Ja, biertje pakken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik dacht al, Dementor is weer ff wat te drinken pakken.
*vol wijnglas in de lucht houdtquote:
quote:
ik ben/was zéker wel TBO fanquote:
Ja, te laat.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*vol wijnglas in de lucht houdt
Proost! Op een gezellige samenwerking
Jij drinkt snelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja, te laat.
Nu moet ik nog een glas pakken.
O dan heb ik niet goed opgelet.quote:
Oh, OK. Het kwam over als "Hahaha vergéét het maar met dat TBO!"quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
ik ben/was zéker wel TBO fan
alleen nu komt er wat anders, dus TBO komt ws op de nog langere baan, vandaar![]()
ik zit warm he!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik moet denken aan een programma als de 7 plagen
ik wacht het rustig afquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef Dementor het volgende:
De 7 plagen is cool, maar ik zou het dan in verschillende tijden laten afspelen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik de enige die vind dat Doutsen Kroes haar tetter beter dicht kan houden?
Gaat alleen een beetje moeilijk op die begraafplaats daar achter.quote:
maar dát is nog niet eerder vertoondquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:20 schreef Dementor het volgende:
[..]
Gaat alleen een beetje moeilijk op die begraafplaats daar achter.
Met een beetje geluk kruipen er ook nog nieuwe gastspelers naar boven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dát is nog niet eerder vertoond
Se was in de réklaaaaaame. Duuuuuuuus.quote:
Er schijnt daar een bewaker te zijn serieus zijn buks pakt als er iemand zich op die begraafplaats waagt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
maar dát is nog niet eerder vertoond
Die is mij helemaal ontgaan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
Ik vind die vrouw die het parfumflesje aait leuk.
Alleen het merk ontgaat me iedere keer.
Ik ben al hard aan het zoeken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die is mij helemaal ontgaan?
Robert is dat niet gewend.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoor ik Robert ten Brink nou zeggen dat er iemand steelde?Stal is toch de goede vervoeging?
Sienna Miller dus.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:31 schreef Dementor het volgende:
Ik vind die vrouw die het parfumflesje aait leuk.
Alleen het merk ontgaat me iedere keer.
Ik zat eerst ff te denken hoezo dan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:46 schreef Dementor het volgende:
Gelukkig weet Juud dat ik deze reclame leuk vind.
Oh maar die fratsen van mij kent ze zo langzamerhand wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik zat eerst ff te denken hoezo dan?Maar het is inderdaad misschien wat apart als ze het hier gaat lezen.
Alleen als ik mijn groene colbert en paarse pantalon aantrek.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef debuurvrouw het volgende:
Roze lippenstift is echt een toevoeging aan je gezicht hè.
Bééldig.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Alleen als ik mijn groene colbert en paarse pantalon aantrek.
Wég! komt noooit meer terug.quote:
Dat zijn geen grapjes.quote:
RTL 4 en er is niksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zender?
edit - ah 4, reclame, hoax
Nee ik dan, de eerstvolgende keer dat ik dat ga doen zit ik waarschijnlijk met een levensechte pop van een kilo of 50 naast me.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Dementor het volgende:
Ik had trouwens nog een goed gesprek met een oudere mevrouw tegenover me in de trein.
Die begon nadat ik een telefoontje had aangenomen en beëindigd over materieel gewin, de economie en de terugkerende angstpolitiek en mensen met voorbeeldfuncties in de huidige maatschappij.
Daar zit je dan in de trein op weg naar Eindhoven.
Koop je daar ook een kaartje voor?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee ik dan, de eerstvolgende keer dat ik dat ga doen zit ik waarschijnlijk met een levensechte pop van een kilo of 50 naast me.
ja, voor je het weet draait je dagschema weer om de streamsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Disana het volgende:
Spannend hoor, streams zijn altijd goed, hoeveel uur hebben we niet naar DGK saaiheid gekeken.
"Mummelbek dicht lelijke tang" wil weleens helpen. En anders gewoon een ros geven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Dementor het volgende:
Ik had trouwens nog een goed gesprek met een oudere mevrouw tegenover me in de trein.
Die begon nadat ik een telefoontje had aangenomen en beëindigd over materieel gewin, de economie en de terugkerende angstpolitiek en mensen met voorbeeldfuncties in de huidige maatschappij.
Daar zit je dan in de trein op weg naar Eindhoven.
Ik was zo stom mijn achternaam te noemen tijdens het opnemen van dat telefoontje (dus rossen ging niet meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mummelbek dicht lelijke tang" wil weleens helpen. En anders gewoon een ros geven.
Of "ben je niet zo opgevoed"?
oei, goeie vraagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Koop je daar ook een kaartje voor?
Je heet Van Nazareth?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was zo stom mijn achternaam te noemen tijdens het opnemen van dat telefoontje (dus rossen ging niet meer).
Maar hallo met Tom klinkt ook zo stom in dat soort gevallen (ging over werk).
Meestal komt er daarna zoiets uit bij een wat oudere mede passagier.
Alsof Jezus Christus zelf in al zijn goedheid de 2e klas coupe betrad.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef FANN het volgende:
Ah er worden weer nieuwe mongolen gezocht?
Nou dan zonder plaatjesquote:
koek en zopiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan zonder plaatjes![]()
Kwast:
Nodig voor 1 groot hittebestendig glas, een mok of een beker:
1 citroen, 2 eetlepels suiker
Bereiden:
Pers de citroen uit en doe het sap in een hittebestendig glas, een mok of beker.
Doe er twee eetlepels suiker bij.
Breng water aan de kook en giet dat bij het citroensap en de suiker
Roer door en serveer direct.
Triest gedoe en dan nog zo'n nederlandse vlag.quote:
Cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Triest gedoe en dan nog zo'n nederlandse vlag.
Ja.........Na twee pogingen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:16 schreef Marrije het volgende:
[..]
de goede kleur geel zit er inmiddels op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |