fixedquote:
Ja, heerlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dankjewel.
De worstenbroodjes waren lekker.
Woon je op het platteland of loop je gewoon heel erg traag?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:25 schreef Mozy het volgende:
[..]
171, 170 stopt hier ook.
172 stopt bij de dorpspomp. en dat is bijna 20 minuten lopen vanaf hier.
Jij hebt echt een of andere obsessie voor haarquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef Fascination het volgende:
Verzamel hier quotes van Ymke van Take Me Out
Goed topic.
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij hebt echt een of andere obsessie voor haar
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Mijn bad is gereed. (HIHIHIHIHIHIHI HIJ ZEI REET!!!!!!)
Aju (L)(K)(L).
Oke 10 minuten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Woon je op het platteland of loop je gewoon heel erg traag?
[ afbeelding ]
doe eens pics?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:29 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaik kan haar humor erg waarderen.
Ach, tief op.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsof ik bij ga houden hoe vaak een grapje gemaakt is.
http://dark-seduction.hyves.nl/quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je Google stuk?
http://ymke-w.hyves.nl/
Boeiend. Jij post ook tig keer dezelfde wijven.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Ach, tief op.Je hebt die grap zelf al tig keer gemaakt.
Jij zet een grapje op hetzelfde niveau als een vrouw?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend. Jij post ook tig keer dezelfde wijven.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:38 schreef leetzors het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat of wie Otis is.
wat een "stuk" zegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is je Google stuk?
http://ymke-w.hyves.nl/
Ga niet haten maar vertel het.quote:
Jij zet een grapje op hetzelfde niveau als een vrouw?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend. Jij post ook tig keer dezelfde wijven.
Hij is een visjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:38 schreef leetzors het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat of wie Otis is.
Huh had jij niet een kleurtje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef Fascination het volgende:
Ik vind trouwens die ene vrouw van "het beste idee van Nederland" best knap. Even zoeken.
Niet echt.quote:
Die ene.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef Crack_ het volgende:
Mozy over welke kinderboerderij heb je 't ?
Tooske?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef Fascination het volgende:
Ik vind trouwens die ene vrouw van "het beste idee van Nederland" best knap. Even zoeken.
Actie is afgelopen. Gelukkig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Huh had jij niet een kleurtje?
Ik let niet op he
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
http://ymke-w.hyves.nl/al(...)os/741479342/0/VNlr/
Een soort blub?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Die ene.
Bij de schepelwijen in de buurt.
Alles zit op hetzelfde niveau als een vrouw.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Jij zet een grapje op hetzelfde niveau als een vrouw?
quote:
Nee meer een soort Burger Kingquote:
OW ZO.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ZEG NOU GEWOON HOE JE BUSHOKJE HEET JA
Die bij de damianusdreef heb je altijd ?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
Deze is voor mijn homeboy Bobby.
[ afbeelding ]
Toch blijft ze lekker.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
wie zijn dat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
Heel apart dat ik dan nog nooit bij je in de bus heb gezeten, en ohja ik weet al welke kinderboerderij je bedoeltquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef Mozy het volgende:
[..]
OW ZO.
Koolzaadbeemd heet hij volgensmij.
Ziet eruit als Hayden panettiere en Madeline Zimaquote:
Hayden Penetratie en nog iemand.quote:
Ik fiets naar school.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heel apart dat ik dan nog nooit bij je in de bus heb gezeten, en ohja ik weet al welke kinderboerderij je bedoelt
Laatste seizoen als in huidige seizoen (seizoen 4)? Tot nu wel. Sowieso is het tof dat Robert Knepper meespeelt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:47 schreef BobbyB het volgende:
Ik moet het laatste seizoen nog steeds zien overigens.Is het wat?
Die rechtse is ook wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:50 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Nou ja, die linkse dus.
Seizoen 4? Volgens mij heb ik 3 nog niet eens gezien. Even kijken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:50 schreef IQM het volgende:
[..]
Laatste seizoen als in huidige seizoen (seizoen 4)? Tot nu wel. Sowieso is het tof dat Robert Knepper meespeelt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ziet eruit als Hayden panettiere en Madeline Zima
Da's seizoen twee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Seizoen 4? Volgens mij heb ik 3 nog niet eens gezien. Even kijken.Laatste die ik heb gezien was die maar 11 afleveringen had vanwege de staking.
Die met die lekkere tieten.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:45 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:55 schreef leetzors het volgende:
Allemaal leuke talk, maar waar zijn de tieten?
Mwa, niet super.quote:
Zij is echt zo iemand die er "bewegend" leuk uit ziet, maar in foto's dan weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] WARNING!!! GOEDE MUZIEK GESIGNALEERD!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Eens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zij is echt zo iemand die er "bewegend" leuk uit ziet, maar in foto's dan weer niet.
En ze hebben onderling ook constant "fitties"?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef Japsnars het volgende:
Sinaasappels en Mandarijnen zijn net als Turken en Marokkanen. Ze lijken heel erg veel op elkaar maar zijn eigenlijk heel verschillend.
Dan gaat Marshall toch brunchen met Brad?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:01 schreef Skylark. het volgende:
Seizoen 02, episode 05.
World's Greatest Couple.!
Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:02 schreef IQM het volgende:
[..]
Dan gaat Marshall toch brunchen met Brad?
Pas maar op dat Lamon dit niet ziet.quote:
Aangename tieten.quote:
Oh ja, de andere verhaallijn was Lilly die bij Barney gaat slapen (omg, die titel kan dus op beide koppels slaan, wat sliiiiiiim!).quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja. Maar ik moest vooral lachen om Barney
![]()
![]()
. Met z'n wc-bril.
Gehandicapten pestenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:58 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] WARNING!!! GOEDE MUZIEK GESIGNALEERD!!! [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat bedoel ik. Hoe ik nou weer bij Dexter kom.quote:
Haal het weg!! Haal het weg!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Pas maar op dat Lamon dit niet ziet.
Jij kan dat vast als nerd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
Er moet toch wel een vet gifje te maken zijn van zijn dansmoves
momentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:06 schreef Japsnars het volgende:
Er moet toch wel een vet gifje te maken zijn van zijn dansmoves
Dan moet ik eerst dat filmpje downloaden enzo, da habe ich keine Lust furquote:
Hij zit nu wel in mijn hoofdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef leetzors het volgende:
HEEEEEE MARLOUS
IK WIL MET JOU ONDER DE DOUCHE!11!!!!!
Hehequote:
Dat nemen we even mee naar achteren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:09 schreef leetzors het volgende:
HEEEEEE MARLOUS
IK WIL MET JOU ONDER DE DOUCHE!11!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |