Ik las het ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Okee.
Wat vind je van Gandhi, hij was op deze dag geboren namelijk?
Doe je mond maar open en je oogjes dichtquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind de tandarts nog erger, maar ik heb dan ook een hele rare tandarts
Wees niet getreurd, de volgende bus vertrekt over een kwartiertje!quote:
kwaliteit maakt geen flikker uit bij screenshotsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, ik denk je dat niet zomaar kan aanpassen.
Maar PNG is wel goede kwaliteit
doe dat niet ik zit in de lesquote:
EN OM DIE KWALITEIT TOT ZIJN RECHT TE LATEN KOMEN MOET JE VERGULDE BEELDSCHERMSTEKKERS HEBBEN VAN 200EURO PER STUK!!!!!11quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
kwaliteit maakt geen flikker uit bij screenshots
Voor mij welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:56 schreef Devvie het volgende:
[..]
kwaliteit maakt geen flikker uit bij screenshots
Ja, he.quote:
Ik had het over die plaatjes.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wees niet getreurd, de volgende bus vertrekt over een kwartiertje!
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:58 schreef Lamon. het volgende:
Okee, On this light and on this evening van The Editors is toch wel extreem goed.
Dan maar geen gitaren..
gisteren federatiefeestquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, he.Hoe is het bij je vereniging?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik volgende week zaterdag naar een gala met diner wilde van school uit...![]()
Nee, ik moet werken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:02 schreef Devvie het volgende:
Zo, heeft hij verf gedronken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
0 topics op naam. 14.gif
[/Twitter]quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Of ik volgende week zaterdag naar een gala met diner wilde van school uit...![]()
Nee, ik moet werken.
OS X did it!quote:
Appeltje + Shift + 3/4quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als je het eenmaal gebruikt, kan je niet meer zonder
Het gaat zo ontzettend veel sneller dan eerst een screenshot te moeten opslaan in een image-editor waarna je hem ook nog eens handmatig moet uploaden.
Bwhehe, IQM is content met een functie die allang standaard in OS X zit.quote:
Woar is homer?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OS X did it!
[..]
Appeltje + Shift + 3/4
[..]
Bwhehe, IQM is content met een functie die allang standaard in OS X zit.
Ik denk wie is dit? Is het Zotheid met een nieuw plaatje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OS X did it!
[..]
Appeltje + Shift + 3/4
[..]
Bij sommige feestjes hier komen ook de meeste vreemde kleuren tevoorschijnquote:
Editors.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:58 schreef iemand het volgende:
Okee, On this light and on this evening van The Editors is toch wel extreem goed.
Dan maar geen gitaren..
Ik gebruik grabup op de mac, Appeltje + Shift + 4 jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
OS X did it!
[..]
Appeltje + Shift + 3/4
[..]
Die is een kakker. Zie FoBo.quote:
Is het wat?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik denk wie is dit? Is het Zotheid met een nieuw plaatje.
NEUH.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die is een kakker. Zie FoBo.
[..]
Is het wat?
En 3 is gehele pagina.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik gebruik grabup op de mac, Appeltje + Shift + 4 ja
KUTZOOI.quote:
Eerst pics van je zusje.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En 3 is gehele pagina.
Mams is vandaag jarig en mijn zusje (no pics) zondag. Wat moet ik in godsnaam kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |