Ik ga mooi niet updatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, die paar die gebricked worden, verwaarloosbaar risico.
Ik wel hoor, WII EA sports Active zo vetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:18 schreef Penisbaard het volgende:
Zijn er mensen die nog op dat ding spelen dan?
Dat is sarcasme, toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
Wel schandalig trouwens dat een commercieel bedrijf probeerd om illegale kopieen tegen te werken.
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Softmod is ook gemakkelijk, backup maken en klaar
60 euro betalen voor games die dat vaak niet waard zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bent. Door jou zijn mijn spelletjes zo duur. Die arme japjes zitten uren en uuuuren te programmeren en jij JAT hun werk gewoon als de laagste van de laagste winkeldief die een flesje bier jat, egoistische schurftlijer.
Goeie-morgen zegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bent. Door jou zijn mijn spelletjes zo duur. Die arme japjes zitten uren en uuuuren te programmeren en jij JAT hun werk gewoon als de laagste van de laagste winkeldief die een flesje bier jat, egoistische schurftlijer.
Als je het niet waard vind dan koop je het toch niet?!?!?! Wat de neuk man. Vuile diefquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
60 euro betalen voor games die dat vaak niet waard zijn
Vaak zijn er geen demo'squote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je het niet waard vind dan koop je het toch niet?!?!?! Wat de neuk man. Vuile diefgadver
.
En lezen kan je blijkbaar niet, anders had je eest natuurlijk reviews kunnen lezen en daar je oordeel op kunnen baseren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vaak zijn er geen demo's, dan moet ik het toch zo proberen
Je hebt het recht niet om het te proberen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vaak zijn er geen demo's, dan moet ik het toch zo proberen
Je kan de binnenkant van de game niet bekijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om het te proberen.![]()
![]()
.
Als je een broek wel leuk vind maar niet het geld waard, jat je m dan ook.
Als je een auto leuk vind maar het geld niet waard, jat je m dan ook?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Neger.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:18 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Je kan de binnenkant van de game niet bekijken
Nogal zo'n smerige diefquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef LePoo het volgende:
[..]
![]()
Betalen voor spellen, als het ook makkelijk en gratis kan.
Meer geld over voor bier
Nee, door idioten als jij, die games voor die prijzen blijven kopen, zijn die spellen nog steeds zo duur.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik kan het betalen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, door idioten als jij, die games voor die prijzen blijven kopen, zijn die spellen nog steeds zo duur.
yah hier welquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Iedereen die de games download, doet dat toch alleen om ze een dag uit te proberen? Als ze dan blijken te bevallen, koopt iedereen die game toch in de winkel?
Toch? Toch?
Vergelijk de prijs/plezier verhouding van een game eens met de prijs/plezier verhouding van een bioscoop bezoekje, of een hoer, of een avondje karten, of een bordspel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, door idioten als jij, die games voor die prijzen blijven kopen, zijn die spellen nog steeds zo duur.
Tot dat je werkeloos wordt en een baan krijgt aangeboden waar je nog geen 5 euro per uur krijgtquote:
euh, dankzij ons idiotenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan niet nee. Dus ik zou nu alvast preventief moeten stelen ofzo?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Tot dat je werkeloos wordt en een baan krijgt aangeboden waar je nog geen 5 euro per uur krijgt
Precies, en kopieer het dan ook niet. Wees gewoon een vent. Als iemand besluit jou huis binnen te lopen om je TV mee te nemen omdat hij/zij hem in de winkel te duur vindt, dat is dus volgens velen ook gewoon ok. Raar dat ze toch altijd gaan steigeren als dat gebeurt.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je het niet waard vind dan koop je het toch niet?!?!?! Wat de neuk man. Vuile diefgadver
.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:21 schreef Flappekz het volgende:
Iedereen die de games download, doet dat toch alleen om ze een dag uit te proberen? Als ze dan blijken te bevallen, koopt iedereen die game toch in de winkel?
Toch? Toch?
Alle plaatjes waarop jij fapt zijn ook gejat.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan niet nee. Dus ik zou nu alvast preventief moeten stelen ofzo?
Als ik die games niet meer kan betalen dan ga ik weer terug naar masturberen. Kost niks.
Ik fap niet op plaatjes ik fap op m'n fantasie.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Skonk het volgende:
[..]
Alle plaatjes waarop jij fapt zijn ook gejat.
Volgens mij snap jij het niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:29 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Precies, en kopieer het dan ook niet. Wees gewoon een vent. Als iemand besluit jou huis binnen te lopen om je TV mee te nemen omdat hij/zij hem in de winkel te duur vindt, dat is dus volgens velen ook gewoon ok. Raar dat ze toch altijd gaan steigeren als dat gebeurt.
Volgens mij snap jij de analogie niet ...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Skonk het volgende:
Volgens mij snap jij het niet.
Of denk je echt dat als je iets download dat de ander het origineel kwijt is?
Het betekent één verkoop minder van het item. Er is niet iets fysiek weg, maar ach, dan is het ook niet erg als je spyware op je eigen pc krijgt en al je data wordt gejat, je creditcard misbruikt. Helemaal niet erg, fysiek ben jij dan nog niets kwijt. Toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Skonk het volgende:
[..]
Volgens mij snap jij het niet.
Oh! Oh! Oh! Nou heb je hem!!! Wat een verschrikkelijk orgineel en sterk en relevant argument!!!!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:33 schreef Skonk het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:15 schreef ManianMan het volgende:
Hehehe om te voorkomen dat men speelt met backups hebben ze een update gemaakt zodat de backupchannel verwijdertwordt. Het is nu zo dat de gewone WII's ook er dood aan gaan.
Antiklacht: Ik heb mijn WII nog niet geupdate
Er is helemaal geen verkoop minder, ik zou echt niet elk spel hebben gekocht dat ik heb gedownload.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:36 schreef AlphaOmega het volgende:
[..]
Het betekent één verkoop minder van het item. Er is niet iets fysiek weg, maar ach, dan is het ook niet erg als je spyware op je eigen pc krijgt en al je data wordt gejat, je creditcard misbruikt. Helemaal niet erg, fysiek ben jij dan nog niets kwijt. Toch?
Wat ben jij een schijnheilig irritante kuttroll zeg, GADVERDEKANKERDAMMEquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:37 schreef zovty het volgende:
[..]
Oh! Oh! Oh! Nou heb je hem!!! Wat een verschrikkelijk orgineel en sterk en relevant argument!!!!
Schatje, uit onderzoek is gebleken dat mensen die veel illegale content downloaden ook aanzienlijk meer geld besteden aan legitieme software.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
.
BREINquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Schatje, uit onderzoek is gebleken dat mensen die veel illegale content downloaden ook aanzienlijk meer geld besteden aan legitieme software.
Om in het even in jou taal te omschrijven " Ga lekker bij BREIN soliciteren fascistische kanker NSB'er"
Dus de rijken mogen wel stelen en de armen niet ofzo!?!?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Schatje, uit onderzoek is gebleken dat mensen die veel illegale content downloaden ook aanzienlijk meer geld besteden aan legitieme software.
Oh, in dat geval is het natuurlijk wel gelegitimeerdquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Revolution-NL het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:13 schreef Airlocker het volgende:
Kan een modje de antiklacht even uit de OP editten?
En aan dure hardware ook trouwens.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:00 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Om in het even in jou taal te omschrijven " Ga lekker bij BREIN soliciteren fascistische kanker NSB'er"
Ik ook. Makkelijk. Maar betekent niet dat ik niet liever even op een koopje wacht, ipv iedere game full-price te kopen.quote:
Maar dan koop je 'm alsnog.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:21 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik ook. Makkelijk. Maar betekent niet dat ik niet liever even op een koopje wacht, ipv iedere game full-price te kopen.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:27 schreef Mopst3r het volgende:
Maar het Wii publiek bestaat toch uit huismoeders en basisschoolkinders die niet weten hoe je moet downloaden en braaf alle mysims games bij de bartsmit kopen?
En ik heb toch al geld uitgegeven aan hardware???quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
Maar dan koop je 'm alsnog.
Het gaat om de paupers die geen flikker meer kopen en alles downloaden met het excuus iedeen doet het en die spellen zijn zo duur.
Dat heeft vaak met leeftijd te maken. Ik, en misschien jij ook wel, heb vroeger ook belachelijk veel games gespeeld op de C64 en Amiga en ook de SNES (copybox), simpelweg omdat ik jong was en niet iedere 2-3 maanden 100/200 gulden over had om een nieuwe game te kopen. Voor de MegaDrive heb ik trouwens destijds wel weer alles legaal gekocht, en dat was dezelfde periode. Je moet dan gewoon keuzes maken.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:22 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Maar dan koop je 'm alsnog.
Het gaat om de paupers die geen flikker meer kopen en alles downloaden met het excuus iedeen doet het en die spellen zijn zo duur.
Paupermentaliteit? VOC mentaliteit!quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik heb toch al geld uitgegeven aan hardware???
Paupermentaliteit.
Misschien wel. Misschien niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:30 schreef Yi-Long het volgende:
Dus het is veel te kortzichtig en dom om te zeggen dat het spelen van gedownloadde games alleen maar SLECHT is. Totale onzin.
Waarom werk je al je ook je baas kunt vermoorden en z'n geld kan pikken en z'n wijf ballen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:40 schreef Skonk het volgende:
[..]
Paupermentaliteit? VOC mentaliteit!
Ik ga toch niet de volle prijs betalen als het ook gratis kan?
Veel van die makers hebben zelf ook vroeger gewoon illegale games gespeeld. Tim Schafer versprak zich er zelfs over (onbewust) tijdens zijn intake-gesprek bij LucasArts.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 11:43 schreef zovty het volgende:
[..]
Misschien wel. Misschien niet.
Maar de makers vinden van wel, het is hun spul, hun voorwaarden. Ik snap niet hoe die downloaders het in hun hoofd halen om te denken dat voor hen die voorwaarden niet gelden of niet fair zijn.
Sowieso, de meest populaire games hebben een zeer uitgebreide multiplayer functie. Alle CoD (met uitzondering van W@W) met veel plezier gespeeld en ook origineel aangeschaft, puur omdat de online gameplay zo baaz is. Ik ga ook zeker COD4:MW2 origineel aanschaffen, puur omdat de multiplayer wederom zo wreed zal zijn. Ja, je kan ook op cracked servers spelen maar dat is toch vaak laggy etc. en voor dezelfde moeite kan je het ook origineel aanschaffen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:00 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Veel van die makers hebben zelf ook vroeger gewoon illegale games gespeeld. Tim Schafer versprak zich er zelfs over (onbewust) tijdens zijn intake-gesprek bij LucasArts.
Het is gewoon volkomen onzin om het hele onderwerp zo zwart-wit te zien. Jij leent nooit een DVD/videoband van een vriend!? Mag ook niet. Jij hebt nooit liedjes opgenomen van de radio vroeger op een bandje? Mag ook niet.
Er zullen altijd mensen zijn die nooit willen/zullen betalen voor iets dat ze ook 'gratis' kunnen krijgen. Ok... dat is nu eenmaal zo. Die geven hun geld weer aan andere zaken uit. Is ook prima, want geld moet op alle vlakken blijven rollen.
De meesten geven, als ze een product goed vinden, hun geld wel uit om dan de legale versie te kopen, of een opvolger daarvan.
Stel dat iemand vorig jaar FIFA09 heeft gedownload, en dat nu het hele jaar heeft gespeeld en het een verschrikkelijk goede game vind... dan heb je gewoon grote kans dat die persoon nu FIFA10 WEL koopt (of kado krijgt van zijn vriendin, of whatever)
Zo werkt het. Het is geen simpel onderwerp van 'goed/slecht. Het ligt veel genuanceerder, en is veel groter qua omvang dan alleen dat ene illegale spelletje.
Wees er maar trots op.quote:
Gewoon zelf gedaanquote:
Waarom niet? Je mag toch wel een backup maken van je eigen legaal gekochte spellen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:30 schreef Flappekz het volgende:
Je mag op Fok! geen gechipmodde WII te koop aanbieden toch?
Ik zou COD4:MW2 juist NIET fullprice aanschaffen, want ze hebben de adviesprijs flink omhoog gegooid...quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:21 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Sowieso, de meest populaire games hebben een zeer uitgebreide multiplayer functie. Alle CoD (met uitzondering van W@W) met veel plezier gespeeld en ook origineel aangeschaft, puur omdat de online gameplay zo baaz is. Ik ga ook zeker COD4:MW2 origineel aanschaffen, puur omdat de multiplayer wederom zo wreed zal zijn. Ja, je kan ook op cracked servers spelen maar dat is toch vaak laggy etc. en voor dezelfde moeite kan je het ook origineel aanschaffen.
De niet gemodde WII's blijven nog steeds doodgaan, failquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:30 schreef __Saviour__ het volgende:
De fix is trouwens ook alweer beschikbaar. De nieuwe hackmii 0.5 installer installeert het nieuwe Homebrew Channel gewoon met een gewijzigd title ID.
Ja, dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarom niet? Je mag toch wel een backup maken van je eigen legaal gekochte spellen?
Dat is gewoon slordig programmeerwerk. Wat deze nieuwe update doet is o.a. het boot2 geheugen overschrijven met een nieuwe versie. Boot2 start de rest van de Wii op. Je kunt het ongeveer vergelijken met de BIOS van een PC. Als dat kapot is, start het hele ding niet meer op. De programmeercode in deze update is erg instabiel, wat kan leiden tot schrijffouten naar boot2.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:32 schreef ManianMan het volgende:
[..]
De niet gemodde WII's blijven nog steeds doodgaan, fail
Scarface, Manhunt 2 ook nietquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 13:36 schreef Lamon. het volgende:
Ik heb wel de mazzel om de spelletjes tegen inkoopsprijs te kunnen krijgen, maar ik denk dat kopen toch de normale actie is, software onbetaald aanschaffen is voor zover ik weet nog steeds volledig illegaal.
Dat ombouwen is zo zielig, terwijl er juist zulke leuke spellen te krijgen zijn, die het geld meer dan waard zijn.
Overigens denk ik dat spellen zoals Mad World niet voor huismoeders bedoeld zijn, dus waar die onzin nou weer vandaan komt?
Geen idee is er dan verschil in versie? Normaal vraagt hij of je akkoord wil gaan met de updatequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:57 schreef --Tweety-- het volgende:
ik heb mijn wii ( de eerste versie ) wel aangesloten op het internet, maar download er bijna nooit wat op.
Moet ik dan ( als ik het goed begrijp ) om mijn wii intact te houden, dat ding nooit meer aansluiten op het internet?
Ah dankje! ik kon me nl niet meer herinneren of ik bericht heb gehad over het updaten van mn wii, maar wel een beetje suf dat ze het op deze manier aanpakken hoor! vroeg of laat vind iemand wel weer een manier om dit te omzeilenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:
Je wii zal niet uit zichzelf gaan updaten. Wel zal je waarschijnlijk gevraagd worden om te updaten als je het winkelkanaal probeert te starten. Of als je het bericht leest waarin de update aangekondigd wordt. Dus als je daar gewoon van wegblijft, is het wel veilig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |