ja hij was ziek maar als het goed is rijdt hij morgen weerquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:44 schreef Trystar het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist? Een vervanger voor Glock?
Ah oke.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 18:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja hij was ziek maar als het goed is rijdt hij morgen weer
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 20:42 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Suzuka: wat is het toch een prachtbaan. Jammer van 130R, want dat is nu echt een wijvenbocht geworden in vergelijking met vroeger.
Ja heel knapquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 07:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Buémi is nu al mijn held van de dag. Eerst de wagen in de muur zetten voor hij een tijd neer kon zetten en daarna toch nog even vijfde rijden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 07:44 schreef Googolplexian het volgende:
Wat gebeurt er nou als het NOG een keer gebeurt en niemand een tijd neer kan zetten?
We krijgen zo in ieder geval een mini-race (met meer risico!)
Dus dan gaat iedereen die al een vliegende ronde had gestart door, daarna degenen die überhaupt al op de baan zijn geweest in Q2 en daaronder worden degenen gezet die de pits niet uit zijn geweest. Welke volgorde onderling binnen deze drie groepen wordt gebruikt, staat er niet bij, maar degene die het eerst was begonnen met zijn vliegende ronde zal wel bovenaan worden gezet, gok ik.quote:If more than one driver fails to set a time during Q1, Q2 or Q3 they will be arranged in the following order :
i) any driver who attempted to set a qualifying time by starting a flying lap ;
ii) any driver who failed to start a flying lap ;
iii) any driver who failed to leave the pits during the period.
Maar voorlopig zit ie nog wel, denk dat dat maar beter voor 'm is ook.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 07:48 schreef Barbaaf het volgende:
Wel stoer dat Glock meteen z'n stuurtje losmaakt
Die nekkraag is aardig standaard bij dit soort crashes. Die gaat al om voordat de helm afgaat. Zegt dus niets.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 07:52 schreef Burnie88 het volgende:
Zal wel een wervelbeschadiging zijn o.i.d.
Of een kans daarop, hij heeft iig. ergens last van en nu nemen ze zo min mogelijk risico.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 07:52 schreef Burnie88 het volgende:
Oh het handje van Timo, dat is mooi. Zal wel een wervelbeschadiging zijn o.i.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |