RTL 4 en er is niksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zender?
edit - ah 4, reclame, hoax
Nee ik dan, de eerstvolgende keer dat ik dat ga doen zit ik waarschijnlijk met een levensechte pop van een kilo of 50 naast me.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Dementor het volgende:
Ik had trouwens nog een goed gesprek met een oudere mevrouw tegenover me in de trein.
Die begon nadat ik een telefoontje had aangenomen en beëindigd over materieel gewin, de economie en de terugkerende angstpolitiek en mensen met voorbeeldfuncties in de huidige maatschappij.
Daar zit je dan in de trein op weg naar Eindhoven.
Koop je daar ook een kaartje voor?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee ik dan, de eerstvolgende keer dat ik dat ga doen zit ik waarschijnlijk met een levensechte pop van een kilo of 50 naast me.
ja, voor je het weet draait je dagschema weer om de streamsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:58 schreef Disana het volgende:
Spannend hoor, streams zijn altijd goed, hoeveel uur hebben we niet naar DGK saaiheid gekeken.
"Mummelbek dicht lelijke tang" wil weleens helpen. En anders gewoon een ros geven.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Dementor het volgende:
Ik had trouwens nog een goed gesprek met een oudere mevrouw tegenover me in de trein.
Die begon nadat ik een telefoontje had aangenomen en beëindigd over materieel gewin, de economie en de terugkerende angstpolitiek en mensen met voorbeeldfuncties in de huidige maatschappij.
Daar zit je dan in de trein op weg naar Eindhoven.
Ik was zo stom mijn achternaam te noemen tijdens het opnemen van dat telefoontje (dus rossen ging niet meerquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:49 schreef Gert het volgende:
[..]
"Mummelbek dicht lelijke tang" wil weleens helpen. En anders gewoon een ros geven.
Of "ben je niet zo opgevoed"?
oei, goeie vraagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Koop je daar ook een kaartje voor?
Je heet Van Nazareth?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:51 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik was zo stom mijn achternaam te noemen tijdens het opnemen van dat telefoontje (dus rossen ging niet meer).
Maar hallo met Tom klinkt ook zo stom in dat soort gevallen (ging over werk).
Meestal komt er daarna zoiets uit bij een wat oudere mede passagier.
Alsof Jezus Christus zelf in al zijn goedheid de 2e klas coupe betrad.
Je hoeft niet te kijken.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:18 schreef FANN het volgende:
Ah er worden weer nieuwe mongolen gezocht?
Nou dan zonder plaatjesquote:
koek en zopiequote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dan zonder plaatjes![]()
Kwast:
Nodig voor 1 groot hittebestendig glas, een mok of een beker:
1 citroen, 2 eetlepels suiker
Bereiden:
Pers de citroen uit en doe het sap in een hittebestendig glas, een mok of beker.
Doe er twee eetlepels suiker bij.
Breng water aan de kook en giet dat bij het citroensap en de suiker
Roer door en serveer direct.
Triest gedoe en dan nog zo'n nederlandse vlag.quote:
Cultuurbarbaar!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 23:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Triest gedoe en dan nog zo'n nederlandse vlag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |