quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mn enorme good looks en gigantisch leuk karakter, anders zou ik depri zijn
Gaat wel hoor
Gelukkig maar. Situatie nog steeds hetzelfde? Je kan er niet onder uit?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik mn enorme good looks en gigantisch leuk karakter, anders zou ik depri zijn
Gaat wel hoor
Shit, weer te laatquote:
Beslag is gisteren gelegd, dus idd, kan er niet meer onderuitquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Situatie nog steeds hetzelfde? Je kan er niet onder uit?
geen idee hoe het komt, hoeft ook niet, wil je alleen nogmaals sterkte wensen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Beslag is gisteren gelegd, dus idd, kan er niet meer onderuit
Och, ik overleef het wel
wederom sterkte gewenstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, ik overleef het wel
tss, en mij een beetje negerenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
wederom sterkte gewenst
tis dat je hier een eind uit de buurt woont, anders was je welkom om te komen eten hoor
genaaid door de gemeente maar door de mazen in de wet moet ik het maar nemen met gespreide anusquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geen idee hoe het komt, hoeft ook niet, wil je alleen nogmaals sterkte wensen.
Heftig allemaal zeg, maar goed dat je nog zo'n positieve instelling hebtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, ik overleef het wel
Thanx dat is heel erg lief aangebodenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:57 schreef BrandX het volgende:
[..]
wederom sterkte gewenst
tis dat je hier een eind uit de buurt woont, anders was je welkom om te komen eten hoor
Wie?quote:
Thanxquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
Heftig allemaal zeg, maar goed dat je nog zo'n positieve instelling hebt
Heel veel sterkte voor jou, jf en de kleine
Jaaaahquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Thanx dat is heel erg lief aangeboden
Gelukkig heb ik veel steun uit mijn directe omgeving
Kloon van OA?quote:
sorry, moest toch lachenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
edit:.. de mazen in de wet moet ik het maar nemen met gespreide anus
Doeidoeiquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:04 schreef wel.o.k het volgende:
argh, overwerk![]()
operatie stofwolk gemist![]()
dan maar rustig naar huis gaan.
prettig weekend allemaal
Dat mag, was ook wel grappig bedoeldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |