fixed.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef Salatrel het volgende:
kun je mij trouwens even in de OP zetten? Perento server Elyos kant Salatrel Chanter
Elke MMO die ik gespeeld heb hebben wel agro mobs.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:03 schreef Tha_T het volgende:
Sjezus wat zijn die mobs die je zomaar aanvallen irritant. Ben er al meer als 1 keer op stuk gegaan
Volgens mij is dat gewoon een regel van die legion.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Karina het volgende:
Dat van die guildtax wist ik niet, ik weet wel dat, dat ook bij Warhammer was, dan moest je een bepaald percentage elke keer als je wat geld "lootte" afdragen.
klopt inderdaadquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:08 schreef Jegorex het volgende:
Volgens mij is dat gewoon een regel van die legion.
Ik dacht niet dat er automatisch geld aan de legion wordt betaald.
Is ook zo. Was alleen even frustrerendquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 01:08 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Elke MMO die ik gespeeld heb hebben wel agro mobs.
Ik vind dat ze in dit spel juist erg makkelijk te herkennen zijn, alle rode stippen op de radar zijn agro mobs.
Hard wegrennenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 08:58 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Is ook zo. Was alleen even frustrerend
idd wegrennen = het bestequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Hard wegrennenIk vind het ook irritant, ik had er vooral last van als ik van Trader's Bard naar Black Claw village moest lopen, om de haverklap werd ik aangevallen.
Ik merk het altijd te laat op dus dan ben je aan het wegrennen en nét op dat moment gaat je laatste 50 HP wegquote:
www.plaync.comquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ja nou kan ik dus niet wachten en wil ik hem tussen de middag al gana kopen in de stad
Zul je zien dat ie uitverkocht is overal
Jamaar zo'n doosje is dan wel weer leukquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:31 schreef Salatrel het volgende:
[..]
www.plaync.comgewoon direct bij NCsoft kopen. geen gezeik key binnen paar minuten in je mail game downloaden en klaar
ze maken nog wel zo'n leuk geluidje als ze je aggroen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:24 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik merk het altijd te laat op dus dan ben je aan het wegrennen en nét op dat moment gaat je laatste 50 HP weg
Goed zeg, ik probeer met mijn Assassin dat te levellen, maar ik vind het erg lastig, elke keer als je met 1 Aether klaar bent is je flytime op en moet je wachten tot je de volgende kunt doen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:47 schreef bigbass het volgende:
[..]
ze maken nog wel zo'n leuk geluidje als ze je aggroen.
Gisternacht tot half 4 Aether lopen farmen met een guildy, skill nu wel bijna op 250....
ge-add aan de Wiki pagina, vanaf de volgende post sta je ertussen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:09 schreef Metonae het volgende:
Vermaak me prima met Aion! Heb mn WoW subscription op pauze gezet
Laviathan.. gooi mijn char even in de OP.
[ENG]Karhun
Elyos
Metonae - Spiritmaster
Sneeze, speel je Elyos of Asmodian op Kahrun? =)quote:
Cools.quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef Sneeze het volgende:
Elyos.Speel daar soms 's avonds als Spatalos te druk is. M'n toekomstige templar heet Username.
Zo! Een mooi metalen doosje met AION er in is nu van mijquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar zo'n doosje is dan wel weer leuk
Ik zal zo eens kijken.
Nou... vooruit. Ik zal vanmiddag eens een poging doenquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:45 schreef Sneeze het volgende:
Wat vind je daar zo erg aan dan?
/3
SM LFG Krall
en je hebt waarschijnlijk binnen 3 seconden een uitnodiging.
requote:quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 14:14 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nou... vooruit. Ik zal vanmiddag eens een poging doenOh Sneeze.. wat is je IGN op Kahrun? xD
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:14 schreef Sneeze het volgende:
Elyos.Speel daar soms 's avonds als Spatalos te druk is. M'n toekomstige templar heet Username.
Wist ik wel (A) Nee.. ik was het gewoon vergeten ja!quote:
quote:
Ik zit al een uur uit mn neus te vreten op Karhun omdat niemand wil groupen voor die Krall questsquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 16:46 schreef Laviathan het volgende:
ush... nu al een queue op Gorgos, het is maar 9m maar toch!
Anders misschien een idee om zelf een groepje op te starten?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:11 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ik zit al een uur uit mn neus te vreten op Karhun omdat niemand wil groupen voor die Krall quests
... nvmquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 17:47 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Anders misschien een idee om zelf een groepje op te starten?
quote:
quote:
Plantjes farmen en die verkopen in de auction hall. Of hoe dat ding ook heet in Aion. Trade broker?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:26 schreef Tha_T het volgende:
Yay, ding @ lvl 10. Alleen heb ik nu geen geld meer
. Iemand nog goedkope tips om aan geld te komen?
Oehh, I like!quote:
grinden, aether farmen(is sowieso handig om hoog te hebben voor craften en de groene crystals bij eltnen geven 3.5k each atm)quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:26 schreef Tha_T het volgende:
Yay, ding @ lvl 10. Alleen heb ik nu geen geld meer
. Iemand nog goedkope tips om aan geld te komen?
Trade Broker idd :pquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 21:50 schreef Sneeze het volgende:
[..]
Plantjes farmen en die verkopen in de auction hall. Of hoe dat ding ook heet in Aion. Trade broker?
heel appart :xquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef rick--man het volgende:
Hebben andere ook problemen met het feit dat de taal automatisch in japans gezet wordt?
ik heb namelijk alleen maar japanse tekens, terwijl alle instellingen op europe en engels staan.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
Vluchten voor iemand die in stealth gaat?quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 09:16 schreef Salatrel het volgende:
extra gratis tip voor diegene die het nog niet hebben/weten:
- rechtsklik op een chattab en maak een nieuwe tab aan
- sleep tab ergens anders je beelscherm en vink alles uit behalve Enemy's Attack, Enemy's Attack Skill, Enemy's Buff Skills, Enemy's Periodic Effects, Enemy's Defense en maak de tekst een opvallende kleur.
je ziet nu alles wat mensen van de andere faction doen zolang ze in range zijn van je combatlog (die range is groter dan je minimap)je kan ze zelfs in stealth zien gaan.
als de tekst verschijnt zo snel mogelijk wings up en wegwezen of klaar zijn om te vechten voor je leven.
je bedoelt in je launcher EDIT: inlogscherm? Dat probleem had ik ook, het probleem is dan dat er ergens in je installatie een language file mist. Bij mij was de oplossing om in je aion folder de .pak files uit de L10N folder te verwijderen (backup ze ergens voor de veiligheid) en de launcher op te starten. Hij download dan een patch van ongeveer 800Mb die het oplost.quote:Op zaterdag 3 oktober 2009 13:43 schreef rick--man het volgende:
Hebben andere ook problemen met het feit dat de taal automatisch in japans gezet wordt?
ik heb namelijk alleen maar japanse tekens, terwijl alle instellingen op europe en engels staan.
Weet iemand hoe dit opgelost kan worden?
vluchten OF vechtenquote:Op zaterdag 3 oktober 2009 17:27 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Vluchten voor iemand die in stealth gaat?
voor mij was het 40+13=53 voor de eerste 2 maanden +spelquote:Op zondag 4 oktober 2009 09:51 schreef RickoKun het volgende:
Yo matties, hoeveel zal ik kwijt wezen voor deze game?
45+30=75 euro? (voor de eerste 3 maand + spel)
Ik wil de game eerlijk gezegd vandaag hebben weet je niet of er een site is waar ik hem kan downloaden!?quote:Op zondag 4 oktober 2009 10:44 schreef bigbass het volgende:
[..]
voor mij was het 40+13=53 voor de eerste 2 maanden +spel
je kan via paypal per maand los betalen en de game is hier voor minder dan 40 euro te krijgen(heb je wel alleen de key, voor 3 euro meer ook het doosje)
quote:Op zondag 4 oktober 2009 11:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik wil de game eerlijk gezegd vandaag hebben weet je niet of er een site is waar ik hem kan downloaden!?
quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:20 schreef IrCute het volgende:
5 minuten is niks![]()
Ik speel ook Aion, lvl 23 elyos Assassin genaamd Amelinda op Perento!
Ik heb jullie beiden aan de Wiki toegevoegd =)quote:Op zondag 4 oktober 2009 14:31 schreef RickoKun het volgende:
Anyways:
Ik zit nu op Spatalos met Asmodian Priest: Doomgiver
quote:Er worden weer twee servers toegevoegd om de wachtrijen te verminderen. Voor de Franse spelers is de server Arbolu toegevoegd en de Engelsen gaan Atreia verkennen op Kalil. Mensen die op deze servers inloggen krijgen 10 experience potions om wat sneller hogerop te komen. Dit moet mensen stimuleren om hun huidige karakter achter te laten en op de nieuwe server te spelen.
Oh oké bedankt!quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:50 schreef Karina het volgende:
@Rickokun:Magic Boost is the modifier that increases spell damage.
* Magic Boost
Unlike other games' equivalent stat, Magic Boost in Aion simply increases all of your spell's damage by a certain %. This percent is equal to your total Magic Boost, divided by 12, eg. 600 / 12 = +50% damage. As one of only two stats that will increase your damage, this is obviously something to pump. Just don't ignore HP!
Hoe kan ik dat ik al 3 dagen speel en echt nog geen enkele keer heb hoeven wachten?quote:Op zondag 4 oktober 2009 15:26 schreef Laviathan het volgende:
5m queue is idd bizar weinig![]()
ik zit momenteel in een queue van ~1h
afhankelijk van de server waarop je speelt en hoe laat je in-loggedquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat ik al 3 dagen speel en echt nog geen enkele keer heb hoeven wachten?
Ben net weer zonder problemen ingelogd.
*klopt af*
log zojuist in op perento: 1 uur 50 minuten 1700 mensen in de queuequote:Op zondag 4 oktober 2009 17:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe kan ik dat ik al 3 dagen speel en echt nog geen enkele keer heb hoeven wachten?
Ben net weer zonder problemen ingelogd.
*klopt af*
Snap ikquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:41 schreef Laviathan het volgende:
[..]
afhankelijk van de server waarop je speelt en hoe laat je in-logged
Ge-add aan de Wikiquote:Op zondag 4 oktober 2009 17:50 schreef WensMeester het volgende:
Leuk, een Aion topicErg leuk spel!
Ben nu level 22 (Spiritmaster).
Elyos:
Catie - Telemachus
http://uk.aiononline.com/livestatus/character-legion/search?charID=56545&serverID=32
Misschien dat hij erbij kan in de OP? Fok!kend Nederland terugvinden in andere games is altijd wel geinig
(verkapte tvp)
Heeft er niks mee te maken =)quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
Of is dat omdat ik de hele tijd op dezelfde server blijf en dus het hele select server scherm oversla?
de OP verraad momenteel waar veel van ons zitten (Fok!ers). Daarnaast is, zoals IrCure zei, Gorgos de onofficiële Nederlandse server (samen met Spanjaarden, Polen en Turken dacht ik). Leuk enzo, maar als je pas vanaf >1800 kan spelen 's avonds zit je minimaal op een 2 uur wachtrij (ongeveer).quote:Op zondag 4 oktober 2009 21:10 schreef rick--man het volgende:
Krijg het spel nu eindelijk in het engels opgestart, maar welke server raden jullie op dit moment aan om op te starten?
Wil toch wel een stel Nederlanders van fok tegenkomen als het even kan.
Laat het maar weten.
2 bars stelt niet zoveel voor... met een beetje pech mag ik een ½ level grinden.... :xquote:Op zondag 4 oktober 2009 21:49 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer een beetje een levelling probleem, ik zit nu 2 bars van level 23 en de enige quests die ik nu kan doen zijn repeatables (saaaai). Even doorzetten weer dus.
Ikzelf ben nog geen reroll van plan maar weet wel dat ik enkele dingen goed verkeerd gedaan heb momenteel... (slacken met Gatheren is er één van).... sucksquote:Op zondag 4 oktober 2009 23:14 schreef RickoKun het volgende:
Ik zit nu ook op Kalil, morgen nog wel eempies naam e.d.
Eerst maar even zien of ik verder op Spatalos blijf spelen met die 2 uur wachttijd
Boh geak, ik heb al een gatheringsskilldingetje van 20 op mien hoogste poppetje!quote:Op zondag 4 oktober 2009 23:16 schreef Laviathan het volgende:
[..]
Ikzelf ben nog geen reroll van plan maar weet wel dat ik enkele dingen goed verkeerd gedaan heb momenteel... (slacken met Gatheren is er één van).... sucks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |