fixed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Salatrel het volgende:
kun je mij trouwens even in de OP zetten? Perento server Elyos kant Salatrel Chanter
Elke MMO die ik gespeeld heb hebben wel agro mobs.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:03 schreef Tha_T het volgende:
Sjezus wat zijn die mobs die je zomaar aanvallen irritant. Ben er al meer als 1 keer op stuk gegaan
Volgens mij is dat gewoon een regel van die legion.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Karina het volgende:
Dat van die guildtax wist ik niet, ik weet wel dat, dat ook bij Warhammer was, dan moest je een bepaald percentage elke keer als je wat geld "lootte" afdragen.
klopt inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:08 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij is dat gewoon een regel van die legion.
Ik dacht niet dat er automatisch geld aan de legion wordt betaald.
Is ook zo. Was alleen even frustrerendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Elke MMO die ik gespeeld heb hebben wel agro mobs.
Ik vind dat ze in dit spel juist erg makkelijk te herkennen zijn, alle rode stippen op de radar zijn agro mobs.
Hard wegrennenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Is ook zo. Was alleen even frustrerend
idd wegrennen = het bestequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hard wegrennenIk vind het ook irritant, ik had er vooral last van als ik van Trader's Bard naar Black Claw village moest lopen, om de haverklap werd ik aangevallen.
Ik merk het altijd te laat op dus dan ben je aan het wegrennen en nét op dat moment gaat je laatste 50 HP wegquote:
www.plaync.comquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou kan ik dus niet wachten en wil ik hem tussen de middag al gana kopen in de stad
Zul je zien dat ie uitverkocht is overal
Jamaar zo'n doosje is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
www.plaync.comgewoon direct bij NCsoft kopen. geen gezeik key binnen paar minuten in je mail game downloaden en klaar
ze maken nog wel zo'n leuk geluidje als ze je aggroen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik merk het altijd te laat op dus dan ben je aan het wegrennen en nét op dat moment gaat je laatste 50 HP weg
Goed zeg, ik probeer met mijn Assassin dat te levellen, maar ik vind het erg lastig, elke keer als je met 1 Aether klaar bent is je flytime op en moet je wachten tot je de volgende kunt doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
ze maken nog wel zo'n leuk geluidje als ze je aggroen.
Gisternacht tot half 4 Aether lopen farmen met een guildy, skill nu wel bijna op 250....
ge-add aan de Wiki pagina, vanaf de volgende post sta je ertussen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:09 schreef Metonae het volgende:
Vermaak me prima met Aion! Heb mn WoW subscription op pauze gezet
Laviathan.. gooi mijn char even in de OP.
[ENG]Karhun
Elyos
Metonae - Spiritmaster
Sneeze, speel je Elyos of Asmodian op Kahrun? =)quote:
Cools.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef Sneeze het volgende:
Elyos.Speel daar soms 's avonds als Spatalos te druk is. M'n toekomstige templar heet Username.
Zo! Een mooi metalen doosje met AION er in is nu van mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar zo'n doosje is dan wel weer leuk
Ik zal zo eens kijken.
Nou... vooruit. Ik zal vanmiddag eens een poging doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef Sneeze het volgende:
Wat vind je daar zo erg aan dan?
/3
SM LFG Krall
en je hebt waarschijnlijk binnen 3 seconden een uitnodiging.
requote:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nou... vooruit. Ik zal vanmiddag eens een poging doenOh Sneeze.. wat is je IGN op Kahrun? xD
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef Sneeze het volgende:
Elyos.Speel daar soms 's avonds als Spatalos te druk is. M'n toekomstige templar heet Username.
Wist ik wel (A) Nee.. ik was het gewoon vergeten ja!quote:
quote:
Ik zit al een uur uit mn neus te vreten op Karhun omdat niemand wil groupen voor die Krall questsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:46 schreef Laviathan het volgende:
ush... nu al een queue op Gorgos, het is maar 9m maar toch!
Anders misschien een idee om zelf een groepje op te starten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik zit al een uur uit mn neus te vreten op Karhun omdat niemand wil groupen voor die Krall quests
... nvmquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:47 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Anders misschien een idee om zelf een groepje op te starten?
quote:
quote:
Plantjes farmen en die verkopen in de auction hall. Of hoe dat ding ook heet in Aion. Trade broker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:26 schreef Tha_T het volgende:
Yay, ding @ lvl 10. Alleen heb ik nu geen geld meer
. Iemand nog goedkope tips om aan geld te komen?
Oehh, I like!quote:
grinden, aether farmen(is sowieso handig om hoog te hebben voor craften en de groene crystals bij eltnen geven 3.5k each atm)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:26 schreef Tha_T het volgende:
Yay, ding @ lvl 10. Alleen heb ik nu geen geld meer
. Iemand nog goedkope tips om aan geld te komen?
Trade Broker idd :pquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Plantjes farmen en die verkopen in de auction hall. Of hoe dat ding ook heet in Aion. Trade broker?
heel appart :xquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef rick--man het volgende:
Hebben andere ook problemen met het feit dat de taal automatisch in japans gezet wordt?
ik heb namelijk alleen maar japanse tekens, terwijl alle instellingen op europe en engels staan.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Vluchten voor iemand die in stealth gaat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:16 schreef Salatrel het volgende:
extra gratis tip voor diegene die het nog niet hebben/weten:
- rechtsklik op een chattab en maak een nieuwe tab aan
- sleep tab ergens anders je beelscherm en vink alles uit behalve Enemy's Attack, Enemy's Attack Skill, Enemy's Buff Skills, Enemy's Periodic Effects, Enemy's Defense en maak de tekst een opvallende kleur.
je ziet nu alles wat mensen van de andere faction doen zolang ze in range zijn van je combatlog (die range is groter dan je minimap)je kan ze zelfs in stealth zien gaan.
als de tekst verschijnt zo snel mogelijk wings up en wegwezen of klaar zijn om te vechten voor je leven.
je bedoelt in je launcher EDIT: inlogscherm? Dat probleem had ik ook, het probleem is dan dat er ergens in je installatie een language file mist. Bij mij was de oplossing om in je aion folder de .pak files uit de L10N folder te verwijderen (backup ze ergens voor de veiligheid) en de launcher op te starten. Hij download dan een patch van ongeveer 800Mb die het oplost.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef rick--man het volgende:
Hebben andere ook problemen met het feit dat de taal automatisch in japans gezet wordt?
ik heb namelijk alleen maar japanse tekens, terwijl alle instellingen op europe en engels staan.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
vluchten OF vechtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:27 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Vluchten voor iemand die in stealth gaat?
voor mij was het 40+13=53 voor de eerste 2 maanden +spelquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:51 schreef RickoKun het volgende:
Yo matties, hoeveel zal ik kwijt wezen voor deze game?
45+30=75 euro? (voor de eerste 3 maand + spel)
Ik wil de game eerlijk gezegd vandaag hebben weet je niet of er een site is waar ik hem kan downloaden!?quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:44 schreef bigbass het volgende:
[..]
voor mij was het 40+13=53 voor de eerste 2 maanden +spel
je kan via paypal per maand los betalen en de game is hier voor minder dan 40 euro te krijgen(heb je wel alleen de key, voor 3 euro meer ook het doosje)
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil de game eerlijk gezegd vandaag hebben weet je niet of er een site is waar ik hem kan downloaden!?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:20 schreef IrCute het volgende:
5 minuten is niks![]()
Ik speel ook Aion, lvl 23 elyos Assassin genaamd Amelinda op Perento!
Ik heb jullie beiden aan de Wiki toegevoegd =)quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef RickoKun het volgende:
Anyways:
Ik zit nu op Spatalos met Asmodian Priest: Doomgiver
quote:Er worden weer twee servers toegevoegd om de wachtrijen te verminderen. Voor de Franse spelers is de server Arbolu toegevoegd en de Engelsen gaan Atreia verkennen op Kalil. Mensen die op deze servers inloggen krijgen 10 experience potions om wat sneller hogerop te komen. Dit moet mensen stimuleren om hun huidige karakter achter te laten en op de nieuwe server te spelen.
Oh oké bedankt!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:50 schreef Karina het volgende:
@Rickokun:Magic Boost is the modifier that increases spell damage.
* Magic Boost
Unlike other games' equivalent stat, Magic Boost in Aion simply increases all of your spell's damage by a certain %. This percent is equal to your total Magic Boost, divided by 12, eg. 600 / 12 = +50% damage. As one of only two stats that will increase your damage, this is obviously something to pump. Just don't ignore HP!
Hoe kan ik dat ik al 3 dagen speel en echt nog geen enkele keer heb hoeven wachten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:26 schreef Laviathan het volgende:
5m queue is idd bizar weinig![]()
ik zit momenteel in een queue van ~1h
afhankelijk van de server waarop je speelt en hoe laat je in-loggedquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat ik al 3 dagen speel en echt nog geen enkele keer heb hoeven wachten?
Ben net weer zonder problemen ingelogd.
*klopt af*
log zojuist in op perento: 1 uur 50 minuten 1700 mensen in de queuequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat ik al 3 dagen speel en echt nog geen enkele keer heb hoeven wachten?
Ben net weer zonder problemen ingelogd.
*klopt af*
Snap ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef Laviathan het volgende:
[..]
afhankelijk van de server waarop je speelt en hoe laat je in-logged
Ge-add aan de Wikiquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:50 schreef WensMeester het volgende:
Leuk, een Aion topicErg leuk spel!
Ben nu level 22 (Spiritmaster).
Elyos:
Catie - Telemachus
http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?charID=56545&serverID=32
Misschien dat hij erbij kan in de OP? Fok!kend Nederland terugvinden in andere games is altijd wel geinig
(verkapte tvp)
Heeft er niks mee te maken =)quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Of is dat omdat ik de hele tijd op dezelfde server blijf en dus het hele select server scherm oversla?
de OP verraad momenteel waar veel van ons zitten (Fok!ers). Daarnaast is, zoals IrCure zei, Gorgos de onofficiële Nederlandse server (samen met Spanjaarden, Polen en Turken dacht ik). Leuk enzo, maar als je pas vanaf >1800 kan spelen 's avonds zit je minimaal op een 2 uur wachtrij (ongeveer).quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef rick--man het volgende:
Krijg het spel nu eindelijk in het engels opgestart, maar welke server raden jullie op dit moment aan om op te starten?
Wil toch wel een stel Nederlanders van fok tegenkomen als het even kan.
Laat het maar weten.
2 bars stelt niet zoveel voor... met een beetje pech mag ik een ½ level grinden.... :xquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer een beetje een levelling probleem, ik zit nu 2 bars van level 23 en de enige quests die ik nu kan doen zijn repeatables (saaaai). Even doorzetten weer dus.
Ikzelf ben nog geen reroll van plan maar weet wel dat ik enkele dingen goed verkeerd gedaan heb momenteel... (slacken met Gatheren is er één van).... sucksquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit nu ook op Kalil, morgen nog wel eempies naam e.d.
Eerst maar even zien of ik verder op Spatalos blijf spelen met die 2 uur wachttijd
Boh geak, ik heb al een gatheringsskilldingetje van 20 op mien hoogste poppetje!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ikzelf ben nog geen reroll van plan maar weet wel dat ik enkele dingen goed verkeerd gedaan heb momenteel... (slacken met Gatheren is er één van).... sucks
Zelfde probleem hier met mijn main, ik heb alleen Gathering gelevelled, maar loop een beetje achter de feiten aan, Aether heb ik helemaal niet gedaan, stom! Met mijn assassin probeer ik het wel bij te houden. Wat ik nu gather stop ik allemaal in het Warehouse en over een paar weken alles verkopen, ik gok erop dat een hoop mensen later hun professions gaan powerlevellen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ikzelf ben nog geen reroll van plan maar weet wel dat ik enkele dingen goed verkeerd gedaan heb momenteel... (slacken met Gatheren is er één van).... sucks
BlindFolded is ook een Nederlandse Legion dus mocht je iemand van BlindFolded tegenkomen gewoon nederlands tegen lullenquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Zie in de OP dat Kahrun, de server waar ik op zit, de nieuwe server is. Nah, die zal dan wel nog niet zo druk zijnToch zie ik geregeld Dutch Legion voorbij huppelen trouwens.
Anyway:
Kahrun - Elyos - Seraphym - Level 15 Spiritmaster
De andere characters op deze server en op de andere zijn nog maar level 1 als test, dus die heb ik nog niet echt gespeeld.
Ja 12,99 per maand.quote:Op maandag 5 oktober 2009 10:36 schreef Heider00sje het volgende:
Betaal je ook per maand voor dit spel?
Volgens mij ben ik die idd een x tegengekomen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 09:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
BlindFolded is ook een Nederlandse Legion dus mocht je iemand van BlindFolded tegenkomen gewoon nederlands tegen lullen
Veel inspiratie voor een naam had je niet ofwel?quote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef Sneeze het volgende:
Bij mij mag 'priestess' eigenlijk ook wel gedeletet worden... denk niet dat ik daar nog mee ga spelen. Maar 'Username' op Kahrun is redelijk actief, nu lvl 16 geloof ik.
Duurt allemaal al veelste langquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:37 schreef Sneeze het volgende:
Bij mij mag 'priestess' eigenlijk ook wel gedeletet worden... denk niet dat ik daar nog mee ga spelen. Maar 'Username' op Kahrun is redelijk actief, nu lvl 16 geloof ik.
Niet echtquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:43 schreef jagga het volgende:
[..]
Veel inspiratie voor een naam had je niet ofwel?![]()
Die Cleric is ook blindquote:Op maandag 5 oktober 2009 12:58 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Niet echtKrijg er wel veel leuke reacties over trouwens. M'n cleric is een populair meisje.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:30 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die Cleric is ook blindHet reageert nooit xD
rechtsklikken op een bestaande tab en new tab kiezenquote:Op maandag 5 oktober 2009 13:35 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog niet helemaal achter hoe ik een nieuwe tab maak met alleen inkomende messages. Ze verdwijnen een beetje tussen de goldsellers en mensen die willen weten waar tutty/poppy/ring/hupseflups is.
Zover was ik al, maar ik kan niets aanvinken wat 'incoming messages' zegt?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:38 schreef Salatrel het volgende:
[..]
rechtsklikken op een bestaande tab en new tab kiezen
Dan denk je iig wel hetgeen wat je zou moeten denken bij onze Legion-naam. Missie geslaagdquote:Op maandag 5 oktober 2009 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik die idd een x tegengekomen.
Ik dacht nog: Da's ook nie handig, geblindoekt spelen
Ik wil zo'n FireSpirit steeds aanvallenquote:Heb tot nu toe alles nog goed alleen kunnen doen.
Nou ja, samen met m'n firespirit dan he
Quest afgerond?quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:48 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dan denk je iig wel hetgeen wat je zou moeten denken bij onze Legion-naam. Missie geslaagd
Ja da gaat nie gaan he!quote:[..]
Ik wil zo'n FireSpirit steeds aanvallen![]()
Jup, 5K XP aubquote:
Nog even doorsparen dan hequote:[..]
Ja da gaat nie gaan he!
Ik vind die Wind Spirits mooi.... ik wil mijn firespirit met die rare autobandachtige armpjes dumpen!
Die wind spirit is een pokemonquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:22 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind die Wind Spirits mooi.... ik wil mijn firespirit met die rare autobandachtige armpjes dumpen!
Ik ben pas level 15quote:Op maandag 5 oktober 2009 17:07 schreef Metonae het volgende:
[..]
Die wind spirit is een pokemonJe krijgt nieuwe fire spirit at level 22 xD
Oh.. en en en.. Ding 26 xD
added char to the OP.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:00 schreef Ang3l het volgende:
Ow, ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Zie in de OP dat Kahrun, de server waar ik op zit, de nieuwe server is. Nah, die zal dan wel nog niet zo druk zijnToch zie ik geregeld Dutch Legion voorbij huppelen trouwens.
Anyway:
Kahrun - Elyos - Seraphym - Level 15 Spiritmaster
De andere characters op deze server en op de andere zijn nog maar level 1 als test, dus die heb ik nog niet echt gespeeld.
Elyos of Asmo? Als je Asmo bent kom ik je opzoeken in de Abyssquote:Op maandag 5 oktober 2009 18:15 schreef Aloria het volgende:
Ik en me vriend zijn naar een andere server verhuist genaamd Kharun
We zijn nu beide lvl 17 met allebei 2 professions lvl 99 ( hij is weapen en handycrafting) ( ik ben armor en alchemy) nu zijn we bezig om alle 2 de gathering skills 99 te krijgen voor dat we 20 hitten.
Ik ben trouwens een cleric en hij is een gladiator.
Wij zijn asmoquote:Op maandag 5 oktober 2009 19:04 schreef Metonae het volgende:
[..]
Elyos of Asmo? Als je Asmo bent kom ik je opzoeken in de Abyss
Edit: Dacht net ff slim te zijn en naar Primus Landing te gaan in Abyss. Als je iets te dichtbij komt.. insta-deathWat een onzin! Ik wil ganken >:
dan kun je beter een niet koreaanse MMO gaan spelenquote:
kijk eens op deze website en misschien kom je er dan beter uit. Per class staat er ook een link naar spells die je uiteindelijk zal leren.quote:Op maandag 5 oktober 2009 14:34 schreef koffiegast het volgende:
Maten van me zijn druk aan het spelen, ze zijn lvl39, lvl39 en lvl33 en ik zie allemaal cash van in de miljoenen al Oo (ze zitten op perento overigens)
Ik zit erover na te denken om ook af en toe te spelen, maar ik zit met een grote vraag:
welke class is geschikt voor me?
Ik wil het liefst iets als aan warlock in wow, ranged+snelle casts/instantcasts+dots+iets met lifegain/heals+stuns/CC of juist iets vergelijkbaar met een shaman i guess.
Ik had al wat rondgekeken op aionarmory, maar daar werd ik niet echt veel wijzer wat het beste was, want spiritmaster heel veel pets, maar niet echt duidelijk of ie zelf ook wat aardig dmg doet en iets qua lifegain/healing heeft. Enchanter leek wel interessant, maar voor mijn idee is het een echte melee class en vraag ik me af of het wel aardig wat dmg kan doen (vergelijkbaar met shaman met 2h windfury?). Ik zoek zeg maar de beste solo pvp/pve class (veel controle dus over hoe je dingen aanpakt, dus met CC/stuns, redelijke dmg (dots liefst, zodat je net zoals bij wow instant dot en kan kiten) en evasion of heals) die nog iets in te brengen heeft bij een groep.
Vrienden zijn natuurlijk al cleric, gladiator en templar, logisch wil ik niet een zelfde class per se (tenzij het niet zoveel uitmaakt zoals het bij wow doet, dat je echt op elkaars spullen moet rollen)
Naast het feit dat het "Laviathan" is (jaja, Leviathan is zoals het gespeld hoort te zijnquote:Op maandag 5 oktober 2009 22:40 schreef feelsgoodman het volgende:
Leviathan zit jij toevallig op Perento?
quote:OP toevoeging?
Wil je met ons delen waar je speelt in het spel Aion? Dat kan! Zodra ik de post zie zal ik deze toevoegen wanneer ik tijd heb - Laviathan. Gelieve het in de volgende format te posten.
Fok!Username - Aiononline Character Profile Link & Character name - Class
Bovenstaande regel maakt bijvoorbeeld:
1 Laviathan - [url=http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?charID=1492&serverID=35]Dawn[/url] - Sorcerer
De website waar je je eigen character kan zoeken is hier te vinden. Kom je er niet uit dan kan je het ons allen gerust vragen.
GAME ON!
die quests heb ik overgeslagenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 07:55 schreef Karina het volgende:
Helaas nog steeds geen rift tegengekomen, ze zijn elke keer te ver van mij vandaan en ik heb nog wel 2 quests waarvoor je een rift in moet.
Als het te lang gaat duren voordat ik een rift tegenkom, zal ik ze ook wel overslaan, want dan is de reward niet echt interessant meer (bij 1 van de quests krijg je wel een blauwe ring volgens mij).quote:
meest gebruikte anti-AFK truc van het momentquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 21:55 schreef Sneeze het volgende:
Num lock induwen en tegen een berg aanlopen helpt ook
uitloggen bij de kleine questhubquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:05 schreef Karina het volgende:
Zijn er 's avonds vanaf een uur of 6 nog steeds queue's op Spatalos? Als dat zo is, dan moet ik elke dag als ik thuiskom rond half 5 meteen inloggen.
En weet iemand of er een snelle manier is om van Morheim naar Lava Caves te komen, het is namelijk nogal een pokke-eind lopenen er is geen FP naar die kleine questhub net daarvoor (ben even de naam kwijt).
Hehe, werkt idd ook x)quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 23:26 schreef IrCute het volgende:
Ik stop meestal een muntje tussen mijn toetsenbord zodat ik blijf springen
Ja doe ik ook, maar af en toe moet ik ook naar Morheim voor bijvoorbeeld de Warehousekeeper. Of ik moet nog wat van die return to Morheim scrolls kopen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:20 schreef Laviathan het volgende:
[..]
uitloggen bij de kleine questhub
Maar idd, heel erg irritant...
klik en even je charname in de searchbar typen, jusite char uitzoeken en voila, je eigen pagina. om hem dan te linken:quote:Op woensdag 7 oktober 2009 10:43 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet nog ff uitvinden hoe dat werkt meet die characterlinkjes zoals hierboven.
STIL! Blond! Ik heb een excuus waarom ik dat nog niet weet!
1 |
Wat mij betreft, de volgende aanpassingen aub.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 16:30 schreef Laviathan het volgende:
Characters aan de wiki toegevoegd die gepost zijn.
Als er mensen characters van de lijst af willen hebben mag dat ook gemeld worden =)
Om een of andere reden heb ik vandaag niet iets van "ik moet spelen als ik thuis kom" misschien vanavond maar eens kijken hoe het ermee staat -_-'
quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:42 schreef jagga het volgende:
Bigbadaknockout
Ik heb je characters van Spatalos uit de lijst gehaald, de andere stonden er niet tussen. Tevens heb ik je nieuwe character bij Kahrun geplaatst.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:42 schreef jagga het volgende:
[..]
Wat mij betreft, de volgende aanpassingen aub.
Alle characters zijn gedelete op zowel spatalos, gorgos en telemachus.
Door de lange wachttijden heb ik een gladiator gemaakt, asmodian op Kahrun. Bigbadaknockout zoals in de link hierboven
Ik kreeg wel een update toen ik inlogde, ik heb het maar opgegeven, was niet te doen. Morgen maar weer.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:24 schreef Laviathan het volgende:
't was toch maintenance vandaag? Kan een verklaring zijn.
Oh well, ik heb er toch geen last van, ben met school werk bezig =)
quote:
Oh ik begon al te denken dat mijn PC het aan het begeven was (of mijn videokaart, want de beelden werden ook heel vreemd).quote:Op donderdag 8 oktober 2009 08:01 schreef Salatrel het volgende:
afgelopen dagen geen queue op Perento toen ik inlogde tussen 17:00 en 17:30![]()
crashes zijn helaas een bekend probleem met alle hardware en software combinaties ATI/Nvidia Intel/AMD windows xp/vista/7 32/64bit. de oorzaak lijkt hem te zitten in het geheugengebruik. op het moment dat aion meer dan 2gb geheugen gebruikt (bijvoorbeeld in een drukke stad of masspvp crashed de client.
totdat NCsoft dit probleem oplost lijken massale legion vs legion fortress sieges helaas niet mogelijk.
veroveren van de balaur lijkt geen probleem aangezien deze niet zo zergie zijn
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Eraklion het volgende:
Wat is dit voor kutspel zeg, net gekocht en na een hele worsteling met het aanmaken van accounts, ncisoft, activaties etc moet er ook nog een betaling heen met een credit card DIE IK DUS NIET HEB.
Moet ik nou terug naar de winkel voor zon kut gamecard waar geen woord van over op de doos werd gezegd of zijn er nog andere manieren dan zon kut creditcard?
En ja met dat fijne activatiekaartje wat je eerst open moet krassen kan dit spel natuurlijk ook niet meer geruild worden, ze zijn er wel achter teringleiers
Hoe heb jij dat dan gedaanquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:09 schreef Fir3fly het volgende:
[..]. Sommige mensen...
Ik heb geen creditcard maar ik kan gewoon spelen.
Sinds wanneer kan dat bij Wow dan?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Eraklion het volgende:
Ik wil gewoon online kunnen betalen zónder creditcard en zónder steeds naar de winkel te moeten voor een gamecard.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij moest ik bij WOW toen ik het kocht (laaang geleden) ook een prepay card of creditcard hebben wilde ik dat spelen. M.u.v. de guestpass dan he.
Als je leest staat er dat de betaling pas ingaat NA je 30 dagen gratis.
Je zou ook denken dat mensen eerst het boekje en de voorwaarden lezen en zich laten informeren voordat ze die gamecard openkrassenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Eraklion het volgende:
Je zou denken dat die spellenmakers er toch over nagedacht hadden
Of je kiest voor PayPal en annuleert de betaling. Werkt ook. Waarom koop je overigens een MMO als je er niet voor wil betalen?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Eraklion het volgende:
[..]
Hoe heb jij dat dan gedaan
Er zijn maar 4 mogelijkheden in dat billing scherm hoor: creditcard, paypal (met een creditcard), paysafecard (wat heb je eraan als je niet in de UK woont) en die gamecard......
Ik wil gewoon online kunnen betalen zónder creditcard en zónder steeds naar de winkel te moeten voor een gamecard.
Je zou denken dat die spellenmakers er toch over nagedacht hadden
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sinds wanneer kan dat bij Wow dan?
Want dat kon in 't begin nog niet.
Je mist het puntquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Of je kiest voor PayPal en annuleert de betaling. Werkt ook. Waarom koop je overigens een MMO als je er niet voor wil betalen?
PAYPAL!quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:22 schreef Eraklion het volgende:
[..]
Je mist het punt
Het maakt me niet uit om te betalen maar hoe kan ik betalen zonder een creditcard !
Het spel is wel iets ouder dan een jaar hequote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Eraklion het volgende:
[..]
Ik speel wow al een jaar, heb het nooit anders gedaan
quote:
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Eraklion het volgende:
[..]
PAYPAL GEBRUIKT CREDITCARDS DIE IK DUS NIET HEB.
Het enigste wat ik heb is een maestro bankpas.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:21 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Overigens kun je ook je PayPal aan je bankrekening koppelen.
Nee hoor, Paypal schrijft gewoon van mijn rekening af.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Eraklion het volgende:
[..]
Zonder capslock werkt je toetsenbord net zo goed.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:23 schreef Eraklion het volgende:
[..]
Het enigste wat ik heb is een maestro bankpas.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, Paypal schrijft gewoon van mijn rekening af.
Trouwens: 'enigste'.
Zoek eens op bankrekening koppelen in de Paypal-site, helder lichtquote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:29 schreef Eraklion het volgende:
[..]
Uhm als ik naar dat paypal registratie formulier ga wordt mij toch echt een pas en kaartnummer gevraagd.
Daar mijn bankpasnummer invoeren geeft alleen maar errors. Hij vraagt dan ook om een VISA/MasterCard/AMEX nummer, dat zijn naar mijn weten creditcards.
Maar als jij het zo goed weet, leg dan uit hoe het moet
Ik zal toch eerst moeten registreren of niet?quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:31 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Zoek eens op bankrekening koppelen in de Paypal-site, helder licht
Met je bankrekening nummer.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef Eraklion het volgende:
[..]
Ik zal toch eerst moeten registreren of niet?
Zonder registratie ook geen koppeling, en hoe registreer ik zonder creditcard nummer?
"Rekening openen" ---> "Prive" ---> Gegevens invullen en het vinkje voor "Koppel mijn creditcard of betaalpas zodat ik meteen kan winkelen (aanbevolen)" weghalen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:36 schreef Eraklion het volgende:
[..]
Ik zal toch eerst moeten registreren of niet?
Zonder registratie ook geen koppeling, en hoe registreer ik zonder creditcard nummer?
Als je even op de site van die paysafecards kijkt dan zie je dat ze gewoon in Nederland worden verkocht bij veel benzinepompen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:19 schreef Eraklion het volgende:
paysafecard (wat heb je eraan als je niet in de UK woont)
Hmm maar kan je die nog stop zetten nadat je die ingevuld hebt? Je hebt volgensmij de optie dit te veranderen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef Laviathan het volgende:
De 30 gratis dagen krijg je, er zit wel een maar aan. Je moet eerst een geschikte betaal manier aanvinken voordat je ze krijgt. Je betaalt de eerste keer dus ¤12.99 voor twee maanden, te betalen als de 2e maand in gaat.
ben ik niet helemaal zeker van om eerlijk te zijn, ik heb het nog niet geprobeert.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm maar kan je die nog stop zetten nadat je die ingevuld hebt? Je hebt volgensmij de optie dit te veranderen.
Maar een béétje eigen initiatief mogen we toch wel verwachten. Als ie een beetje gegoogled had was ie daar zelf achter gekomen. Overigens begon de betreffende poster ook al met:quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef Laviathan het volgende:
@Rest:
Willen jullie a.u.b. je "helder lichtpunt" opmerkingen e.d. voor je houden, hij heeft een vraag en recht op een fatsoenlijk antwoord. Niet alles bij PP is even duidelijk als je het nog nooit gebruikt hebt, daarnaast is alles makkelijk als je het antwoord weet.
Als je zelf vragen hebt ga je er ook vanuit dat je een fatsoenlijk antwoord hebt.
Het is en moet geen bash topic gaan worden, zelfs niet als da antwoorden toch (voor jezelf) zo makkelijk zijn.
Wie de bal kaatst....quote:Op donderdag 8 oktober 2009 14:06 schreef Eraklion het volgende:
Wat is dit voor kutspel zeg,
Moet ik nou terug naar de winkel voor zon kut gamecard
kut creditcard?
teringleiers
Uhuh. "Cancel billing"quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:39 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Hmm maar kan je die nog stop zetten nadat je die ingevuld hebt? Je hebt volgensmij de optie dit te veranderen.
Nee dát helpt de beste man met zijn probleemquote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:41 schreef Laviathan het volgende:
[..]
ben ik niet helemaal zeker van om eerlijk te zijn, ik heb het nog niet geprobeert.
Tuurlijk lopen die 30 gratis dagen door. Zolang ik niet betaal geld voor mij dat ik 30 "free" mag. Daarna zit je aan je payment vast. Vast te stellen na een simpele Google-actiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 17:17 schreef Laviathan het volgende:
@Tha_T:
dat laatste was een antwoord op Frag_adder waar Frag_adder doelt op het feit of je, als je je payment stopt, ook meteen geen playtime meer hebt. Of dat je 30 gratis dagen dan gewoon doorlopen, ik vermoed van wel maar zeker weten doe ik het niet.
Uiteraard kan je de billing op ieder moment stoppen, dat zou wat zijn als dit niet mogelijk was.
edit: never mind.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 16:32 schreef Laviathan het volgende:
Als je zelf vragen hebt ga je er ook vanuit dat je een fatsoenlijk antwoord hebt.
leef je uitquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 09:38 schreef rick--man het volgende:
Ben weer vrolijk de Asmodian uit aan het hangen bij Aion
Server: [ENG] Gorgos
Race: Asmodian
Name: Nilles
Class: Mage
Subclass moet ik nog kiezen, dus als iemand tips heeft, laat maar komen
Ja, maar mijn opmerking ging niet over hebben/krrijgen want daar las ik gewoon slaperig overheenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 10:27 schreef Laviathan het volgende:
@Ang3l:
het moet natuurlijk "krijgt" zijn![]()
![]()
je snapt wat ik bedoel mag ik hopen =)
wees blij aan de ene kant, nu kun je gewoon alles rustig doen i.p.v. alles zergen/campenquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 11:17 schreef sanakthe het volgende:
tvp!
terug na een maand geen pc te hebben, eindelijk Aion geinstalleerd terwijl ik hem gepreordered had en al
Nou het is niet de bedoeling een nieuwe laptop te kopen, wel een nieuwe videokaart voor mijn pc, spelen op de laptop zou een tijdelijke oplossing zijn.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:20 schreef Sneeze het volgende:
Ik speel op een laptop.... de Dell Alienware M17x laptop. Fantastisch beeld, wel prijzig.
Voor het kiezen van een nieuwe videokaart heb ik het volledige systeem van je nodig, inclusief GFX socket op je moederbord. Dit om het best passende in je systeem te stoppen ipv een high-end kaart die totaal niet in je systeem past.quote:Op vrijdag 9 oktober 2009 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het is niet de bedoeling een nieuwe laptop te kopen, wel een nieuwe videokaart voor mijn pc, spelen op de laptop zou een tijdelijke oplossing zijn.
Toen ik de pc vanmorgen aan wilde zetten ging geen van de fans aan, e.e.a. is dus echt compleet naar de filistijnen denk ik. Morgen ga ik maar wat dingen op mijn laptop installeren en 1 van mijn monitoren daar aanhangen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 13:53 schreef Laviathan het volgende:
Een ding dat je zou kunnen controleren is of de fan van de voeding aan gaat als je de power knop indrukt. Als deze niet meer draait is de voeding dood. Daarnaast is de kans momenteel dik aanwezig dat je moederbord dood is.
Tip: voor het testen van je voeding, haal je grafische kaart en je geheugen eruit om eventuele beschadeging te voorkomen. (Eventueel je hardeschijven ook)
Morheim + Brushtonin = LV25 easy... als het goed is iig.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 16:17 schreef IrCute het volgende:
Wat is lvl 24 een afschuwelijk lvl zeg
Als Elyos zijnde kan je Theobomos doen, zelfde principe..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Morheim + Brushtonin = LV25 easy... als het goed is iig.
Ikzelf moet nog 60% (oid) tot LV25 en heb een lading quests in Brushtonin open staan waar ik bijna eng van werd.
Succes iig!
Daar ben ik nu..alle quests in eltnen en theobomos gedaan en nu 80% van lvl 24 naar 25 grinden..quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:25 schreef sanakthe het volgende:
[..]
Als Elyos zijnde kan je Theobomos doen, zelfde principe..
Mmh ik zat al lvl27-28 areas te bezichtigen als lvl25 zijnde. Ik had brushtonin nog niet eens gecheckt, wellicht maar doen.. alhoewel ik al 25 quests heb (west morheim bezocht vandaar).quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 17:19 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Morheim + Brushtonin = LV25 easy... als het goed is iig.
Ikzelf moet nog 60% (oid) tot LV25 en heb een lading quests in Brushtonin open staan waar ik bijna eng van werd.
Succes iig!
80% van je level moeten grinden..? Oh man!quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 18:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Daar ben ik nu..alle quests in eltnen en theobomos gedaan en nu 80% van lvl 24 naar 25 grinden..
bereid je maar vast voor danquote:Op zaterdag 10 oktober 2009 19:43 schreef RickoKun het volgende:
zijn er niet zo veel quests op latere 'leeftijd' dan?
Ik ben niet echt een voorstander om 400 monsters te doden voordat ik een level omhoog ben
Wat ik doe als ik moet grinden, zijn de repeatable quests waar je ook een muntje mee kunt verdienen, ik weet niet wat je voor die muntjes kunt kopen eigenlijk, maar als ik er een zooi heb ga ik ze inleveren.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 20:38 schreef koffiegast het volgende:
Koreaanse mmorpg he, kun je het wel enigszins verwachten. Alhoewel niemand zegt dat je het zo moet spelen.. je kunt voglensmij ook XP krijgen via PVP en dergelijk. Verder merk ik dat bepaalde quests weinig opleveren.. dat je gewoon beter kunt gaan grinden. 200 mobs valt best mee als je realiseert dat tijdens travellen en de quests zelf ook zoiets dergelijks vraagt, alleen bij grinden ga je niet hele tijd rond travelen en als quests nog maar xp oplevert van 3 mobs kille van je level tjah. Het enige verschil is dat je niet een quest hebt van "slay 300 mobs" in je questlog. Zie de hoeveel XP je nodig hebt gedeeld door hoeveel mobs geven als de quest voor het hele lvl. Kan wellicht stom klinken maar daar komt het wel op neer denk ik.
2 munten is een random armor stuk, 4 is een random wapen.quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat ik doe als ik moet grinden, zijn de repeatable quests waar je ook een muntje mee kunt verdienen, ik weet niet wat je voor die muntjes kunt kopen eigenlijk, maar als ik er een zooi heb ga ik ze inleveren.
Iemand trouwens een idee wat je krijgt als je ze inlevert?
quote:We have, as you know, recently banned a large number of users for violating our User Agreement. If you found yourself unable to log in after the night, that would be the reason. If you are 100% sure you have not been involved with any activity that would violate our User Agreement (this would also include anything related to RMT), then we suggest contacting our Customer Support team who will be able to look into your case.
We understand that the timing is very inconvenient and will make sure that inquiries on this matter are made top priority. Our GMs will be working through the weekend to sort this out as quickly as possible.
wow sucks, dus ja.quote:
afhankelijk wat je verwacht van de game =)quote:
mooi dat ze actie ondernemen en ik ga zo maar even kijken of ik nog in kan loggen, ik heb een paar keer 100k kinnah ontvangen om de legion upgrade te kunnen betalen....quote:Op zaterdag 10 oktober 2009 22:48 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Eindelijk goed nieuws
Ik lees trouwens ook reacties dat mensen geband zijn omdat ze 100.000 kinah naar een vriend gestuurd hebben.
goldspam en de daarbij behorende RMT en bottingquote:Op zondag 11 oktober 2009 16:26 schreef Ang3l het volgende:
Waarom was dat geban nou precies nodig?
Welke regels waren er overtreden dan?
Wacht ik ga even woordenboek-googlenquote:Op zondag 11 oktober 2009 17:02 schreef bigbass het volgende:
[..]
goldspam en de daarbij behorende RMT en botting
goldspam: alle chat berichten van bots die kinah willen verkopen.quote:
Oh die zag ik ook, superirritant. Ik blijf aan de gang met block.quote:Op zondag 11 oktober 2009 20:39 schreef Ang3l het volgende:
Ach so. Ja, ik merkte wel van die spamberichten op de chat inderdaad.
Met liters smileys en hartjes en zo.
ik heb laatste paar dagen paar keer me toggle micro gebruikt om niet afk te gaan, zonde van de DPquote:Op maandag 12 oktober 2009 13:21 schreef Salatrel het volgende:
overigens zijn er ook mensen geband omdat ze nostromo (weet niet of g15 ook werkt) macro's gebruikten om te zorgen dat je niet gedisconnect werden als ze afk gingen.
ik vind het allemaal wel prima.. afgelopen week geen last meer gehad van queues als ik thuiskwam van mijn werk.
de goldspam is wel nog steeds irritant. zeker nu ze zijn begonnen met het gebruik van smileys en hartjes enzogelukkig staat general chat uit op mn chat tab.
en Aion suckt dan weer apenoten na lvl 30 , dan pas voel je echt waar je jezelf hebt ingewerkt en nog doormoet tot lvl 50quote:
Je bedoelt de grind?quote:Op maandag 12 oktober 2009 16:26 schreef Beenham het volgende:
[..]
en Aion suckt dan weer apenoten na lvl 30 , dan pas voel je echt waar je jezelf hebt ingewerkt en nog doormoet tot lvl 50
guildmaatje van me kwam net voor het eerst sinds een week weer in queue terecht.... 15/15quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef Adames het volgende:
queue's nog steeds erg?
Heb zelf alleen open beta gedaan en toen maar snel mijn CE op marktplaats gezet.
dat is tbh geen argument om de "grind" in Aion goed te praten , WoW heeft veel minder en daardoor heb je meer tijd voor de meer funny dingen van het spel zoals bosses , endgame pvp en andere dingenquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:26 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Je bedoelt de grind?
Geen bezwaar tegen, L2 heeft meer grind dan aion
Gorgos queue was op "prime time" (1900 vanavond) bezet met een queue van 5 minuten...quote:Op maandag 12 oktober 2009 20:19 schreef Adames het volgende:
queue's nog steeds erg?
Heb zelf alleen open beta gedaan en toen maar snel mijn CE op marktplaats gezet.
Valt te overzienquote:Op maandag 12 oktober 2009 22:49 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Gorgos queue was op "prime time" (1900 vanavond) bezet met een queue van 5 minuten...
Niet meer zoals het in het begin was in ieder geval en het lijkt alsof ze aan het leren zijn.
Zojuist voor de eerste keer NTC instance gedaan in de Abyss, leuke instance. Hoewel geen drops helaas ging ik wel level up =))
LV26 nu =)
heel erg raar!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:16 schreef Sneeze het volgende:
Argh.![]()
Ik sterf, resurrect, en heb ineens nog een tiende van m'n Kinah. En ik was zo lekker aan het sparen.![]()
*Opent support ticket*
Dank je wel voor steun.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:11 schreef Laviathan het volgende:
[..]
heel erg raar!
Heb je al antwoord van de GM's?
Ik hoop dat je het terug krijgt =)
Dat is niet waarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:22 schreef Laviathan het volgende:
de GM's werken maar tot 1700 (o.i.d.), het kan dus best een aantal dagen duren <_<
hmh... niks van gemerkt moet ik zeggen... Ingame Customer Support is meestal dood na 1700-1800 :/quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:36 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat is niet waarZe werken vaak ook 's nachts.
Ingame customer support is altijd dood. Ik heb jarenlang Lineage 2 gespeeld en daar heb ik de afgelopen 2-3 jaar niet 1x live gesproken met een GM..Maar ze waren er wel 's nachts.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 19:42 schreef Laviathan het volgende:
[..]
hmh... niks van gemerkt moet ik zeggen... Ingame Customer Support is meestal dood na 1700-1800 :/
You'd better!quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 22:57 schreef Sneeze het volgende:
Hij was ineens weer terug (m'n petition) toen ik opnieuw inlogde.Ik laat het weten als er een ontknoping is in deze mysterieuze zaak.
Spannend!quote:I am escalating your petition to a Senior Customer Support Representative to further assist you.
Kijk......mooi antwoord! Dank daarvoor.......mogen er nog meer volgen natuurlijkquote:Op woensdag 14 oktober 2009 13:24 schreef Sneeze het volgende:
Persoonlijk vind ik het een heel toffe MMORPG en leuker en mooier dan wow, war, gw en lotro. De servers zijn nu down voor onderhoud en ik merk echt dat ik om de zoveel tijd kijk of de servers alweer up zijn.Ik wil spelen!
![]()
Natuurlijk is het niet zo leuk dat Kinah spontaan verdwijnt of dat ik een nieuwe char heb moeten aanmaken omdat ik niet meer kon inloggen op m'n oorspronkelijke serverkeuze. En zo rond level 23-24, voor de Abyss, is het wel heel veel grinden. En ze mogen wel wat beter op support tickets reageren.Maar het spel zelf =
.
Ik moet eens ff kijken hoe ik kan blocken, want idd.... de hartjes en smileys komeen me de oren uitquote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:34 schreef bigbass het volgende:
Ik speel ook nog steeds met veel plezier. De grootste frustraties voor mij zijn de goldspammers, maar die heb je na 3 seconden geblockt als je inlogt, de hooflettergevoeligheid van de broker en het geassraped worden door een groepje asmo's terwijl je lekker aan het questen/grinden bent...
Overigens is het zelf assrapen van een solo spelende asmo met een groepje elyos weer een van de leukere dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |