Spamcop is your friendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:06 schreef Pheno het volgende:
Oh joy, weer iemand met computerproblemen. Spamreport van de provider dat als er binnen zoveel dagen er niets aan gedaan wordt, je een afgesloten wordt. Zucht.
gezienquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb je een link gestuurd waar hij op staat
Nee, een mac. geen gezeik.quote:
whehehe die is geniaalquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen we trouwens niet iets met een vage link tussen Area 51 en Postbus 51 ? Overheid, amerikanen in hun hol kruipen, afghanistanmissie verlengen bla bla?
Niemand?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen we trouwens niet iets met een vage link tussen Area 51 en Postbus 51 ? Overheid, amerikanen in hun hol kruipen, afghanistanmissie verlengen bla bla?
jaloersquote:
waar is duck? dan kan die het uitbroeden, of pheno natuurlijkquote:
Dan krijg ik een note.quote:
zou niks voor mij zijn of de handleiding moet goed leesbaar zijn onder waterquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat doet het ook. En hopelijk goed, anders zit je met een decompressieprobleempje. Deze kan dan nogal wat gasmixjes met verrijkt zuurstof of bv zuurstof + helium of trimix aan etc
Ik ben gecertificeerd tot alleen verrijkt zuurstof duiken, tot 40%De rest is techdiving, dat gaat wat verder.
Vrij ziek die plaatjes van jou af en toe welkoquote:
ik zit nog steeds met mijn probleemquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:15 schreef BrandX het volgende:
ik heb helaas nog geen mac-geld. En aangezien zowel mijn laptop (3,5 jaar oud nu) en mijn pc (6 jaar oud nu) mijn multitasking niet echt meer trekken, moet ik binnenkort toch maar eens gaan kijken naar iets redelijk goedkoops tussen de 600 en 800 incl. beeldscherm.
quote:
ik had een desktop.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen desktops, die dingen staan altijd in de weg.
zeeen van ruimte hier. Kan het heel mooi wegwerken. En dan vervolgens draadloos ftw.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
Ik heb geen desktops, die dingen staan altijd in de weg.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:17 schreef BrandX het volgende:
H1N1 = CIA GENOCIDE volgens Ameriikaanse medicusgaan we weer
voer voor je dragorius
OMG dit is dus echt dè reden om uit BNW te blijven.. De theorien op zich zijn echt lachen om te lezen, maar die mensen die er dan nog echt (volhardend) in geloven, daar valt niet mee om te gaanquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:17 schreef BrandX het volgende:
H1N1 = CIA GENOCIDE volgens Ameriikaanse medicusgaan we weer
voer voor je dragorius
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |