Ja, geweldig voorstukje. Financieel adviseur: maar dan moet je een baan zoeken, desnoods achter de kassa Mevrouw Schuld: nee dat wil ik niet, dan zit ik daar de hele dagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dubbeltje op z'n kant.Ik kan me nu al verheugen op die mevrouw die niet de hele dag achter de kassa wil zitten vanwege geen zitvlees.
![]()
Maar het zal wel weer veel genuanceerder liggen en dat ik best begrip voor haar heb uiteindelijk. Zo gaat het wel vaker bij dat programma.
Hoe oud ben jij dan!? Ik dacht altijd dat jij ongeveer net zo oud bent als ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, enorm. En mijn vader is enig kind ook nog, dus die krijgt de hele bups over zich heen. Ze zijn nu beide 85 en worden toch echt slechter. ik hoop maar dat dit verhuizen niet net hun nekslag wordt.
Dat scheelt wel, maar dat komt dus over een paar jaar aan de beurtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedoe hè, de mijne zijn ook beide tachtig. Gelukkig kunnen ze voorlopig alle meubeltjes, fotootjes, tierelantijntjes nog kwijt in dat nieuwe appartement. Drama om afscheid te nemen van een omgeving waar ze al tachtig jaar gewoond hebben is zo al groot genoeg.
Als ze dan nog leven hè. Ze zitten beiden volop in geleende tijd als je uitgaat van een gemiddelde van rond de 75 jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, maar dat komt dus over een paar jaar aan de beurt
Ja, daar zeg je watquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze dan nog leven hè. Ze zitten beiden volop in geleende tijd als je uitgaat van een gemiddelde van rond de 75 jaar.
Ja, het is bij ons thuis ook een succes. Alleen dat knopjes drukken van die afstandsbediening valt dan weer niet meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef Marrije het volgende:
Hey, dat is wel een leuk idee, zo'n digitaal fotolijstje.
Ben benieuwd of de mannen in een kamp blijven of er een paar mannen naar het anderequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat nu de mannen in het spel zitten. Volgens mij wordt het zo wel wat leuker.
Ha! Hoe was het bij de Beukenlaan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef Dementor het volgende:
Ik vind de nieuwe Robinson wel leuk.
Goed!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Hoe was het bij de Beukenlaan?
Komt er een tbo II?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed!
Volgende week ben ik daar weer.
Yup, gratis streams.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
met streams?....dan gaat de winter minder vervelend worden
Jawel, maar ik weet even niet waar ik precies moet beginnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gegeven is al een dansje waardMeer kun mag je er zeker niet over zeggen?
bij het beginquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet even niet waar ik precies moet beginnen.
Kom op dan!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik help wel even.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
whaha...ik zit in dat ene topic te lezen van natasia...echt ik ga kapotquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:32 schreef Marrije het volgende:
[..]
Kom op dan!!!VERTEL VERTEL VERTEL
wie
wat
waar (ok, in de bunker)
wanneer
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:37 schreef Laysa het volgende:
[..]
whaha...ik zit in dat ene topic te lezen van natasia...echt ik ga kapot
Ik hoop dat ze gaan mixen en dat de zeurpieten niet weg mogenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:06 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben benieuwd of de mannen in een kamp blijven of er een paar mannen naar het andere
kamp gaan .En mogen de vrouwen allemaal vertrekken die vorige week weg wilden.
OMG streams! Praatprogramma? Spoken jagen? Wat? Wat? Wat?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dementor is traag vandaagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:51 schreef Disana het volgende:
[..]
OMG streams! Praatprogramma? Spoken jagen? Wat? Wat? Wat?
eindelijk?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Actie in de bunker, eindelijk
.
nooit gezien? echt gaafquote:
maar als dat niet verteld wordt dan weten wij dat ook niet hé!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
eindelijk?![]()
ze zijn er al sinds einde TBOI bezig hoor![]()
alleen begint het nu pas vorm te krijgen
Die gaat het zo vertellen. Al kan het ook zijn dat Mera hier opgedoken is om de primeur te cashen.quote:
Ja, ik bedoel naar buiten toe enzulksquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
eindelijk?![]()
De pestkopquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij doet het erom zodat we niet rustig naar ER kunnen kijken!
ik cash niets zolang er niets naar buiten gebracht mag worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Die gaat het zo vertellen. Al kan het ook zijn dat Mera hier opgedoken is om de primeur te cashen.
Ja help jij maar even!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik help wel even.
- Wat is het format ( bv: talkshow)
- Wie gaat./gaan het doen
- Wanneer
Begin daar eens mee.
Een vrolijk programma. Hmm. Lijkt niet op een dgk oid. Maar ik ben benieuwd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja help jij maar even!
Wat ik er nu van heb begrepen gaat het om een vrolijk en gevarieerd programma en heeft men begin november als startperiode gemarkeerd, het gaat iets worden wat nog niet eerder is vertoond (niet naar mijn weten in ieder geval en ik ken heel veel rare en grappige programma's).
Okay ik geef toe dat ik ook wel eens naar Japanse spelshows kijk!
Dat de nieuwe regieruimte er nu staat is vooral voor de crew top, maar ook aan de streamers is gedacht (we krijgen straks veel meer te zien).
Na TBO was ik behoorlijk sceptisch aangezien er een hoop verbeterpunten waren voor dat format, ik ben dan ook blij verrast dat men heeft besloten dit voor nu los te laten en te gaan voor veel breder programma waarbij men niet gebonden is aan allerlei spelementen (dat werkt voor zowel streamers als creatieve maker(s) benauwend).
Streamers krijgen zelfs meer invloed op het verloop van het programma (hoe dat precies zal gaan komt later pas naar buiten).
Maar in ieder geval niet op zo'n houterige manier als voorheen het geval was.
Zet je wel een knijper op je neus zodra je het putje open maakt en het filter er uit trekt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:20 schreef debuurvrouw het volgende:
Is TBO al dicht ofzo?![]()
Buhhu, de doucheput zit verstopt.![]()
![]()
![]()
En nee, het is nog steeds niet open.dus ik ga nog maar een bruis/plop/bruis poging wagen.
Dat nieuwe programma is geen TBO.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
eindelijk?![]()
Kon het putje er maar uit. Maar idd. Vie-hiesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zet je wel een knijper op je neus zodra je het putje open maakt en het filter er uit trekt.
Gadverdamme wat een bagger zit daar in zeg!
Het lijkt voorlopig nergens op (en dit klinkt lulliger dan ik het bedoelquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een vrolijk programma. Hmm. Lijkt niet op een dgk oid. Maar ik ben benieuwd!
quote:
ik heb ooit van die bruistabletten van de Aldi meegenomen, ff nachtje laten borrelen, werkt superquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kon het putje er maar uit. Maar idd. Vie-hiesen nog niet ontstopt hè.
Morgen maar ff crofty halen.
Ik moet dat altijd doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:36 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Kon het putje er maar uit. Maar idd. Vie-hiesen nog niet ontstopt hè.
Morgen maar ff crofty halen.
Ja. Mijn man is nog aan het werk.quote:
het lijkt op een spelshow ofzo, als het vrolijk is. Maar dan is een rls uitgesloten. Dat dan weer wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het lijkt voorlopig nergens op (en dit klinkt lulliger dan ik het bedoel) en dus óók niet op DGK
Time will tell, ik geef nog wel een gil zodra de website live is.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het lijkt voorlopig nergens op (en dit klinkt lulliger dan ik het bedoel) en dus óók niet op DGK
breng ze nou niet op een ideequote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch niet iets van een live veiling onder leiding van de eigenaar van Paleis Soestdijk II?
hehe, er hangt nog wel een schilderij dat een paar duizend euri waard is... liefhebbers?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch niet iets van een live veiling onder leiding van de eigenaar van Paleis Soestdijk II?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
Johan in een oranje glitterpak die een superdeluxe grill met extra schoonmaakset aanprijst.
Hij zou dat best goed kunnen vermoed ikquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:45 schreef Dementor het volgende:
Johan in een oranje glitterpak die een superdeluxe grill met extra schoonmaakset aanprijst.
vergis je niet, hij is een ervaren veilingmeesterquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zeker!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zou dat best goed kunnen vermoed ik
dus dat, dat veiling idee was er al, alleen niet live onder leiding van Johanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij zou dat best goed kunnen vermoed ik
24/7.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nah, we wachten in spanning af. Is het wel een programmering "around the clock" of alleen gedurende een x aantal uren per dag.
Ik ga niet over de samenwerking.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is er samenwerking met Fok! en een subforum waardig en wat ga jij er doen, ga je er wat doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |