Rofl...quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef L.no het volgende:
Bootje.. je zit in te wrijven op msn en ook hier.. ga je me ook nog smsen?
Hyves krabbels zijn er ook nog! FoBo reacties, FoK pm's. Hup bootje hupquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef L.no het volgende:
Bootje.. je zit in te wrijven op msn en ook hier.. ga je me ook nog smsen?
Done. Nog meer suggesties?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hyves krabbels zijn er ook nog! FoBo reacties, FoK pm's. Hup bootje hup
Fuck yeah!quote:
* Bootje84 pakt zijn cameraquote:
Dude.. hij doet het serieus ook nog..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:56 schreef AMDB het volgende:
[..]
Hyves krabbels zijn er ook nog! FoBo reacties, FoK pm's. Hup bootje hup
Jeah, knuffelende meiden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Dude.. hij doet het serieus ook nog..
Zijn smsje: Ben je blond..? xx
* L.no zucht..
Weet hij dat allemaal niet danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef L.no het volgende:
[..]
Dude.. hij doet het serieus ook nog..
Zijn smsje: Ben je blond..? xx
* L.no zucht..
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Jeah, knuffelende meiden.Goed punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Je gaat gelijk naar een grote disco toe..?quote:
Ik niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:02 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Je gaat gelijk naar een grote disco toe..?
Je lult..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:06 schreef ManianMan het volgende:
Kut moet maandag op het matje komen, een fokker heeft net gebeld naar de helpdesk
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:06 schreef ManianMan het volgende:
Kut moet maandag op het matje komen, een fokker heeft net gebeld naar de helpdesk
Link naar topic!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:06 schreef ManianMan het volgende:
En ik maar denken dat L.no faaldequote:
Stop daar eens mee.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat L.no faalde
Deze is epic..
Kijk maar in het KPD aanmeldtopic..quote:
Maar wat heeft diegene gezegd dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Wat kan ik nu zeggen?![]()
Ja meneer ik weet niet hoe ze aan t nummer zijn gekomen. Ik zie het al voor me
Maar dus ook dat 'de stagiair' op fok zit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dat de invaller een autist isklopt wel eigenlijk
"Hij had het nummer van een stagiair gekregen."quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:18 schreef AMDB het volgende:
[..]
Maar dus ook dat 'de stagiair' op fok zit?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet veel van.
Ik heb het koud
Gast, maandag moet ik op het matje komen lekker begin van het weekendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet veel van.
Ik heb het koud
Beetje eigen schuld toch, had je kunnen verwachten hier.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef ManianMan het volgende:
![]()
[..]
Gast, maandag moet ik op het matje komen lekker begin van het weekend
Het blijft een beetje onterecht. Hij heeft zijn werk niet vervloekt ofzo..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:28 schreef AMDB het volgende:
[..]
Beetje eigen schuld toch, had je kunnen verwachten hier.
zoooo tof!quote:
dat meisje heeft een piano dat Ipod liedjes speelt!!!!quote:
rijke mensen van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat meisje heeft een piano dat Ipod liedjes speelt!!!!![]()
![]()
![]()
Iemand belt het nummer van de aivd en dan gaan ze jou verlinken...Ja neem nog een paddoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:27 schreef ManianMan het volgende:
![]()
[..]
Gast, maandag moet ik op het matje komen lekker begin van het weekend
ik weet wel wat ik koop als ik 27,5 miljoen win aankomende 10 oktober!quote:
Hij werkt bij de thuiszorg hè..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:39 schreef jna het volgende:
[..]
Iemand belt het nummer van de aivd en dan gaan ze jou verlinken...Ja neem nog een paddo
Een deeltje naar mij doneren?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik weet wel wat ik koop als ik 27,5 miljoen win aankomende 10 oktober!![]()
quote:
dat koop ik dan toch niet? of koop ik jou!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Je plaatst em wel...quote:
Ik vind van wel ja. Wel heel toevallig een RJC logo erop, doet me terugdenken aan de discussie tussen jou en L.no over het feit of zij wel of niet op vrouwen valt en weet ik het allemaal...quote:
Nja doet me nog minder dan niks of zij nou wel of niet op vrouwen valt eigenlijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Wel heel toevallig een RJC logo erop, doet me terugdenken aan de discussie tussen jou en L.no over het feit of zij wel of niet op vrouwen valt en weet ik het allemaal...
Ja je plaatje pakt verkeerd uitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:52 schreef jna het volgende:
topic killer
Vanwaar die verhitte discussie dan..?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nja doet me nog minder dan niks of zij nou wel of niet op vrouwen valt eigenlijk
dat dusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja. Wel heel toevallig een RJC logo erop, doet me terugdenken aan de discussie tussen jou en L.no over het feit of zij wel of niet op vrouwen valt en weet ik het allemaal...
Over het feit dat ik van mening ben dat je het best zo vroeg mogelijk uit de kast kan komen. En l.no denkt daar anders over.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:55 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vanwaar die verhitte discussie dan..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |