Ik neem aan dat je met dat eerste doelde op dat tweede?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ook wel.
En nu ga ik snel uitloggen en Fok! wegklikken zodat ze er nooit achterkomt wat voor vunzige dingen ik zei.
Ik zie ons nu voor me, hoe we beiden netjes naast elkaar op een stoel zitten en toekijken hoe zij bezig zijn.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:14 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik zie ons nu voor me, hoe we beiden netjes naast elkaar op een stoel zitten en toekijken hoe zij bezig zijn.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:15 schreef Zotheid het volgende:
Vrijdagavond, het mag weer!![]()
[ afbeelding ]
Ew Ew Ewquote:
Ik quootte 'm al hier, voordat ook maar één iemand de tijd had om dáár op m'n grap te reageren. Dus... nee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je dacht; zoveel moeite en niemand lacht om m'n grap, laat ik het in de SC proberen?
Ik stuur 'm in als 'dichtje' naar wolvendagen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik heb een courgette gekregen en ik ben nog niet eens jarig.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik stuur 'm in als 'dichtje' naar wolvendagen.
Wie vind dat nou interessant?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
Had je maar een Twitter-account, 4EBE. Dan had je met die opmerking zo twintig followers erbij.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik stuur 'm in als 'dichtje' naar wolvendagen.
Hoi.quote:
eens bij je dichtjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik heb een courgette gekregen en ik ben nog niet eens jarig.
quote:
SPOILER: LAMON NIET KLIKKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]Ik hou van gekke-bek-trek-meisjes.SPOILER: LAMON NIET KLIKKENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan heb ik het toch niet verzonnen, dan is er voor mij ook geen lol aan.quote:
Mooi. Ik zal geduldig wachten tot het op je site verschijnt. Alvast bedankt!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb ik het toch niet verzonnen, dan is er voor mij ook geen lol aan.
quote:
Ze heeft het zelf waarschijnlijk niet door, maar ze stijgt nu echt met honderdduizendmiljoen in mijn achting.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Zo, en nu ga ik weekend houden.
Iemand die ik ken werd op een feestje als homo aangezien en benaderd door Gordon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:57 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga tv kijken en kom niet terug tot Glitter Glamour Gordon is afgelopen.
Werd ik maar benaderd door Gordon.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand die ik ken werd op een feestje als homo aangezien en benaderd door Gordon.!
Homo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Werd ik maar benaderd door Gordon.
ik zou hem slaan, kutgordonquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Iemand die ik ken werd op een feestje als homo aangezien en benaderd door Gordon.!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |