Ik welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Iedereen die hier nu steeds post loopt gewoon stage in Nederland toch?
Wij zijn allebei reservequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
Voor zover ik weet wel.
Edit: oh wacht, ik loop stage in Limburg, buitenland dus.
Ja en dean in friesland, maar ik doel meer op landen die geen ontwikkelingshulp onvangen van Nederlandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
Voor zover ik weet wel.
Edit: oh wacht, ik loop stage in Limburg, buitenland dus.
Dan blijven er denk ik weinig geschikte landen over op deze wereldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja en dean in friesland, maar ik doel meer op landen die geen ontwikkelingshulp onvangen van Nederland
Het kabinet, Balkenende en Bosquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan blijven er denk ik weinig geschikte landen over op deze wereld![]()
Wij betalen iedereen altijd maar
Waarom gaan de bruine olifanten zich altijd wassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop helemaal geen stagequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja en dean in friesland, maar ik doel meer op landen die geen ontwikkelingshulp onvangen van Nederland
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom gaan de bruine olifanten zich altijd wassen?ik dacht eerst, moet dit een grap voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen kwam ik erachter....ja
komt een man bij de dokter.......
Is ook een flauwe grapquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:52 schreef brtausi het volgende:
[..]
ik dacht eerst, moet dit een grap voorstellen
en toen kwam ik erachter....ja
komt een man bij de dokter.......
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
Ik krijg steeds meer te zeggen op school en bij het JOBEn ik wordt voor steeds meer belangrijke stuff uitgenodigd
![]()
Scarey
Ga weg, nu het nog kan!! Laat je niet opslokken!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
Ik krijg steeds meer te zeggen op school en bij het JOBEn ik wordt voor steeds meer belangrijke stuff uitgenodigd
![]()
Scarey
Nou ik vind het interessant om me te verdiepen in de hopeloze problemen van het onderwijs. Ik zou het best leuk vinden om dit te blijven doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je gaat dadelijk nog de politiek in
stage of niet, je woont in het buitenlandquote:
Ik niet denk ik, helemaal geen tijd/zin om dan hele dagen achter computer te hangenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef ManianMan het volgende:
Ik blijf hier komen ook na de stage geweldige topicreeks
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef ManianMan het volgende:
Ik blijf hier komen ook na de stage geweldige topicreeks mensen hier
Jij kan het veranderen als je ministrice-presidentrice wordt (of wat is de vrouwelijke vorm daarvan)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik vind het interessant om me te verdiepen in de hopeloze problemen van het onderwijs. Ik zou het best leuk vinden om dit te blijven doen eigenlijk.
Alleen de politiek vind ik zo vreselijk heIk merk gewoon hier al op stage dat dat ook ontzettend zijn invloeden heeft. Daar irriteer ik me mateloos aan. Het gaat niet om wat politiek het beste uit komt, maar om wat het beste is voor de gebruikers/inwoners.
heb je je hoofd al open gehaald aan het glazen plafond?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik vind het interessant om me te verdiepen in de hopeloze problemen van het onderwijs. Ik zou het best leuk vinden om dit te blijven doen eigenlijk.
Alleen de politiek vind ik zo vreselijk heIk merk gewoon hier al op stage dat dat ook ontzettend zijn invloeden heeft. Daar irriteer ik me mateloos aan. Het gaat niet om wat politiek het beste uit komt, maar om wat het beste is voor de gebruikers/inwoners.
Dat is niet mijn doel. Ik vind de politiek echt vreselijk namelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij kan het veranderen als je ministrice-presidentrice wordt (of wat is de vrouwelijke vorm daarvan)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:00 schreef brtausi het volgende:
[..]
heb je je hoofd al open gehaald aan het glazen plafond?
Wat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef brtausi het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet......
of http://fliiby.com/file/380720/jbqrr35owy.html
top serie!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef brtausi het volgende:
Oh dat kan wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]ik ben er eens langs geweest, ze werken nog met DOS
Hier stond iets, privatequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat kan wel.
Waarom ben je er langs geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vriendenclubje die aan sport doet
wat voor verening start je als je met je vrienden aan sport doet...?quote:
wat voor eigen bedrijf?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel leuk![]()
Ik ben informatie aan het opzoeken om een eigen bedrijf te starten
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef brtausi het volgende:
Gewoon een verenigingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat voor verening start je als je met je vrienden aan sport doet...?
kijk nog goed voor de samenleving!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
In de ICT![]()
Computerlessen en service bieden aan 50+-ers
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Gewoon een verenigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
Dat wel, maar het is vooral omdat ik het leuk vind.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:36 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
kijk nog goed voor de samenleving!
quote:
bedrijfjes starten zijn altijd top ideen, zit ook al lang met een idee om iets te starten...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat wel, maar het is vooral omdat ik het leuk vind.
Heb nog wel een andere gedachte, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan realiseren.
Laat maar weten wat! Ik kan liefdesadvies geven, dan moet dit helemaal piece of cake zijn...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Heb nog wel een andere gedachte, maar ik heb geen idee hoe ik dat moet gaan realiseren.
en dan kun je gewoon voetballen in de competitie of wat?quote:
Fastfood keten, verkoopt goedquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bedrijfjes starten zijn altijd top ideen, zit ook al lang met een idee om iets te starten...
Daar zul je wel inschrijving bij de KNVB voor nodig hebbenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en dan kun je gewoon voetballen in de competitie of wat?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef brtausi het volgende:
Zie net dat ik het originele bestand aan flarden heb geknipt om dat stukje te uploaden. Moet ik weer de aflevering opnieuw gaan downloaden![]()
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef brtausi het volgende:
Zie net dat ik het originele bestand aan flarden heb geknipt om dat stukje te uploaden. Moet ik weer de aflevering opnieuw gaan downloaden ]:|
Wat is jouw idee?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:39 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
bedrijfjes starten zijn altijd top ideen, zit ook al lang met een idee om iets te starten...
Is daar wel een markt in te vinden...? Dat betwijfel ik namelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
In de ICT![]()
Computerlessen en service bieden aan 50+-ers
Hmm, dat heeft meer te maken met advies geven voor MBO opleidingen over het geven van studies enzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:39 schreef AMDB het volgende:
[..]
Laat maar weten wat! Ik kan liefdesadvies geven, dan moet dit helemaal piece of cake zijn...
Bij ons op school geven ze enkel de cursussen. Die zitten altijd vol.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is daar wel een markt in te vinden...? Dat betwijfel ik namelijk
stuur ze gewoon naar een site waar een vaag testje staat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat heeft meer te maken met advies geven voor MBO opleidingen over het geven van studies enzo
Als je zoiets wil doen, moet je er wel 'inrollen' Zorgen dat je iets klaarspeelt bij je MBO opleiding nu, op het gebied van adviseren. Dan heb je iig referenties.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:43 schreef Puala het volgende:
[..]
Hmm, dat heeft meer te maken met advies geven voor MBO opleidingen over het geven van studies enzo
laat maar zitten...quote:
wat voor sportclubje heb je dan gestart? voor mensen met een lelijk gezicht? ;')quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Daar zul je wel inschrijving bij de KNVB voor nodig hebben
kvk.nlquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost dat nou, zo'n eigen bedrijfje starten? En wat komt er allemaal bij kijken?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef brtausi het volgende:
[..]
stuur ze gewoon naar een site waar een vaag testje staat.
doen ze bij mij ook gewoon
niet heul veel, in principe alleen een inschrijving bij de KvKquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:43 schreef The_Dean het volgende:
Wat kost dat nou, zo'n eigen bedrijfje starten? En wat komt er allemaal bij kijken?
Daarom. Ik ben nu druk bezig hiermee, maar het is wat lastig denk ik om dat op grotere schaal te doen etc.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je zoiets wil doen, moet je er wel 'inrollen' Zorgen dat je iets klaarspeelt bij je MBO opleiding nu, op het gebied van adviseren. Dan heb je iig referenties.
ja... een idee...quote:
dat is niet de grootste kostenpost of de meeste moeitequote:
een bedrijfje hebben dat gesponsort word?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Statuten, belasting etc.
(sponsoring ook een goede om aan te denken)
Kwestie van MBO scholen benaderen met goede ideeën. En zorgen dat alles er professioneel uit ziet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Daarom. Ik ben nu druk bezig hiermee, maar het is wat lastig denk ik om dat op grotere schaal te doen etc.
Bij een vereniging welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een bedrijfje hebben dat gesponsort word?
Ja dat is wel mijn doel. Ik wil er achter de schermen best mee aan de gang gaan om alles goed te documenteren etc. Ik denk dat je dan wat kan starten. Alleen is het wat moeilijk denk ik om dat zo naast stage te gaan opstarten. Ik vraag mezelf af of je dat uberhaubt naast school wel kan doen. Alleen als ik van school af kom wil ik of iets hebben dat geld oplevert of een baan gaan zoeken, dus dat zou ook weer niet het moment zijn..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Kwestie van MBO scholen benaderen met goede ideeën. En zorgen dat alles er professioneel uit ziet.
Als ik alles zo lees ben je erg gericht op persoonlijk benaderen, en daar schieten eigenlijk ALLE onderwijsinstellingen tekort. Dus er moet zeker een markt zijn. Maar je moet iig eerst plannen die je hebt financieel, sociaal, effectief en efficiënt kunnen onderbouwen.
maar een verening is ook niet echt een bedrijfje hequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bij een vereniging wel![]()
Maar ook anders om om je bedrijf een goede naam te geven
Zoveel werk hoeft het niet te zijn om het te documenteren. Aangezien je er nu actief mee bezig bent, is het handig om het nu te onderbouwen. Dan kun je beter zien hoe alles in de praktijk werkt. Het daadwerkelijke adviseren moet je dan na je opleiding doen, of als je wat meer tijd hebt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja dat is wel mijn doel. Ik wil er achter de schermen best mee aan de gang gaan om alles goed te documenteren etc. Ik denk dat je dan wat kan starten. Alleen is het wat moeilijk denk ik om dat zo naast stage te gaan opstarten. Ik vraag mezelf af of je dat uberhaubt naast school wel kan doen. Alleen als ik van school af kom wil ik of iets hebben dat geld oplevert of een baan gaan zoeken, dus dat zou ook weer niet het moment zijn..
Zoals palm invest? Dan doe ik wel meequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
we kunnen ook als Stage SC een bedrijfje starten he Puala, met zn allen jou helpen
zolang jullie het geld er instoppen en ik het er uit haal vind ik alles best!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:57 schreef brtausi het volgende:
[..]
Zoals palm invest? Dan doe ik wel mee
en alleen op haar gefocussed graag!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:57 schreef AMDB het volgende:
Naaktwerken!
Chick nog gezien?![]()
Nodig d'r uit. Laat per ongeluk de webcam aan staan.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
zolang jullie het geld er instoppen en ik het er uit haal vind ik alles best!
en een live streampjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
en alleen op haar gefocussed graag!
ja gast echt niet hoor... jullie investeren ik haal het geld er uit... ik heb net een Audi R8 besteld..!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:59 schreef brtausi het volgende:
[..]
![]()
dat zou mijn plannetje zijn. Dat huis van 1 die gasten is bij mij thuis om de hoek dus dan kan ik daar ook gelijk in trekken
dat zowiezo!quote:
of gewoon naar huis moet gaan...?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:08 schreef brtausi het volgende:
ik ben officieel alleen hier tot het weekend.
Collega kwam net even binnenstormen om wat op te halen en die zei "fijn weekend". (had een afspraak bij een klant)
Denk dat ik mijn aantal posts even moet bijwerken.
Kan het hier niet zien, maar kan je zo wel vertellen:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:09 schreef brtausi het volgende:
dan maar wat humor in de strijd gooien:
ik moet ook de telefoont beantwoorden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
of gewoon naar huis moet gaan...?
Nou ik denk het wel. Veel dingen staan nu nog los in mailtjes enz. Dat zal wel een klus zijn om bij elkaar te krijgen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:51 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zoveel werk hoeft het niet te zijn om het te documenteren. Aangezien je er nu actief mee bezig bent, is het handig om het nu te onderbouwen. Dan kun je beter zien hoe alles in de praktijk werkt. Het daadwerkelijke adviseren moet je dan na je opleiding doen, of als je wat meer tijd hebt.
Ben de hele dag al aan t fokken, eten en uhm niks doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:18 schreef brtausi het volgende:
[..]
daar gaat je eenzaamheid.
nou moet je weer doen....alsof je iets aan het doen bent
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
we kunnen ook als Stage SC een bedrijfje starten he Puala, met zn allen jou helpen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:25 schreef Puala het volgende:
Oh gaan we weer met het onderwerp auto's.
L.no, help me
Schoolquote:
Dit is de eerste ker deze week ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:56 schreef Bootje84 het volgende:
Top 100 van september
Plaats / aantal berichten / gebruiker
030. 1945 Bravebart
034. 1889 L.no
053. 1667 Isdatzo
066. 1533 DjRex89
070. 1510 The_Dean
076. 1481 Puala
085. 1425 Luctor.et.Emergo
090. 1388 Psychonikeo
Spamsletje hoor, die L.no.. "Ja, het was maar een paar dagen.. uh huh"
Ja ik merk gewoon, nu ik in Limburg werk. Dat hier héél erg weinig liefde te vinden is. Nu is het dus mijn taak om de liefde terug te brengen naar Limburg. Een zware taak, maar wel één met een uitdaging.quote:
Je kijkt verkeerd. Het is de top 100 van Septemberquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:24 schreef L.no het volgende:
[..]
School![]()
[..]
Dit is de eerste ker deze week ofzo.
Oh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Je kijkt verkeerd. Het is de top 100 van September
Je bént het. Zie je nou wel?quote:
maar:quote:
quote:
Mijn carrière als proffecionele lurker is nu weg.quote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:27 schreef brtausi het volgende:
ik ga jullie even 20 min verlaten.
Al die big bang theory filmpjes hebben mij verleidt een hele aflevering te kijken
Misschien zie ik je wel langslopen 'liefde geven' aan anderen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:24 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja ik merk gewoon, nu ik in Limburg werk. Dat hier héél erg weinig liefde te vinden is. Nu is het dus mijn taak om de liefde terug te brengen naar Limburg. Een zware taak, maar wel één met een uitdaging.
Well oh they might wear classic Reeboks
Or knackered Converse
Or tracky bottoms tucked in socks
But all of that's what the point is not
The points thats there ain't no romance around there
And there's the truth that they can't see
They'd probably like to throw a punch at me
And if you could only see them, then you would agree
Agree that there ain't no romance around there
Link!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef Puala het volgende:
Whut. Ik heb net voor de lol een talententest van intermediar gedaan. Maar het klopt?![]()
Je hart klopt altijd hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef Puala het volgende:
Whut. Ik heb net voor de lol een talententest van intermediar gedaan. Maar het klopt?![]()
http://www.intermediair.n(...)26/testen-index.htmlquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
Link!
Ik verveel me, heb het idee dat het 4 uur is
Nou ik heb werkelijk nog nooit zo'n duidelijke omschrijving van mijn persoonlijkheid gezien als dezequote:
[ Bericht 92% gewijzigd door Puala op 02-10-2009 13:50:02 ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ja jij bent dominant en durft de confrontatie aan te gaan. Ik pas wel op
Weekendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef L.no het volgende:
Ik heb weekend.. dus ik doe ook andere dingen.
Oh?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:54 schreef jna het volgende:
Alhoewel, dominant hoeft niet slecht te zijn
quote:Uit je analyse blijkt dat je er veel voor over hebt om je doelen te bereiken en je prestaties steeds
weer te vergroten. Je bent ambitieus en voelt je waarschijnlijk gestimuleerd door competitieve
elementen of prestatiedruk. Deze motiveren jou om steeds weer nieuwe successen te willen
bereiken.
Je kan goed met grote druk omgaan en bent ook onder moeilijke en zware omstandigheden
veerkrachtig. Je moet er wel voor oppassen dat je niet overkomt alsof urgente zaken jou nooit
raken. Afwisseling binnen je taken en werkzaamheden is voor jou een belangrijke vereiste. Je
hebt geen moeite met het uitvoeren van meerdere opdrachten tegelijkertijd. Je bent tamelijk
ondernemend en hebt energie, waardoor je wel eens wat onrustig kan overkomen. Je bent
tamelijk zelfstandig en onafhankelijk in je oordeelsvorming en kiest daarom ook liever je eigen
weg om een visie te vormen. Je hebt niet veel behoefte aan een klankbord of aan overleg in het
algemeen. In relatie tot anderen ben je krachtig en uitgesproken aanwezig en je kunt anderen
daarbij effectief overtuigen. Je hecht duidelijk aan een zekere mate van structuur en netheid. Je
treedt in een groep graag wat meer op de voorgrond, maar kan zonodig ook meer ruimte aan
anderen laten. Zowel in kleine kring als in grotere groepen weet je je staande te houden. Bij echt
grote groepen en sociale evenementen geef je er een lichte voorkeur aan je meer te profileren
en wat minder ruimte aan anderen te laten, zonder mensen echt te overschaduwen. Je bent
iemand die vrij snel en ad rem reageert en je zult conflicten en confrontaties aangaan als ze op
je pad komen. Je bent tamelijk assertief en kunt voor jezelf opkomen als dat nodig is. Jij hebt een
redelijk doorzettingsvermogen in geval van tegenslag of uitdaging. In moeilijke situaties zul je
steun zoeken wanneer dit noodzakelijk en nuttig is. Je hebt een gebalanceerde eigenwaarde en
zelfrespect. Ook al maak je liever geen fouten, als het nodig is zul je wel risico’s durven nemen.
Je kijkt minder tegen mensen op, gaat over het algemeen uit van jezelf maar je kan ook respect
tonen. Je bent vrij selectief in je contacten met anderen. Op sociale empathie scoor je lager, wat
erop duidt dat je niet bijzonder geïnteresseerd bent in menselijke problemen of in het analyseren
van gedrag bij anderen. Je kunt je waarschijnlijk best inleven in andermans situatie, maar in je
communicatie kom je soms wat feitelijk over.
wat doe je hier danquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:51 schreef L.no het volgende:
Ik heb weekend.. dus ik doe ook andere dingen.
Valt wel mee hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:05 schreef jna het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit in combinatie met een zweep is zelfmoord
quote:
schrap mij ook dan maar weg als ik uberhaupt in jouw lijstje sta.quote:
Wees maar niet bangquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:20 schreef L.no het volgende:
[..]
schrap mij ook dan maar weg als ik uberhaupt in jouw lijstje sta.
JNA houdt van zweepjes gok ik..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Oh sorry, dan zal ik hem maar weghalenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:34 schreef L.no het volgende:
Die had ik ergens al op fok! gelezen, jna.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier hoeft geen tekst bijJawel, je keek.
Ga zo door!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:46 schreef Puala het volgende:
Oh god, ik ga voor een top 10 plaatsje vandaag geloof ik
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:48 schreef jna het volgende:
PoppetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hier hoeft geen tekst bij![]()
Tja, ben je nu te laat mee om achter te komenquote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:49 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ga zo door!Je wilt beweren dat jij geen spamslet bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stiekem weet ik het al, maar ik wilde weten of ik gelijk had..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:52 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, ben je nu te laat mee om achter te komen
Nee, ik ben een postbodequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:53 schreef Puala het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat jij geen spamslet bent?
Payback time voor de slavernijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Stiekem weet ik het al, maar ik wilde weten of ik gelijk had..
dan niet..
ik heb genoeg te doen hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:53 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom is de vrijdag altijd saai?
tja.. het houdt een keer opquote:
Je mag hem ook niet meer veranderen... je sig...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik heb genoeg te doen hoor
[..]
tja.. het houdt een keer op
het is wat he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:58 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je mag hem ook niet meer veranderen... je sig...
Hehe, of plaats een doorlinkwebsite ofzo..quote:
Dat deed ie al..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Hehe, of plaats een doorlinkwebsite ofzo..
Show mequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef jna het volgende:
ik heb trouwens precies de tegenovergestelde talentenbalans als jij Paula
die van jou is heel groot en zwart en die van haar is blank en diep?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:01 schreef jna het volgende:
ik heb trouwens precies de tegenovergestelde talentenbalans als jij Paula
ying en yangquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
die van jou is heel groot en zwart en die van haar is blank en diep?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Die persoon die dit heeft gedaan mogen ze van mij echt martelen
Ik zie kamelen, maar snap het niet.. Zijn ze vastgebonden op een rollenband??quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:10 schreef jna het volgende:
[ afbeelding ]
Die persoon die dit heeft gedaan mogen ze van mij echt martelen
Moet je naar KPD gaan. Daar staan pas pareltjes..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef jna het volgende:
Waarom is het "heren we willen jullie bloot zien" topic populairder dan het "vrouwen we willen jullie bloot zien" topic
Ja, daar was ik al. Waar denk je dat ik het over hebquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je naar KPD gaan. Daar staan pas pareltjes..
Sleeping__Devil
het is niet jouw dag vandaag he?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Moet je naar KPD gaan. Daar staan pas pareltjes..
Sleeping__Devil
Zo worden ze vervoerd in het vliegtuigquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zie kamelen, maar snap het niet.. Zijn ze vastgebonden op een rollenband??
Ow wacht, ik dacht dat je het over sexy en gewaagd had. My bad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, daar was ik al. Waar denk je dat ik het over heb
link?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:21 schreef jna het volgende:
Waarom is het "heren we willen jullie bloot zien" topic populairder dan het "vrouwen we willen jullie bloot zien" topic
kpdquote:
Ik heb soms echt de drang om jou soms te slaan.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
kpd
Daar ben je nog te klein voor..
Ik wist ook al lang dat jij wel van de billenkoek bent...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik heb soms echt de drang om jou soms te slaan.
Als je een blauw oog als billekoek ziet, be my guest.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:27 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wist ook al lang dat jij wel van de billenkoek bent...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Als je een blauw oog als billekoek ziet, be my guest.Eerste wat ze gaat doen is kpd bekijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Nee, eerst aanmelden.. Dan pas kijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:29 schreef jna het volgende:
[..]
Eerste wat ze gaat doen is kpd bekijken
Dat is mijn manier om liefde te tonen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Aanmelden duurt niet zo lang toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee, eerst aanmelden.. Dan pas kijken
De kleine druif. hehe
Nee dat is het keldertje volgens mij. Maar dat is meer wat voor Paula met dr dominantiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:31 schreef AMDB het volgende:
Dat kpd, daar is toch zoiets dat je ook moet posten, anders word je er weer uitgegooid? Of wordt dat helemaal niet gecontroleerd?
Bye.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:31 schreef DjRex89 het volgende:
Middag
Heb ik eindelijk een keer vrij ben ik de hele dag druk bezig
Net naar de uitreiking van de bul van mn zus geweest en daarna wezen lunchen. Nu op en neer naar Oosterhout om alleen maar ff wat af te geven..
Dus ben weer weg (stelletje blaatschapen!)
quote:(stelletje blaatschapen!)
Een admin moet de toegang geven. Kan zo een halve dag duren..quote:
probeer het zou ik zeggenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:31 schreef L.no het volgende:
Kan ik me niet gewoon aanmelden.. wat boeit een maand nou.
ja ok, maar dat vind ik niet langquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een admin moet de toegang geven. Kan zo een halve dag duren..
Ik dacht dat KPD Het Keldertje wasquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat is het keldertje volgens mij. Maar dat is meer wat voor Paula met dr dominantie![]()
Onder het keldertje in de lijstquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik dacht dat KPD Het Keldertje wasWaar zit KPD dan?
't keldertjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Nee dat is het keldertje volgens mij. Maar dat is meer wat voor Paula met dr dominantie![]()
Ah crap. Ik kon gewoon een maandje eersder zetten ofzo.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:34 schreef jna het volgende:
Moet je wel je geboortedatum weghalen schat
Het Keldertjequote:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:36 schreef Bootje84 het volgende:
Als L.no straks ineens een halve dag weg is, zit ze vast te masturberen op die foto's van mannen, we willen jullie bloot zien
Jeah, dat gaan we doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:37 schreef jna het volgende:
[..]
Het Keldertje
Voor alle discussies over jouw sexuele beleving op het gebied van BDSM, Fetisj en kinky lifestyles. Voor toegang: stuur een PM naar yvonne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/quote]
Jij bent meer van het vastbinden van de partner zeker?quote:
Ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Jij bent meer van het vastbinden van de partner zeker?![]()
blond zekerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
[..]
Ah crap. Ik kon gewoon een maandje eersder zetten ofzo.
Keldertje is too much 4 me..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:39 schreef jna het volgende:
Overigens zou het me niet verbazen als jij daar ook hebt gepost Bootje
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
ik bedoelde het heren, we willen jullie bloot zien topic
Nee joh.. Ook niets voor mij.. Krijg al aandacht genoeg.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:40 schreef jna het volgende:
[..]
ik bedoelde het heren, we willen jullie bloot zien topic
Zit L.no die topics door te kijken, denkt ze opeens: hey bootjequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee joh.. Ook niets voor mij.. Krijg al aandacht genoeg.
Tja, ik heb nou eenmaal geen negerslagschip..quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef jna het volgende:
[..]
Zit L.no die topics door te kijken, denkt ze opeens: hey bootje![]()
Met de nadruk op bootJE
ja eigen schuldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef L.no het volgende:
* L.no kijkt naar het aanmeldtopic en kijkt jaloers naar AMDB
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:43 schreef L.no het volgende:
* L.no kijkt naar het aanmeldtopic en kijkt jaloers naar AMDB
Heus welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat niet naar vrouwen kijken
Laten we nou eerlijk zijn. De meeste van die foto's stellen niet zo veel voor.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat niet naar vrouwen kijken
Geen idee, was een halve minuut te laat voor de laatste aanmeldingsronde.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:46 schreef jna het volgende:
[..]
Laten we nou eerlijk zijn. De meeste van die foto's stellen niet zo veel voor.
Alleen die van Blondiej toen (volgens mij was dat dr naam?)
Lekker voor jequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:47 schreef AMDB het volgende:
[..]
Geen idee, was een halve minuut te laat voor de laatste aanmeldingsronde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |