Een beetje spannend? Red Bull kan nog WK worden op een half punt voorsprong! Hoe spannend wil je het hebbenquote:Op zondag 4 oktober 2009 08:52 schreef Leatherface het volgende:
Wordt het toch nog een beetje spannend.
Ja, maar ze hebben het niet in eigen hand he?quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Een beetje spannend? Red Bull kan nog WK worden op een half punt voorsprong! Hoe spannend wil je het hebben
Een Button heeft al zoveel mazzel gehad vandaagquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:02 schreef Atreidez het volgende:
Rosberg zou te snel hebben gereden toen de SC uitkwam, dan zou Brawn al wel constructeurs kampioen zijn..
Heb je het nu over het coureurs- of het constructeurskampioenschap?quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het niet in eigen hand he?
Als Button twee keer bij de eerste vijf rijdt, is ie binnen.
Button zei net dat Rosberg te hard reed onder SC en dat hij waarschijnlijk een penalty krijgt, als dat zo blijkt is Brawn vandaag al kampioenquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:06 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heb je het nu over het coureurs- of het constructeurskampioenschap?
Als Button óf Barrichello achtste wordt in Brazilië, is het constructeurskampioenschap al binnen. Ongeacht wat Red Bull doet.
Kovalainen vond ik nog wel goed rijden eigenlijk. Het incidentje met Sutil kon hij volgens mij weinig aan doen en die actie op Fisichella was stoer.quote:
Ik denk dat hij gewoon vol door de 130r gereden is onder geel.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Button zei net dat Rosberg te hard reed onder SC en dat hij waarschijnlijk een penalty krijgt, als dat zo blijkt is Brawn vandaag al kampioen
Kovalainen goed gereden? Hij viel steeds verder terug en is zelfs achter alonso gefinisht! Ik vond hem echt dramatisch rijden.quote:Op zondag 4 oktober 2009 09:15 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Kovalainen vond ik nog wel goed rijden eigenlijk. Het incidentje met Sutil kon hij volgens mij weinig aan doen en die actie op Fisichella was stoer.
Barri moet in Brazilië 4 punten meer halen dan Button, en Vettel 6 meer, anders is Button kampioen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 08:59 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het niet in eigen hand he?
Als Button twee keer bij de eerste vijf rijdt, is ie binnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |