Vraag het je cynismekwab zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:29 schreef Merkie het volgende:
Nee, ik vraag me of af jouw hersenen wel volgroeid zijn.
nee dat klopt, maar wel veel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet met alles.
De as/400, die is pas handig in gebruik met de F toetsen
f4 laat de meest gezochte websites zien en f6 selecteert de adresbalk zodat je er snel overheen kan typen.quote:
Niet in mijn browser.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
f4 laat de meest gezochte websites zien en f6 selecteert de adresbalk zodat je er snel overheen kan typen.
Die zegt dat jij dingen leest die niet gezegd worden en dat je tot bepaalde conclusies komt die nergens op slaan. Stick to the facts en ga niet bedenken wat andere mensen misschien willen zeggen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:31 schreef Slork het volgende:
[..]
Vraag het je cynismekwab zou ik zeggen.
dat is jouw probleem.quote:
Ja, bij jou. Bij mij kan Safari ook prima herladen met F5.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:33 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
f4 laat de meest gezochte websites zien en f6 selecteert de adresbalk zodat je er snel overheen kan typen.
graag gedaan.
ja, bij internet explorer.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, bij jou. Bij mij kan Safari ook prima herladen met F5.
Ik ben helemaal niet blij met willekeurige functietoetsen voor willekeurige functies zonder dat daar een consistent model achter zit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:35 schreef IQM het volgende:
Windows heeft daar nog een mooie F5-toets bij.
Mooi, iedereen blij.
en wat vind je van het ontbreken van toetsen voor pageup/down, home en end.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:36 schreef Tijn het volgende:
Ik zie echt niet in waarom "verversen" wel een sneltoets zou verdienen en "document opslaan", "nieuw venster openen", "kopiėren", "plakken" en al die andere functies die je minstens zo vaak per dag gebruikt niet.
huilen moet je.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet blij met willekeurige functietoetsen voor willekeurige functies zonder dat daar een consistent model achter zit.
Ontbreken die? Da's nieuw voor me.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
en wat vind je van het ontbreken van toetsen voor pageup/down, home en end.
Daar is gewoon geen plek voor op een MacBook. Serieus, waar moet 'ie?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat valt toch echt niet goed te praten
ja, moeten ze hem maar beter designen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Daar is gewoon geen plek voor op een MacBook. Serieus, waar moet 'ie?
[ afbeelding ]
Normale Mac keyboards hebben daar wel aparte toetsen voor.
Het zou ook niet logisch zijn als er een aparte toetsencombinatie was voor het sluiten van een venster of het sluiten van een tabblad, omdat tabbladen eigenlijk gewoon een verzameling vensters zijn.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:40 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik vind appeltje / ctrl + W nou ook niet echt logisch voor een tabblad sluiten.
Want jij wilt voor elke actie een aparte knop. Lollerz.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ja, moeten ze hem maar beter designen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
op de 15 en 17 inch is er meer dan genoeg plek voorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Iets minder ruimte langs de randen vrij laten en een extra rij toetsen rechts, zoals bij elke andere laptopquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhm ik heb gewoon een page up en down hier? En ook Home en end?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:39 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
dat valt toch echt niet goed te praten
Met een fullsized plastic rammelkeyboard en fel gekleurd verlichte lampjes voor alle functies en vijftien aparte multimediatoetsjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:42 schreef FunkyHomosapien het volgende:
Inderdaad, daar hadden ze wel bij gekund.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:45 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
op de 15 en 17 inch is er meer dan genoeg plek voor
Zolang jij nu weet hoe je moet refreshen is er niets aan de hand. Voor de rest is het standaard vervolg van zo'n topic. Uiteindelijk doen we allemaal dezelfde dingen met die computers, maar dat vergeten zequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:57 schreef appelsjap het volgende:
mac vs windows topic
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |