Ja laten we klacht indienen, ze moeten met hun poten van onze privé berichten afblijvenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom word er ongevraagt berichten verwijderd?
Leuk voor een topic in FB.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:57 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja laten we klacht indienen, ze moeten met hun poten van onze privé berichten afblijven
Ik zal er zo wel 1tje aanmakenquote:
hoe durf je op je 27ste zo'n zin te tikkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Waarom word er ongevraagt berichten verwijderd?
Ik ben buitenlander dus ik mag datquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:01 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
hoe durf je op je 27ste zo'n zin te tikken
Aldus de gemiddelde alochtonenmentaliteit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben buitenlander dus ik mag dat
Hoi Geert.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:07 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Aldus de gemiddelde alochtonenmentaliteit.
Flikker toch op naar je eigen land, schorem.
Van jouw geld ga ik zodrekt weer naar mijn eigen land, lekker vakantie vieren op jouw hard voor gewerkte centenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:07 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij je Nederlands ook niet geleerdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:07 schreef Ochtendjas het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |