quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 02:17 schreef Lamon. het volgende:[..]
Maar jij bent nog een beetje serieus te nemen, vandaar dat ik er zelfs bij zei dat ik je liever niet geband zou zien, IQM wil ik dit niet afnemen, omdat ik een hele treurige man achter zijn posts vermoed, en al ben ik kleinzielig genoeg om hem af en toe terug te pakken, na een domme afzeikpost, vind ik het onnodig om hem te "NSB"-en.
(zie mijn gebrek aan smileys, dat betekent dat ik het echt meen.)
Jij zou wat moeten doen aan je mensenkennis, want je zit er flink naast.

Ik ben een hartstikke vrolijke man. Ík ben niet degene met issues.
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 02:33 schreef Lamon. het volgende:[..]
Stiekem wel, voor meer mensen dan die het durven toegeven.
Voor IQM zeker, anders zou hij zijn tijd niet zo overdreven intensief besteden aan een aantal onbekende personen.

Ik kan het laten gaan. Ik neem tenminste niet melodramatisch afscheid in het fotoboek om na twee weken weer met hangende pootjes terug te komen!

Over de waarheid omdraaien gesproken. Voor wie werd het nou te serieus?

(Zie mijn overdaad aan smileys, dat betekent dat ik je uitlach.)
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 02:44 schreef Lamon. het volgende:Geeft niets hoor, je bent jong, lelijk en onzeker, en bevind je onder een groot gezelschap, heb ik gelezen, dus maak je geen zorgen, het komt goed.

Waar baseer je dit nou op? Waar haal je het recht vandaan om dit soort dingen te zeggen?

Oké, jong is hij wel, maar ik durf te wedden dat men zarGon stukken knapper vindt dan jou.

quote:

!!!
quote:
Op vrijdag 2 oktober 2009 03:10 schreef zarGon het volgende:Niet dat ik IQM vogelvrij verklaar.
Maar het leuke aan zijn posts is dat het ergens op gebaseerd is. En ja, hij sart je soms om een reactie uit te lokken. Prachtig, want jij tuint er elke keer in.
Spijker op de kop.
[ Bericht 4% gewijzigd door IQM op 02-10-2009 10:49:54 ]