Dat is handig.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef Japsnars het volgende:
Poll: Homer moet terug!!JOAH!!! Nein
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Een nieuw lingerie setjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En 3 is gehele pagina.
Mams is vandaag jarig en mijn zusje (no pics) zondag. Wat moet ik in godsnaam kopen?
Hierbij stem ik voor Homer. Vergadering gesloten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
KUTZOOI.
Ik zal intern even overleggen over het recyclen van Homer.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Eerst pics van je zusje.
En misschien is een zak hooi iets aangezien 4 oktober.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
EN MIJN ZUSJE ZOU ZELFS JIJ NOG NIET OVER HEEN GAAN.
Ze noemen mij altijd de knappe. Kan je nagaan.
Dude.quote:
Oke.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hierbij stem ik voor Homer. Vergadering gesloten.
Of zo'n ouwe lullen kapsel, zo'n soort rand om je hoofd heen. En de bovenkant kaal en glad als een spiegel.quote:
quote:
Schijt hij sigaretten?quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Of zo'n ouwe lullen kapsel, zo'n soort rand om je hoofd heen. En de bovenkant kaal en glad als een spiegel.
quote:
MIETERSquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
M'n zusje heeft wel nog dunner haar. Ze is sowieso dunner. Dat kind is echt vel over been. Als ik dr een hand geef voel je allemaal van die poreuze botten.
quote:
Ik had het over je moeder!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dude.
Volgens mij heeft ze nog nooit een vriendje gehad.
kankerfokquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, die kan je niet verwijderen.
Ik had je toen toch al dat aanbod gedaan?quote:
NU WEET IK HET NIET MEER.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:14 schreef IQM het volgende:
Zotheid!
Tief die Homer weg. Lelijk, mislukt plaatje!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.M'n moeder heeft sinds m'n pa weg is al geen man meer gezien.quote:
Fucking feministenhuis!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ze heeft heul nog niet aangebeld..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:17 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik had je toen toch al dat aanbod gedaan?
[..]
Ga anders gewoon mee vanavond. Kunnen we daarna samen een biertje doen.quote:
dan kom ik weer bij één of andere gekke familie uit met 12jarige meisjes die vinden dat ik ze wil verkrachten..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:20 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ga anders gewoon mee vanavond. Kunnen we daarna samen een biertje doen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Devvie het volgende:
[..]
dan kom ik weer bij één of andere gekke familie uit met 12jarige meisjes die vinden dat ik ze wil verkrachten..
Ik heb hetzelfde probleem met het beeld van m'n Mac. Probleem is dat ik niet zonder kan. Heb altijd m'n laptop bij me op school.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:23 schreef Japsnars het volgende:
Mijn graka is dood
Ik krijg de laatste tijd vaak een zwart scherm en nu heb ik ook weer constant gezeik:
[ afbeelding ]
Mac!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:25 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem met het beeld van m'n Mac. Probleem is dat ik niet zonder kan. Heb altijd m'n laptop bij me op school.
quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OS X did it!
[..]
Bwhehe, IQM is content met een functie die allang standaard in OS X zit.
Dat had ik kunnen weten.quote:
But I'm too full to swallow my pridequote:
Wel waar. Het enige verschil is dat hij er "(live)" achter heeft gezet. Waarom?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Haha, jij hebt je nummer niet goed getagd.
Live vanuit de studio.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wel waar. Het enige verschil is dat hij er "(live)" achter heeft gezet. Waarom?
Geen idee, het is namelijk gewoon de studioversie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |