nee, da's waar. En via aap noot mies naar internet is ook een hele stap natuurlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:27 schreef trui het volgende:
ja trui is dat nog niet zo gewend he, topics openen.
anders zat ik mooi met de gebakken pe-ren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:30 schreef trui het volgende:
inderdaad. 't is eigenlijk al heel wat dat ik geSIEN had dat ie vol zat!
zou dat ook gedaan worden voor een gewone user in zo'n geval?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Vind het gewoon heel erg raar. Zo gauw ik weer langer kan zitten nog es goed met de swiffer erdoor...
Ik zie net dat ik er nog 1027 van de afgelopen vakantie moet uitzoeken, dus ik sla even overquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Ik ben foto's aan het uploaden om uit te printen..
Arwen heeft wel een eigen album met een compilatie, maar goed, voor emzelf en voor later voor haar, maar gewoon een minder slecte compilatie en dus ook van het engeland gebeuren de dingen die we gedaan hebben erbij.
590 foto's![]()
Iemand tijd over om mee te helpen in te plakken als het binnen is, koffie/thee en gebak krijg je der gratis bij
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:35 schreef _evenstar_ het volgende:
Ja maar dan kan ik er geen verhaaltjes bij doen
Tis de bedoeling dat ze in plakboeken komen, met verhaaltjes etc
ik zou dat wel doen, ja. Jij niet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:36 schreef moussy het volgende:
[..]
zou dat ook gedaan worden voor een gewone user in zo'n geval?
ik wil, ik zou alles swifferen op verzoekquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik zou dat wel doen, ja. Jij niet?
ja en tekeningen etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:37 schreef trui het volgende:
je kunt daarin ook tekst toevoegen zoveel je wil hoor! maar handgeschreven heeft ook wel wat.en dan kunnen tenminste ook alle buskaartjes, suikerzakjes enz. erbij.
Je hebt me doorquote:
ik vrees alleen wel dat je het heel druk gaat krijgen nu met al die ABC'tjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
ik zou dat wel doen, ja. Jij niet?
Ik wil dat het boek minstens aan me opgedragen wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:41 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Je hebt me doorik wou een hele serie maken, je wilt zeker mee verdienen he omdat ik je nick noem
Ik moet nog 5 jaar inplakken van 3 kinderen, Fotoinplakmeet!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:38 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik er nog 1027 van de afgelopen vakantie moet uitzoeken, dus ik sla even over.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve A. Dit boek is voor jou, Om Moussy, die lieve struisvogel
groetjes mama
Ben jij de kloon van Huupquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef _evenstar_ het volgende:
Lieve A. Dit boek is voor jou, Om Moussy, die lieve struisvogel
groetjes mama
Ik 6 jaar. Ik winquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 jaar inplakken van 3 kinderen, Fotoinplakmeet!
Huup, Yppy en evenstar... allemaal één persoon als je het mij vraagt.quote:
gebakquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Arwen heeft wel een eigen album met een compilatie, maar goed, voor emzelf en voor later voor haar, maar gewoon een minder slecte compilatie en dus ook van het engeland gebeuren de dingen die we gedaan hebben erbij.
590 foto's![]()
Iemand tijd over om mee te helpen in te plakken als het binnen is, koffie/thee en gebak krijg je der gratis bij
Oiquote:
quote:
Ik neem me al maanden voor -nu écht- de geboortefoto's in te plakkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik moet nog 5 jaar inplakken van 3 kinderen, Fotoinplakmeet!
Ben je niet hersendood van verveling?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:54 schreef Ynske het volgende:
Hier net terug van de Gouden Kalverenuitreiking. Wat Gaaf om daarbij te mogen zijn als pers
Ja, die moet ik dus ook nog. Van mijn jongste.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik neem me al maanden voor -nu écht- de geboortefoto's in te plakken.
nee helemaal niet, tis leuk om mee te maken, en tijdens t wachten zijn we goed verzorgd met hapjes en drankjesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:55 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ben je niet hersendood van verveling?.
de uitzending is nu op NL2quote:
hiero! Mn vissies op facebook eten geven en mn tuin aanharken, de Don aan het uithangen en nu ga ik ook nog even wat bloed zuigenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:05 schreef _evenstar_ het volgende:
Trusten feetje *
Waar is mijn M(o)us(sy)e nu ineens
voor eten doe ik eigenlijk allesquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:52 schreef She-Wolf het volgende:
Wat doe je nog meer voor vlaai?
Ik kan nog wel wat hulp in huis gebruiken![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:14 schreef _evenstar_ het volgende:
Arme vissies![]()
Zeg mijn allerliefste muse, mag ik je zegen om te slapen?
Kom bij mij schoonmaken. Ik betaal je een vlaai per uur.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:09 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
voor eten doe ik eigenlijk alles
echt
iedereen gebruikt het ook als chantagemateriaal bij me.
vooral voor taart en chocola maar wel gekke chocola (bonbons, zeefruit, herfstchocola after eight etc..)..want voor een reep doe ik niets (of t moet cote dór of milka & biscuit zijn)
duidelijk ?
volgens mij snap je niet helemaal wat er speelde...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:42 schreef moussy het volgende:
[..]
ik vrees alleen wel dat je het heel druk gaat krijgen nu met al die ABC'tjes
waar woon je?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:16 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Kom bij mij schoonmaken. Ik betaal je een vlaai per uur.![]()
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
o hijszoleuk
ik wil een jongenselin
ik had er gelukkig maar 2. Was er gister mee begonnen maar toen begon mijn kleine schreeuwlelijk te protesteren.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 00:15 schreef moussy het volgende:
ik heb even bij vick dr vissies op het raam getabt, omdat ze stervende zijn .. RIP..
Kom je me halen dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:33 schreef _evenstar_ het volgende:
590 foto's![]()
Da's dus ook waarom ik eigenlijk wel een beetje MamsX ben.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 23:49 schreef _evenstar_ het volgende:
eigenlijk ben ik wel een beetje yppy ( initialen van voor en achter naam zijn Y en P)
Ja hoor, broeken innemen is niet moeilijkquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:40 schreef Kleurdoos het volgende:
grr, Stooouhout
kan je ook broeken innemen ?:{
mn 2 nieuwe broeken hangen aan mn petit arse
Hey leuk !! Vond dat ie een leuke serie heeft gemaakt !quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:16 schreef Rewimo het volgende:
Mogge
Wij hebben straks feest ter ere van de nieuwe windmolens. Er staat een grote tent en een aanhanger vol drank(jes)Hopelijk blijft de tent op zijn plek
qltel heeft cd'tjes gebrand met de foto's van de bouw erop, om uit te delenEn een slideshow op de laptop gezet, op verzoek van de windmoleneigenaar, zodat iedereen de foto's kan zien.
nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 10:45 schreef Stout het volgende:
[..]
Ja hoor, broeken innemen is niet moeilijk
Kun jij ook wel !
Kunnen we dan niet eens organiseren, jij een weekje mod, samen met ehm ehm bijv. easy-going en vivi.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |