Verdomd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik kan me er geen voorstelling van maken, dus deze keer geen visual.
Nee, dank je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel zo handig ja
Ontvreemd er 1?
Sex met eten
Als ik thuis ben is er altijd al een penis.quote:
quote:Een blunder van jewelste, anders kunnen we het niet omschrijven. Kersvers Vlaams minister van Begroting Philippe Muyters (N-VA) maakte zich gisteren in het Vlaams parlement onsterfelijk belachelijk toen hij van de oppositie bakken kritiek over zich heen kreeg. Zowel Muyters als minister-president Kris Peeters (CD&V) kregen het verwijt dat elke minister andere cijfers hanteert over de besparingen die de Vlaamse regering heeft aangekondigd.
"Een minister van Begroting moet één ding kunnen en dat is rekenen", zei fractieleider Sven Gatz van oppositiepartij Open Vld. Waarop Muyters antwoordde met een geweldige uitschuiver: "Ik kan tellen en zal blijven tellen. 117 miljoen bestaat uit 72 en 35. Voor wie kan tellen is 35 en 72 117."
Mechelenquote:
Ja! Hij is mooi, hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Filmpje: http://www.demorgen.be/dm(...)ters-35-72-117.dhtml
Alleen in België
4, das veel!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:38 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Ik heb net 4 frikandellen gehad. Met curry.
Valt mee, normaal meer maar ik had er niet meer.quote:
Wel geil kapsel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:02 schreef Siniti het volgende:
Kanker wat is kennedy toch een belabberde kutspeler
Ik wilde net zeggen...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:03 schreef Siniti het volgende:
Nu ga ik mij opmaken voor de ban die er ongetwijfeld aankomt
Is Kennedy toch nog ergens goed voor en is derhalve je klacht onterecht.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Maar ik voel mij ineens een stuk beter!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |