Verkapte ik-was-een-rebelse-leerling-postquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha je onderwijzer mag je niet
Ik zou maar meteen stoppen met school
Ik geef niet opquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Haha je onderwijzer mag je niet
Ik zou maar meteen stoppen met school
Beter een rebelse leerling dan een college dropout zoals TSquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Verkapte ik-was-een-rebelse-leerling-post
Jij zou zelfs met een goed handschrift geen voldoendes scorenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef wakajawaka het volgende:
Je leraar is er niet om jou zoek plaatje te ontcijferen jij bengel
Dit is de eerste docente die er echt zoveel moeite mee heeft (in vijf jaar!)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef wakajawaka het volgende:
Je leraar is er niet om jou zoek plaatje te ontcijferen jij bengel
Ik ben bang dat ze dat wel kan lezenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zet op het blaadje van je volgende toets: "Fuck you bitch ! "
Dat is ook Engels
fuck youquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Beter een rebelse leerling dan een college dropout zoals TS
Het is leesbaar..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Desunoto het volgende:
Dan moet je maar een leesbaar handschrift ontwikkelen.
TVP voor foto.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dit vraagt gewoon om een foto van je handschrift
Nee, ik doe daar niet aan. Ik ga wel even kijken of ik een foto van m'n handschrift kan posten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
TS, plaats eens foto's in je FoBo, dan kan het klaagbaak volk keuren of body language je beter af zal gaan
Al gedaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
ZijnHaar leraarlerares is racistisch, kaart het aan bij meldpunt discriminatie
Arabischquote:
Okay dit is erg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Nee, ik schrijf niet supernetjes, maar ze overdrijft de hele situatie.
Foto:
http://img406.imageshack.us/i/afb090.jpg/
Wat de fuckquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Foto:
Dit D een leasbaar hand)dnift.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al gedaan![]()
Foto:
Op FOL! jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
En nu ontcijferen maar![]()
[ afbeelding ]
hier word ik droevig vanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Wat win ik?quote:Zo, ik dacht, laat ik ook eens een bericht op fok! posten in m'n erge handschrift...
Chewbacca_maatschappij
Jo, il dccll, luut il ool...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
in mijn eigen is het en niet erge dus je wint niksquote:
Eige is geen woord, erge wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
in mijn eige is het en niet erge dus je wint niks
Het is fout erge=eigenquote:
met 2 keer lezen wist ik wel wat er stondquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[ afbeelding ]
Je handschrift lijkt op die van een Turk!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Wat de fuckDat is precies mijn handschrift maar dan net iets netter
Dit is een leesbaar handschrift. Dit is aan elkaar geschreven en ook leesbaar.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:00 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dit D een leasbaar hand)dnift.
Ergens begrijp ik je lerares wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |