ze ligt nu in bad met dat ding..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:07 schreef Broekpaling het volgende:
Wat_4EBE_zegt
1. Ik heb een courgette gekregen en ik ben nog niet eens jarig.
Mijn god.
Die vent loopt hier altijd door het dorpquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Werd ik maar benaderd door Gordon.
HILAAAAAAAAAAAAARISCHquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die vent loopt hier altijd door het dorp
Volgens een vriend die bij de appie werkt, zat hij ook lekker in de supermarkt zijn vriendje te spanken en vunzige koosnaampjes te geven
"Ooooh, dat ziet er goedkoop uit!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die vent loopt hier altijd door het dorp
Volgens een vriend die bij de appie werkt, zat hij ook lekker in de supermarkt zijn vriendje te spanken en vunzige koosnaampjes te geven
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:13 schreef Devvie het volgende:
zeg ken jij de josselman, de josselman, de josselman
Hoezo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Willen jullie doneren aan mij? Ik heb 17 euro nodig voor volgende week vrijdag.
Nee. Je gaat er alleen maar van feesten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:19 schreef wolvendagen het volgende:
quote:
Alsof iemand wil betalen voor die tunnel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:21 schreef Broekpaling het volgende:
Verkoop 1 van die gaten in je lijf.
Ja, vriend van me geeft een feestje in Amsterdam maar omdat hij geen geluidsoverlast wil veroorzaken moeten we naar de Melkweg.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vriend van me geeft een feestje in Amsterdam maar omdat hij geen geluidsoverlast wil veroorzaken moeten we naar de Melkweg.
Die is dichtgegroeid want ik had m'n dingetje aan iemand anders uitgeleend.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Alsof iemand wil betalen voor die tunnel.
/care, misschien zijn er andere mensen die me wel 2 euro willen geven.quote:
/carequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die is dichtgegroeid want ik had m'n dingetje aan iemand anders uitgeleend.
Dus je gaat naar Rauw? Tofquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, vriend van me geeft een feestje in Amsterdam maar omdat hij geen geluidsoverlast wil veroorzaken moeten we naar de Melkweg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kut van je moeder is een armoede grot.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kut van je moeder is een armoede grot.
Meervoud?quote:
Oja, je bent nog steeds werkloosquote:
Nou, mijne groeien nog steeds, als ik implants heb heb ik dalijk dubbel Q.quote:
Daarom, schrijf je in. Show ze wat pictures, vervolgens krijg jij je geld. En over een paar maanden show je ze weer nieuwe pics van je natuurlijk verder gegroeide borstenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou, mijne groeien nog steeds, als ik implants heb heb ik dalijk dubbel Q.
Ja godsamme, ik werk niet, ik krijg geen stufi, wat denk je nou? Dat het geld mij op m'n ruggetje groeit?quote:
Je zou toch rond dit tijdstip in eindhoven zitten met chai?quote:
nee, zo werkt da nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom, schrijf je in. Show ze wat pictures, vervolgens krijg jij je geld. En over een paar maanden show je ze weer nieuwe pics van je natuurlijk verder gegroeide borsten
Dan moet je een scholierentegemoetkoming aanvragenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja godsamme, ik werk niet, ik krijg geen stufi, wat denk je nou? Dat het geld mij op m'n ruggetje groeit?
Of dat ik mijn vader elke week wil vragen: "Hey paaapppp paaaaaaaapppppppppp mag ik geeeeeeld"En zeg niet: "Dan zoek je toch een baan." Want dat doe ik wel, maar ze hebben nu weer nergens niemand nodig en daar krijg ik ook een beetje slappe tepeltjes van.
How about no?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:29 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarom, schrijf je in. Show ze wat pictures, vervolgens krijg jij je geld. En over een paar maanden show je ze weer nieuwe pics van je natuurlijk verder gegroeide borsten
Tuurlijk wel johquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |