Ik ga mooi niet updatenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ach, die paar die gebricked worden, verwaarloosbaar risico.
Ik wel hoor, WII EA sports Active zo vetquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:18 schreef Penisbaard het volgende:
Zijn er mensen die nog op dat ding spelen dan?
Dat is sarcasme, toch?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:19 schreef Netsplitter het volgende:
Wel schandalig trouwens dat een commercieel bedrijf probeerd om illegale kopieen tegen te werken.
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bentquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:05 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Softmod is ook gemakkelijk, backup maken en klaar
60 euro betalen voor games die dat vaak niet waard zijnquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bent. Door jou zijn mijn spelletjes zo duur. Die arme japjes zitten uren en uuuuren te programmeren en jij JAT hun werk gewoon als de laagste van de laagste winkeldief die een flesje bier jat, egoistische schurftlijer.
Goeie-morgen zegquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
Vuile egoistische kankersmeerlaphond die je er bent. Door jou zijn mijn spelletjes zo duur. Die arme japjes zitten uren en uuuuren te programmeren en jij JAT hun werk gewoon als de laagste van de laagste winkeldief die een flesje bier jat, egoistische schurftlijer.
Als je het niet waard vind dan koop je het toch niet?!?!?! Wat de neuk man. Vuile diefquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:10 schreef ManianMan het volgende:
[..]
60 euro betalen voor games die dat vaak niet waard zijn
Vaak zijn er geen demo'squote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:12 schreef zovty het volgende:
[..]
Als je het niet waard vind dan koop je het toch niet?!?!?! Wat de neuk man. Vuile diefgadver
.
En lezen kan je blijkbaar niet, anders had je eest natuurlijk reviews kunnen lezen en daar je oordeel op kunnen baseren.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vaak zijn er geen demo's, dan moet ik het toch zo proberen
Je hebt het recht niet om het te proberen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:14 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Vaak zijn er geen demo's, dan moet ik het toch zo proberen
Je kan de binnenkant van de game niet bekijkenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:16 schreef zovty het volgende:
[..]
Je hebt het recht niet om het te proberen.![]()
![]()
.
Als je een broek wel leuk vind maar niet het geld waard, jat je m dan ook.
Als je een auto leuk vind maar het geld niet waard, jat je m dan ook?
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:09 schreef zovty het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |