quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:10 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het nog slechter dan koefnoen eerlijk gezegd, alleen Clairy Polak is wel aardig gedaan
Iedereen weer zwart? Is het groen eraf hier
Weet je dat ik tot eergisteren heb gedacht dat jij een vrouw wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:11 schreef Loveless85 het volgende:
Jan de Hoop is ook wel goed, en Gaston
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha is al god johquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Sorry hoor, als het kattig overkwam. Maar zo was het dus écht niet bedoeld
We hadden het hier echt belachelijk veel over 'poep' dus maakte ik daar een grapje over naar jou toe
En het is hier heel gezellig, dus nogmaals, maar dan zonder poep: wees welkom
Hehe het is de nick hé, en hoezo en wanneer kwam de ommekeer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik tot eergisteren heb gedacht dat jij een vrouw was
En dan heeft ie dat poesje nog wel uit zijn ava gehaald!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik tot eergisteren heb gedacht dat jij een vrouw was
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Loveless85 het volgende:
Greys jaagt nieuw bloed het kliekje uit![]()
![]()
![]()
Ja echt he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zo was het heul niet bedoeld!Maar gelukkig heb ik het weten te lijmen. Pfieuw!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Fijn!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Haha is al god joh. Dat het er hier gezellig uit ziet was ook al serieus bedoeld hoor
.
Holy fuck dat huis, wat een kermiskraamquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:14 schreef Bluezz het volgende:
GreyssieIk dacht ik kom hier ff een borrel halen
Gordon is dan weer wel leuk en begint nu!
Nee,quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Fijn!
Vertel, heb je iets op je hart?
- Liefdesissues?
- Drankproblemen?
- Iets met poep?
- Huisdieren?
Gooi het in de groep! We zijn van alle markten thuis!
Dat was echt eng ja, arme Goor ookquote:
Tijd om op jezelf te gaan danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee,
nee,
nee
en nee.
Alhoewel ik wel poezels wil. Maar mams protesteert.
En de poes van de buurman is weggelopen.
quote:
Oh, dat zijn weinig issues in elk geval!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:19 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee,
nee,
nee
en nee.
Alhoewel ik wel poezels wil. Maar mams protesteert.
En de poes van de buurman is weggelopen.
Ik ben 16quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat zijn weinig issues in elk geval!![]()
Hoe oud ben je?
Enige kans dat je binnenkort op jezelf gaat en wel een poezel in huis kunt nemen misschien?
(En zelfs als je niets met dieren hebt mag je hier posten hoor, wij zijn heel makkelijk)
Ik ben expert op het gebied van lastige exen. Maar daar zal je ook nog niet veel last van hebbenquote:
Ik houd het liever bij m'n eigen leeftijdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Welja, zoek gewoon een mokkel van 20+ met een huis
Niet zo heul erg neequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik ben expert op het gebied van lastige exen. Maar daar zal je ook nog niet veel last van hebben
Wie Irene of Char?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het zoooo nep en kan dat mens echt niet uitstaan
Ah kijk, daar houden we je aan bij de Asielactie van 2013!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ben 16. Maar over jaar of 2 / 3 zit het er misschien wel in op mezelf wonen. En als wraak adopteer ik gewoon een heel asiel
.
Dealquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah kijk, daar houden we je aan bij de Asielactie van 2013!
Ik vind mezelf altijd expert op het gebied van liefdestroubles.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ben eigenlijk nergens expert in
(op bovengenoemde gebieden door Greys)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:26 schreef draculettetje het volgende:
JA internet doet het eindelijk weer
Charquote:
Hihihi. Mogguh Bob!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:24 schreef Maes het volgende:
Ik post hier ochtend-Bob ook even. Gewoon omdat het mag
[ afbeelding ]
Je geeft idd wel goeie adviezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd expert op het gebied van liefdestroubles.
Alleen jammer dat ik er zelf geen kont van kan
Geeft toch niet joh, exen en ik doen het ook niet zo goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind mezelf altijd expert op het gebied van liefdestroubles.
Alleen jammer dat ik er zelf geen kont van kan
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Char
Net ook, zegt Connie Breukhoven 'Oh ik wilde je zo graag ontmoeten', en dan dat wijf 'OOOOH I KNOW MUAHAHHAHA'
Ha-ha, wat een grap, als medium wist je dat natuurlijk al. NOT
Heb je gewoon zitten lurken en niks gepostquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:28 schreef Bluezz het volgende:
Godsamme wat gaat het hier snel
Mijn ommekeer, loveless, was toen ik eindelijk eens de fobo icoontjes zichtbaar maakteEn er ging een wereld voor me open
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
Heb je gewoon zitten lurken en niks gepost
Heeft ze niet eens haar adoratie kenbaar gemaakt?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je gewoon zitten lurken en niks gepost
Yes we can! Even kijken of ik die hier nog heb, momentje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:30 schreef Maes het volgende:
Greys kunnen we van de foto die jij van Bob gemaakt hebt in het Bergse mijn avatar maken??
je zou het niet vertellenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:30 schreef Greys het volgende:
Heeft ze niet eens haar adoratie kenbaar gemaakt?
Heet je album nou serieus; hardcoredoggystylequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:31 schreef oh-oh het volgende:
Bobke
![]()
Oh gisteren toen ik de hondjes allemaal meehad naar kantoor kwam ineens de evil bitch in Kees bovendrijven![]()
Chico mocht zn eigen mand niet meer in en was helemaal de kluts kwijt![]()
Ging ie miepen dat ik m moest helpen![]()
[ link | afbeelding ]
Moet je wel doen heur, je hebt nog de asielactie avatar. Als het gewoon een normale foto is kan ik 'm desnoods wel ff resizen voor je. Maar kan Greysie ook best denk ikquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 22:30 schreef Maes het volgende:
Greys kunnen we van de foto die jij van Bob gemaakt hebt in het Bergse mijn avatar maken??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |