Gedoe hè, de mijne zijn ook beide tachtig. Gelukkig kunnen ze voorlopig alle meubeltjes, fotootjes, tierelantijntjes nog kwijt in dat nieuwe appartement. Drama om afscheid te nemen van een omgeving waar ze al tachtig jaar gewoond hebben is zo al groot genoeg.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Mijn hoogbejaarde opa en oma moeten ook verkassen, en dan over twee jaar nóg een keer.En die wonen al aanleun. Maar ja,dat gaat het eerste plat. Eigenlijk moesten ze ook nog naar een ander huis, maar gelukkig mogen ze nu in hun eigen vertrouwde hofje blijven. Da's nog wat.
Ja, enorm. En mijn vader is enig kind ook nog, dus die krijgt de hele bups over zich heen. Ze zijn nu beide 85 en worden toch echt slechter. ik hoop maar dat dit verhuizen niet net hun nekslag wordt.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedoe hè, de mijne zijn ook beide tachtig. Gelukkig kunnen ze voorlopig alle meubeltjes, fotootjes, tierelantijntjes nog kwijt in dat nieuwe appartement. Drama om afscheid te nemen van een omgeving waar ze al tachtig jaar gewoond hebben is zo al groot genoeg.
Ja, geweldig voorstukje. Financieel adviseur: maar dan moet je een baan zoeken, desnoods achter de kassa Mevrouw Schuld: nee dat wil ik niet, dan zit ik daar de hele dagquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:02 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dubbeltje op z'n kant.Ik kan me nu al verheugen op die mevrouw die niet de hele dag achter de kassa wil zitten vanwege geen zitvlees.
![]()
Maar het zal wel weer veel genuanceerder liggen en dat ik best begrip voor haar heb uiteindelijk. Zo gaat het wel vaker bij dat programma.
Hoe oud ben jij dan!? Ik dacht altijd dat jij ongeveer net zo oud bent als ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, enorm. En mijn vader is enig kind ook nog, dus die krijgt de hele bups over zich heen. Ze zijn nu beide 85 en worden toch echt slechter. ik hoop maar dat dit verhuizen niet net hun nekslag wordt.
Dat scheelt wel, maar dat komt dus over een paar jaar aan de beurtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gedoe hè, de mijne zijn ook beide tachtig. Gelukkig kunnen ze voorlopig alle meubeltjes, fotootjes, tierelantijntjes nog kwijt in dat nieuwe appartement. Drama om afscheid te nemen van een omgeving waar ze al tachtig jaar gewoond hebben is zo al groot genoeg.
Als ze dan nog leven hè. Ze zitten beiden volop in geleende tijd als je uitgaat van een gemiddelde van rond de 75 jaar.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat scheelt wel, maar dat komt dus over een paar jaar aan de beurt
Ja, daar zeg je watquote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ze dan nog leven hè. Ze zitten beiden volop in geleende tijd als je uitgaat van een gemiddelde van rond de 75 jaar.
Ja, het is bij ons thuis ook een succes. Alleen dat knopjes drukken van die afstandsbediening valt dan weer niet meequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:42 schreef Marrije het volgende:
Hey, dat is wel een leuk idee, zo'n digitaal fotolijstje.
Ben benieuwd of de mannen in een kamp blijven of er een paar mannen naar het anderequote:Op donderdag 1 oktober 2009 18:01 schreef Disana het volgende:
Ben benieuwd hoe het gaat nu de mannen in het spel zitten. Volgens mij wordt het zo wel wat leuker.
Ha! Hoe was het bij de Beukenlaan?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:15 schreef Dementor het volgende:
Ik vind de nieuwe Robinson wel leuk.
Goed!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ha! Hoe was het bij de Beukenlaan?
Komt er een tbo II?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Goed!
Volgende week ben ik daar weer.
Yup, gratis streams.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
met streams?....dan gaat de winter minder vervelend worden
Jawel, maar ik weet even niet waar ik precies moet beginnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:24 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat gegeven is al een dansje waardMeer kun mag je er zeker niet over zeggen?
bij het beginquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Jawel, maar ik weet even niet waar ik precies moet beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |