Zat hij er niet voor?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:07 schreef Burnie88 het volgende:
Button heeft niet bepaald afgeremd in sector 2... Dat zou niet mogen.
Nee, zeker weten niet. Ik heb sectortijden bekeken van Button en Barri, ze gingen beiden veel te hard. Button reed een zodanig snelle Q2 dat hij niet veel langzamer was dan Vettel's Q2.quote:
Verkeerd verstaan dus. Leg ipv neck.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:04 schreef Captain_Slow het volgende:
Ze hadden het ook over zijn leg op de BBC
Uit de Twitter van John Noble, verslaggever van autosport.com.quote:Alonso just told Spanish TV that he reckons he will start a lot higher than 12th tomorrow. Fun and games in the stewards' room I reckon
De volgende is Hamilton?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En daar gaan we weer, poging 4.
Ik ga er wel van uit.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:31 schreef Burnie88 het volgende:
Mooi dat Vettel op pole staat. Hopen dat de Brawns terug worden gezet op de grid.
Ja, Barrichello staat te zeuren op de BBC om uitloopstroken....quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 08:45 schreef Burnie88 het volgende:
Mijn voorspelling voor volgend jaar: Alle plekken waar mensen vandaag zijn gecrasht; de grindbak wordt vervangen door een asfaltstrook zodat coureurs zich nog kunnen herstellen.
Ik mag HOPEN VAN NIET dat dat gebeurd. Heerlijk, een paar klappers zijn altijd welkom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |