog zat.
Het schattigste vond ik die moeder die meedeed omdat haar zoontje dat zo graag wildeZe kon nog best zingen ook maar ze had niet echt een K3-uiterlijk zeg maar
Durf ik het te vragen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:55 schreef trui het volgende:
we gaan zo 'n spelletje doen, veel leuker!
haha nee hoor, de kasten heb ik vanmiddag al uitgemest.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:56 schreef Saffier het volgende:
spelletjes leuk! Wat ga je doen trui? Kledingstukken zoeken?
OMG, en dan krijgen we voor al die kledingstukken een nieuwe nick?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:56 schreef Saffier het volgende:
spelletjes leuk! Wat ga je doen trui? Kledingstukken zoeken?
Ook leuk toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:58 schreef trui het volgende:
[..]
haha nee hoor, de kasten heb ik vanmiddag al uitgemest.we gaan iets doen wat jullie vast supersuf vinden, maar wij zijn er reuze fanatiek in: de zaterdag-volkskrant sudoku (zo'n dubbele): wie 'm 't eerst opgelost heeft.
![]()
![]()
volgende week hebben we de nieuwe K3 met dit uiterlijk!quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 20:54 schreef huuphuup het volgende:
[..]
toen zat ik heel hard mee te sjimpen
hoogtepunt van alle zwangerschapshormonen enzo he dan krijg je dat
wat klinken al die liedjes droevig zeg zowat emo!
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:00 schreef Soneal het volgende:
De OUD-SC is nog nieuw voor mij maar "sudokuën" is de nieuwe term voor FvF???
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:01 schreef moussy het volgende:
[..]
volgende week hebben we de nieuwe K3 met dit uiterlijk!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:00 schreef Soneal het volgende:
De OUD-SC is nog nieuw voor mij maar "sudokuën" is de nieuwe term voor FvF???
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:02 schreef E.T. het volgende:
Huup![]()
![]()
Op de een of andere manier kost jij vaak geld
quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:08 schreef E.T. het volgende:
[..]![]()
Maar nu moest ik natuurlijk wel ff bij esprit kijken, en bij hunkemoller.. enne..
naja..
pakje onderweg dus
Ik ook, want ik zit er gewoon bij tequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:09 schreef amaranta het volgende:
Nou nou wat een bofkont zeg die michel. Doe maar even zielig op TV en hoppakee.
K2 is zeker beetje hormonaal
Ergeren?? Nee joh ik zat al bijna tequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat grappig. Ik ergerde me dus aan hem.
hahahaquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gheghe, ik heb die knop uitstaan.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef Saffier het volgende:
[..]
Ik ook, want ik zit er gewoon bij te![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:10 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:11 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ergeren?? Nee joh ik zat al bijna te![]()
Vorige keer zat ik alleen te kijken van 'Ahhhh kijk dat ventje nou' nu zit ik te jankenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Gheghe, ik heb die knop uitstaan.
Ik werk met kinderen en heb al vaak een trillend lipje aan mn bureau gehad.
Helaas pindakaas, juf is daar niet gevoelig voor.
ow maar ik bedoelde niet dat stukje, maar het stukje van de auditiequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:13 schreef amaranta het volgende:
[..]Gerard, wil jij met mijn mama zingen
![]()
Dat vraag je toch niet aan Gerard Joling? Vraag het dan aan K2 of een willekeurig ander persoon....
Maar ja, Huup, ik denk dat ik degene ben met de hormonale bui![]()
Achja, zo heeft ieder zn ding.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef Saffier het volgende:
[..]
Vorige keer zat ik alleen te kijken van 'Ahhhh kijk dat ventje nou' nu zit ik te jankenstom gedoe
ik ben gewoon moe (hoop ik).
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
Achja, zo heeft ieder zn ding.
Ik moet huilen omdat mijn man het tafelkleed niet wil gebruiken als hij gaat Jenga-en.
Ja ik wel. Dat vond ik dus tenenkrommend.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:14 schreef Belana het volgende:
[..]
ow maar ik bedoelde niet dat stukje, maar het stukje van de auditie
Geer moeten ze afschieten
ingestudeerd aandoenlijk vond ik, maar tochquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja ik wel. Dat vond ik dus tenenkrommend.
De rest was wel aandoenlijk. Ergens...
Ja ingestudeerd ja. Maargoed. Hij is alweer verleden tijd.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:19 schreef moussy het volgende:
[..]
ingestudeerd aandoenlijk vond ik, maar toch
nietes, dat vind je nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:15 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik ben van mening veranderd! Ik vind Madelon ineens de leukste!
Ja van Paul de leeuw met hoempapa en hopsasa olé olé.. Alleen mn dochter kijkt me zo aanquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:28 schreef amaranta het volgende:
Nou zou ik dus moeten janken. Dit was vroeger toen ik kind was dus echt het mooiste liedje op aarde.
Maar geen tranen hoor.
Ik moet zo ontzettend lachenquote:
ik denk dat ze zwanger is van dr ventquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:32 schreef amaranta het volgende:
Ik denk dat K1 zwanger is van een meisje.
Die rooie dus.
gheghe, terechte opmerking.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik denk dat ze zwanger is van dr vent![]()
maar geen idee wat ze verwacht
Ik kwam er vroeger elke week.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:37 schreef PM-girl het volgende:
Die Gert had zich wel eens kunnen scheren![]()
trui, puzzel ze!!![]()
Amaranta, de DansSalon!Ik ben er nooit geweest, het was niet echt mijn ding geloof ik, wat ik zo hoorde van de verhalen. Maar veel studiegenoten gingen er helemaal los!
Irritante k*tsn*l.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:44 schreef Saffier het volgende:
Hoe heet Noa nou ookalweer inhet echt?
PM beterschap!
tamara toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:44 schreef Saffier het volgende:
Hoe heet Noa nou ookalweer inhet echt?
PM beterschap!
does laten zien wat je gekauft hebt?quote:
Yep! En niet eens van Gertekequote:
En ook niet van Samson trouwens!quote:
O, maak dat Samsonnapraatbeest in me niet los huup!quote:
ik heb iedere keer die onbedwingbare dwang als ik dat hoofd van dat Gertfiguur ziequote:Op zaterdag 3 oktober 2009 21:53 schreef PM-girl het volgende:
[..]
O, maak dat Samsonnapraatbeest in me niet los huup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |