Eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij is echt zo iemand die er "bewegend" leuk uit ziet, maar in foto's dan weer niet.
En ze hebben onderling ook constant "fitties"?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
Sinaasappels en Mandarijnen zijn net als Turken en Marokkanen. Ze lijken heel erg veel op elkaar maar zijn eigenlijk heel verschillend.
Dan gaat Marshall toch brunchen met Brad?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Seizoen 02, episode 05.
World's Greatest Couple.!
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan gaat Marshall toch brunchen met Brad?
Pas maar op dat Lamon dit niet ziet.quote:
Aangename tieten.quote:
Oh ja, de andere verhaallijn was Lilly die bij Barney gaat slapen (omg, die titel kan dus op beide koppels slaan, wat sliiiiiiim!).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moest vooral lachen om Barney
![]()
![]()
. Met z'n wc-bril.
Gehandicapten pestenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] WARNING!!! GOEDE MUZIEK GESIGNALEERD!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Hoe ik nou weer bij Dexter kom.quote:
Haal het weg!! Haal het weg!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas maar op dat Lamon dit niet ziet.
Jij kan dat vast als nerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
Er moet toch wel een vet gifje te maken zijn van zijn dansmoves
momentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
Er moet toch wel een vet gifje te maken zijn van zijn dansmoves
Dan moet ik eerst dat filmpje downloaden enzo, da habe ich keine Lust furquote:
Hij zit nu wel in mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef leetzors het volgende:
HEEEEEE MARLOUS
IK WIL MET JOU ONDER DE DOUCHE!11!!!!!
Hehequote:
Dat nemen we even mee naar achteren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef leetzors het volgende:
HEEEEEE MARLOUS
IK WIL MET JOU ONDER DE DOUCHE!11!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |