dat staat er lekker nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:42 schreef Powerkiwi het volgende:
"U kunt ook gewoon doorlopen want er staat toch geen hek"
Later kwamen we idd een boswachter tegen die schotse hooglanders aan het tellen was... Uiteraard heeft hij geen kaartje gevraagd...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
whehehe
En een 10 meter verder duikt er een boswachter uit de duinen?
quote:
Tuurlijk niet, die zijn er nooit.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:44 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
whehehe
En een 10 meter verder duikt er een boswachter uit de duinen?
Ben jij überhaupt wel eens in de duinen geweest?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:46 schreef Powerkiwi het volgende:
Wat doet een boswachter trouwens in de duinen
Vaak zat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:47 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ben jij überhaupt wel eens in de duinen geweest?
hmm je klaagt ook over het weinige natuurschoon wat NL te bieden heeft, en dan heb je de kans om er aan mee te helpen en dan vertik je het.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
...
¤ 1,50 om over dat pad te mogen lopen, yeah rightDie 1,50 schijnt mee te helpen aan de verzorging van de duinen ofzo. Flikker op, ik betaal ook al waterschapsbelasting enzo...
Klacht: moeten betalen om te mogen genieten van het weinige en schaarse natuurschoon wat NL te bieden heeft...
Paint:
[ afbeelding ]
hahhahaquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:40 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik was laatst ver van huis, ergens bij Noordwijk. Stuk over het strand gelopen en terug wilden we via de duinen gaan. Mooi fiets/looppad gevonden, staat er op een gegeven moment een kaartjesautomaatEcht zo'n parkeerplaats-achtig chipknip-apparaat...
¤ 1,50 om over dat pad te mogen lopen, yeah rightDie 1,50 schijnt mee te helpen aan de verzorging van de duinen ofzo. Flikker op, ik betaal ook al waterschapsbelasting enzo...
Klacht: moeten betalen om te mogen genieten van het weinige en schaarse natuurschoon wat NL te bieden heeft...
Paint:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:52 schreef SamStar het volgende:
[..]
hmm je klaagt ook over het weinige natuurschoon wat NL te bieden heeft, en dan heb je de kans om er aan mee te helpen en dan vertik je het.
ik bespeur een contradictie!
Totally true maar 1,50 per persoon zet geen zoden aan de dijk (duin). Daarnaast: ik wil niet weten hoeveel die chipknip-paal wel niet kostquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:58 schreef TNA het volgende:
Ik betaal graag 1.50 als een natuurgebied daarmee goed wordt onderhouden.
een dik uur ofzoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:02 schreef szalony het volgende:![]()
no shit die paint, fuckin briljant...
hoe lang heb je daarover gedaan...
Nee, die 1,50 was verplicht. En er stond iets op dat bord over dat de boswachter een controle kan uitvoeren. Wat de sancties zouden zijn weet ik niet...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:14 schreef Deetch het volgende:
Dus eigenlijk is het een soort van vrijwillige bijdrage met dreiging van de boswachter.
Mag een bos/duinwachter je eigenlijk aanhouden en een boete uitschrijven of je uit zijn bos/duin zetten of is het eigenlijk een soort parkeerwacht in het buitengebied?
Wachten tot het bos opkomt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:46 schreef Powerkiwi het volgende:
Wat doet een boswachter trouwens in de duinen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |