Ja. Nouja. Met alle breezahs en zo. Ja.quote:
Ik denk dat ze ergens op zolder liggenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog
Nu spelen mn kinderen ermee
Ik ga in bed liggen
Hmm, ja da's ook zo. Maar ik baal er wel van. Maargoed, misschien heb ik het wel mis.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef IQM het volgende:
[..]
En mochten die mensen niet beter weten, weet je gelijk wat je aan ze hebt.
Ja, maar klein...quote:
Ja, van de oude(re) vrouwen. Denk niet dat er veel zijn van onder de 35 die maar 1 man hebben gehad...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja. Nouja. Met alle breezahs en zo. Ja.
36% van de vrouwen heeft een exclusieve sekspartner.
Dat is dus meer dan 1 op de 3 vrouwen die het maar met 1 partner heeft gedaan.
Je moet toch iets als eerste erin stoppen.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat nu als ik zie wat ik allemaal over cavia's heb gezegd
Dat was het grapje!quote:
Maar Fas is al pot he!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, van de oude(re) vrouwen. Denk niet dat er veel zijn van onder de 35 die maar 1 man hebben gehad...
Wacht het maar rustig af.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, ja da's ook zo. Maar ik baal er wel van. Maargoed, misschien heb ik het wel mis.
Dan nog denk ik dat het meer wordt als oudere mensen dood gaan enzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was het grapje!
[..]
Maar Fas is al pot he!
Hij is niet klein, maar micro?quote:
Kom hier dan swaffel ik je!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is niet klein, maar micro?
IK OOK!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan nog denk ik dat het meer wordt als oudere mensen dood gaan enzo
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ruik naar paard, wil iemand een knuffel ?
Ik moet morgen toch gewassen worden.quote:
JE PIEMEL!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik moet morgen toch gewassen worden.
Omg.quote:
Och ja, zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik verzin het niet hoor
Het is zn school
Mag ik bedanken?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Kom hier dan swaffel ik je!
[..]
IK OOK!
Ik heb wel een winterpeen voor jequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:56 schreef Crack_ het volgende:
Ik ruik naar paard, wil iemand een knuffel ?
Nee, dat doen we niet. Ik moet in zwembroek komen.quote:
Serieusquote:
Vooruit.quote:
Dat doe je ooook!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
Volgens Crack lag ik als die ene smile!
Je ligt voor de cam?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, dat doen we niet. Ik moet in zwembroek komen.
[..]
Serieus
[..]
Vooruit.
Volgens Crack lag ik als die ene smile!
quote:
Wel zo handig jaquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:10 schreef Zotheid het volgende:
M'n docent kwam vandaag vertellen dat bij de nieuwe levering piemols de voorhuid ook naar achter kan. Om het allemaal wat echter te maken.
Yeah... no.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Heb je ook de 90's geluisterd op de radio ?
Verdomd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ik kan me er geen voorstelling van maken, dus deze keer geen visual.
Nee, dank je.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel zo handig ja
Ontvreemd er 1?
Sex met eten
Als ik thuis ben is er altijd al een penis.quote:
quote:Een blunder van jewelste, anders kunnen we het niet omschrijven. Kersvers Vlaams minister van Begroting Philippe Muyters (N-VA) maakte zich gisteren in het Vlaams parlement onsterfelijk belachelijk toen hij van de oppositie bakken kritiek over zich heen kreeg. Zowel Muyters als minister-president Kris Peeters (CD&V) kregen het verwijt dat elke minister andere cijfers hanteert over de besparingen die de Vlaamse regering heeft aangekondigd.
"Een minister van Begroting moet één ding kunnen en dat is rekenen", zei fractieleider Sven Gatz van oppositiepartij Open Vld. Waarop Muyters antwoordde met een geweldige uitschuiver: "Ik kan tellen en zal blijven tellen. 117 miljoen bestaat uit 72 en 35. Voor wie kan tellen is 35 en 72 117."
Mechelenquote:
Ja! Hij is mooi, hequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:22 schreef Adolecens het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Filmpje: http://www.demorgen.be/dm(...)ters-35-72-117.dhtml
Alleen in België
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |