Ik wil dat book ook wel, maar zoals ik dit artikel er over lees is het een bento-boekje.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 15:50 schreef huuphuup het volgende:
Voor wie het leuk vindt:
[ link | afbeelding ]
't Broodtrommelboek.
Voor zover ik kan zien in het tijdschrift waar het instaat staan er superleuke dingen in, van tips en truuks tot kleine receptjes. 14,95 bij bol.
En ik kwam in hetzelfde tijdschrift ook deze tegen
de Happywrapper.
Het is een soort wikkel waar je je brood in doet, je brood schijnt er vers in te blijven en uitgepakt functioneert het ding als hippe placemat.
[ afbeelding ]
Ik vind zelf dat boek wel leuk en hoewel totaal onnodig hier nog, neigt de kookboekverslaafde in mij ernaar om het toch te kopen
ja voor mezelf wel inderdaad...quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:15 schreef Ca.ra het volgende:
De houmousmensen hier zijn dan ook vast gek op falafel, of niet? Is ook mooi lunchbox-formaat-eten...
er staat dat ze daar haar inspiratie uit heeft gehaald. dat is toch niet meteen helemaal bento?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:21 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik wil dat book ook wel, maar zoals ik dit artikel er over lees is het een bento-boekje.
'zoals ík dat artikel lees'quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:23 schreef trui het volgende:
[..]
er staat dat ze daar haar inspiratie uit heeft gehaald. dat is toch niet meteen helemaal bento?
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:20 schreef beefcake het volgende:
Jaaa falafel
Dat eet ik als de heren hier shoarma eten.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:32 schreef trui het volgende:
ik zag je monster in 't fototopic renzell.
Bento zijn japanse lunchboxen die super kawaii zijn (schattig). Google maar eens op plaatjes van bento.quote:
Zo schattig zien die van mij er niet uitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:11 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Bento zijn japanse lunchboxen die super kawaii zijn (schattig). Google maar eens op plaatjes van bento.
[ afbeelding ]
Ik kreeg vroeger vaak kaas met komkommer op brood mee naar school![]()
En falafel en humus zijn RAWR*kwijl*
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:16 schreef moussy het volgende:
Ja hoi,
Doen we nog aan gepimpte broodtrommels?
Ik niet, want Cas deelt het uit en zit dan zelf aan het brood van andere kinderen en stukjes appel van een ander en laat zijn komkommer-kaas-spiesje met gemak aftroggelen en door een ander opeten, of hij hem nou zelf wil of niet.. watje!
ik maakte ook geen foto's meer hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:22 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]ja hoor, maar in de haastigheid van de ochtend maak ik eigenlijk nooit foto's
![]()
hahahaquote:Op zaterdag 10 november 2012 14:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, misschien niet helemaal ontopic, maar ik vond in mijn lievelingstaartenboek een recept voor glutenvrije chocoladetaart. You want? Ook lekker voor lunch
ik kom hier niet verder dan komkommers, cherrytomaatjes of gewone tomaten, champignons, worteltjes... Waarbij ze hier de laatste twee echt niet eten.quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:11 schreef mignonne het volgende:
haha gatver![]()
ze is nog niet zo handig met soep eten (zacht uitgedrukt) dat wil ik de gastouder niet aandoen. Maar wel een goeie om te onthouden ooit voor als ze naar school gaat ofzo.
die je die aan een spiesje of iets of gewoon als salade door elkaar?quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:21 schreef snoopy het volgende:
Die kleine mozzarellabolletjes met tomaatjes doen het hier ook goed
Ja hoor, de rijst en ei koken zichzelf, dus dat vind ik niet zoveel extra moeite, verder is het een kwestie van een mandarijntje pellen, een kwart komkommer door zo'n vormpje rammen (2 seconden werk, ik maak er een sport vanquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:41 schreef Moonah het volgende:
Geweldig, die bento! Maar vind je dat weinig werk Mignonne?
Ik probeer Thies zijn trommel altijd op te leuken met iets lekkers (cherrytomaatjes, puntje la-vache-qui-rit, poffertjes, rolletje worst, stukje kaas, peperkoek in reepjes want 'dan kan ik er letters van maken mama!', ehm.... dat was het geloof ik wel...). Maar de basis zijn gewone boterhammen, die hij gelukkig graag eet.
Ik verkeerde in de naïeve veronderstelling dat bij Isa in de klas het grootste deel fruit meekreeg als tienuurtje... Ze is de enige, de rest krijgt sultana, liga of princekoekjes.quote:Op maandag 4 november 2013 09:59 schreef snoopy het volgende:
Wij kregen van de week weer eens een nieuwsbrief van juf van oudste. Daarin werd gevraagd geen snoep mee te geven. Toen ik aan M. vroeg wat voor snoep kinderen dan meekregen had hij het over Snickers en Mars![]()
Maar waarom ik dit topic weer schop is omdat hijzelf eigenlijk niet van brood houdt maar wel van noodles en witte rijst. Maar ik vroeg me dus af welke rijst het lekkerst was om mee te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |