Google doet het gewoon hoor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:56 schreef appelsjap het volgende:
Hoe moet je F5-en op een mac, als ik op F5 druk gaat mn toetsenbord verlichting lager.
appeltje r.quote:
OMDAT GOOGLE LANGZAMER IS DAN MIJN HERSENEN.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:01 schreef Slork het volgende:
[..]
Apple+R dus. Waarom zeg je het dan eerst fout?
Typisch, want een doodgeboren slak is nog sneller dan jouw hersenen gast.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:02 schreef FunkyHomosapien het volgende:
OMDAT GOOGLE LANGZAMER IS DAN MIJN HERSENEN.
JAquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:04 schreef Slork het volgende:
[..]
Typisch, want een doodgeboren slak is nog sneller dan jouw hersenen gast.
omfg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:10 schreef appelsjap het volgende:
wtf is een appeltje. ik zie nergens een appel op mn toetsenbord
Of cmd, zo heet ie ook nog wel eens. Normaal de toets links van je spatie (op een macbook dan).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:10 schreef appelsjap het volgende:
wtf is een appeltje. ik zie nergens een appel op mn toetsenbord
zeg dan gewoon cmd -.-quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of cmd, zo heet ie ook nog wel eens. Normaal de toets links van je spatie (op een macbook dan).
Ik heb dan ook een ultramoderne, de nieuwste apple macbook pro alu body.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:18 schreef Lantashh het volgende:
Command / cmd / ⌘ / windows knop + R
En fn + F5 doet het hier wel hoor
appeltje klinkt leuker.quote:
en dan toch nog een combinatie moeten indrukken om zoiets simpels te doen als een pagina herladen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 19:19 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb dan ook een ultramoderne, de nieuwste apple macbook pro alu body.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |