Ik welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:41 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Iedereen die hier nu steeds post loopt gewoon stage in Nederland toch?
Wij zijn allebei reservequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
Voor zover ik weet wel.
Edit: oh wacht, ik loop stage in Limburg, buitenland dus.
Ja en dean in friesland, maar ik doel meer op landen die geen ontwikkelingshulp onvangen van Nederlandquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:42 schreef AMDB het volgende:
Voor zover ik weet wel.
Edit: oh wacht, ik loop stage in Limburg, buitenland dus.
Dan blijven er denk ik weinig geschikte landen over op deze wereldquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja en dean in friesland, maar ik doel meer op landen die geen ontwikkelingshulp onvangen van Nederland
Het kabinet, Balkenende en Bosquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:45 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dan blijven er denk ik weinig geschikte landen over op deze wereld![]()
Wij betalen iedereen altijd maar
Waarom gaan de bruine olifanten zich altijd wassen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik loop helemaal geen stagequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:44 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ja en dean in friesland, maar ik doel meer op landen die geen ontwikkelingshulp onvangen van Nederland
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:48 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waarom gaan de bruine olifanten zich altijd wassen?ik dacht eerst, moet dit een grap voorstellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen kwam ik erachter....ja
komt een man bij de dokter.......
Is ook een flauwe grapquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:52 schreef brtausi het volgende:
[..]
ik dacht eerst, moet dit een grap voorstellen
en toen kwam ik erachter....ja
komt een man bij de dokter.......
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
Ik krijg steeds meer te zeggen op school en bij het JOBEn ik wordt voor steeds meer belangrijke stuff uitgenodigd
![]()
Scarey
Ga weg, nu het nog kan!! Laat je niet opslokken!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:54 schreef Puala het volgende:
Ik krijg steeds meer te zeggen op school en bij het JOBEn ik wordt voor steeds meer belangrijke stuff uitgenodigd
![]()
Scarey
Nou ik vind het interessant om me te verdiepen in de hopeloze problemen van het onderwijs. Ik zou het best leuk vinden om dit te blijven doen eigenlijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:55 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je gaat dadelijk nog de politiek in
stage of niet, je woont in het buitenlandquote:
Ik niet denk ik, helemaal geen tijd/zin om dan hele dagen achter computer te hangenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef ManianMan het volgende:
Ik blijf hier komen ook na de stage geweldige topicreeks
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef ManianMan het volgende:
Ik blijf hier komen ook na de stage geweldige topicreeks mensen hier
Jij kan het veranderen als je ministrice-presidentrice wordt (of wat is de vrouwelijke vorm daarvan)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik vind het interessant om me te verdiepen in de hopeloze problemen van het onderwijs. Ik zou het best leuk vinden om dit te blijven doen eigenlijk.
Alleen de politiek vind ik zo vreselijk heIk merk gewoon hier al op stage dat dat ook ontzettend zijn invloeden heeft. Daar irriteer ik me mateloos aan. Het gaat niet om wat politiek het beste uit komt, maar om wat het beste is voor de gebruikers/inwoners.
heb je je hoofd al open gehaald aan het glazen plafond?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou ik vind het interessant om me te verdiepen in de hopeloze problemen van het onderwijs. Ik zou het best leuk vinden om dit te blijven doen eigenlijk.
Alleen de politiek vind ik zo vreselijk heIk merk gewoon hier al op stage dat dat ook ontzettend zijn invloeden heeft. Daar irriteer ik me mateloos aan. Het gaat niet om wat politiek het beste uit komt, maar om wat het beste is voor de gebruikers/inwoners.
Dat is niet mijn doel. Ik vind de politiek echt vreselijk namelijk.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:59 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Jij kan het veranderen als je ministrice-presidentrice wordt (of wat is de vrouwelijke vorm daarvan)
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:00 schreef brtausi het volgende:
[..]
heb je je hoofd al open gehaald aan het glazen plafond?
Wat dan?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef brtausi het volgende:
Ik zie ik zie wat jij niet ziet......
of http://fliiby.com/file/380720/jbqrr35owy.html
top serie!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef brtausi het volgende:
Oh dat kan wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:22 schreef ManianMan het volgende:
[..]ik ben er eens langs geweest, ze werken nog met DOS
Hier stond iets, privatequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Oh dat kan wel.
Waarom ben je er langs geweest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vriendenclubje die aan sport doet
wat voor verening start je als je met je vrienden aan sport doet...?quote:
wat voor eigen bedrijf?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel leuk![]()
Ik ben informatie aan het opzoeken om een eigen bedrijf te starten
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:12 schreef brtausi het volgende:
Gewoon een verenigingquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat voor verening start je als je met je vrienden aan sport doet...?
kijk nog goed voor de samenleving!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef Puala het volgende:
[..]
In de ICT![]()
Computerlessen en service bieden aan 50+-ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |