Ik ga mooi niet updatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, die paar die gebricked worden, verwaarloosbaar risico.
Ik wel hoor, WII EA sports Active zo vetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:18 schreef Penisbaard het volgende:
Zijn er mensen die nog op dat ding spelen dan?
Dat is sarcasme, toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
Wel schandalig trouwens dat een commercieel bedrijf probeerd om illegale kopieen tegen te werken.
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Softmod is ook gemakkelijk, backup maken en klaar
60 euro betalen voor games die dat vaak niet waard zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bent. Door jou zijn mijn spelletjes zo duur. Die arme japjes zitten uren en uuuuren te programmeren en jij JAT hun werk gewoon als de laagste van de laagste winkeldief die een flesje bier jat, egoistische schurftlijer.
Goeie-morgen zegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bent. Door jou zijn mijn spelletjes zo duur. Die arme japjes zitten uren en uuuuren te programmeren en jij JAT hun werk gewoon als de laagste van de laagste winkeldief die een flesje bier jat, egoistische schurftlijer.
Als je het niet waard vind dan koop je het toch niet?!?!?! Wat de neuk man. Vuile diefquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
60 euro betalen voor games die dat vaak niet waard zijn
Vaak zijn er geen demo'squote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je het niet waard vind dan koop je het toch niet?!?!?! Wat de neuk man. Vuile diefgadver
.
En lezen kan je blijkbaar niet, anders had je eest natuurlijk reviews kunnen lezen en daar je oordeel op kunnen baseren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vaak zijn er geen demo's, dan moet ik het toch zo proberen
Je hebt het recht niet om het te proberen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vaak zijn er geen demo's, dan moet ik het toch zo proberen
Je kan de binnenkant van de game niet bekijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om het te proberen.![]()
![]()
.
Als je een broek wel leuk vind maar niet het geld waard, jat je m dan ook.
Als je een auto leuk vind maar het geld niet waard, jat je m dan ook?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Neger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je kan de binnenkant van de game niet bekijken
Nogal zo'n smerige diefquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef LePoo het volgende:
[..]
![]()
Betalen voor spellen, als het ook makkelijk en gratis kan.
Meer geld over voor bier
Nee, door idioten als jij, die games voor die prijzen blijven kopen, zijn die spellen nog steeds zo duur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kan het betalen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, door idioten als jij, die games voor die prijzen blijven kopen, zijn die spellen nog steeds zo duur.
yah hier welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Iedereen die de games download, doet dat toch alleen om ze een dag uit te proberen? Als ze dan blijken te bevallen, koopt iedereen die game toch in de winkel?
Toch? Toch?
Vergelijk de prijs/plezier verhouding van een game eens met de prijs/plezier verhouding van een bioscoop bezoekje, of een hoer, of een avondje karten, of een bordspel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, door idioten als jij, die games voor die prijzen blijven kopen, zijn die spellen nog steeds zo duur.
Tot dat je werkeloos wordt en een baan krijgt aangeboden waar je nog geen 5 euro per uur krijgtquote:
euh, dankzij ons idiotenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan niet nee. Dus ik zou nu alvast preventief moeten stelen ofzo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Tot dat je werkeloos wordt en een baan krijgt aangeboden waar je nog geen 5 euro per uur krijgt
Precies, en kopieer het dan ook niet. Wees gewoon een vent. Als iemand besluit jou huis binnen te lopen om je TV mee te nemen omdat hij/zij hem in de winkel te duur vindt, dat is dus volgens velen ook gewoon ok. Raar dat ze toch altijd gaan steigeren als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je het niet waard vind dan koop je het toch niet?!?!?! Wat de neuk man. Vuile diefgadver
.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Iedereen die de games download, doet dat toch alleen om ze een dag uit te proberen? Als ze dan blijken te bevallen, koopt iedereen die game toch in de winkel?
Toch? Toch?
Alle plaatjes waarop jij fapt zijn ook gejat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan niet nee. Dus ik zou nu alvast preventief moeten stelen ofzo?
Als ik die games niet meer kan betalen dan ga ik weer terug naar masturberen. Kost niks.
Ik fap niet op plaatjes ik fap op m'n fantasie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Skonk het volgende:
[..]
Alle plaatjes waarop jij fapt zijn ook gejat.
Volgens mij snap jij het niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Precies, en kopieer het dan ook niet. Wees gewoon een vent. Als iemand besluit jou huis binnen te lopen om je TV mee te nemen omdat hij/zij hem in de winkel te duur vindt, dat is dus volgens velen ook gewoon ok. Raar dat ze toch altijd gaan steigeren als dat gebeurt.
Volgens mij snap jij de analogie niet ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Skonk het volgende:
Volgens mij snap jij het niet.
Of denk je echt dat als je iets download dat de ander het origineel kwijt is?
Het betekent één verkoop minder van het item. Er is niet iets fysiek weg, maar ach, dan is het ook niet erg als je spyware op je eigen pc krijgt en al je data wordt gejat, je creditcard misbruikt. Helemaal niet erg, fysiek ben jij dan nog niets kwijt. Toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Skonk het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet.
Oh! Oh! Oh! Nou heb je hem!!! Wat een verschrikkelijk orgineel en sterk en relevant argument!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Skonk het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef ManianMan het volgende:
Hehehe om te voorkomen dat men speelt met backups hebben ze een update gemaakt zodat de backupchannel verwijdertwordt. Het is nu zo dat de gewone WII's ook er dood aan gaan.
Antiklacht: Ik heb mijn WII nog niet geupdate
Er is helemaal geen verkoop minder, ik zou echt niet elk spel hebben gekocht dat ik heb gedownload.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het betekent één verkoop minder van het item. Er is niet iets fysiek weg, maar ach, dan is het ook niet erg als je spyware op je eigen pc krijgt en al je data wordt gejat, je creditcard misbruikt. Helemaal niet erg, fysiek ben jij dan nog niets kwijt. Toch?
Wat ben jij een schijnheilig irritante kuttroll zeg, GADVERDEKANKERDAMMEquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh! Oh! Oh! Nou heb je hem!!! Wat een verschrikkelijk orgineel en sterk en relevant argument!!!!
Schatje, uit onderzoek is gebleken dat mensen die veel illegale content downloaden ook aanzienlijk meer geld besteden aan legitieme software.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
.
BREINquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Schatje, uit onderzoek is gebleken dat mensen die veel illegale content downloaden ook aanzienlijk meer geld besteden aan legitieme software.
Om in het even in jou taal te omschrijven " Ga lekker bij BREIN soliciteren fascistische kanker NSB'er"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |