Verslagje van mijn tripje naar londen;
Dit weekend naar londen geweest, was met mijn moeder voor haar verjaardag, dus heb gisterenmiddag even wat winkels kunnen bezoeken in onder andere oxford street.
winkels waar ik ben geweest;
-niketown oxford streetEcht een fantastische shop met 3 verdiepingen. Het interieur is echt heel mooi, overal staan apple computers, ziet er allemaal hartstikke goed uit. Minpuntje vond ik wel dat ze bijna geen dunks hadden staan. Overal stonden airmax, een beetje overkill zou ik zeggen. Maarja dat zal wel het beste verkopen omdat airmax nu in zijn.
-foot locker oxford streetBest een aardige collectie, ook wel veel schoenen die je in amsterdam ook vind, maar dan voor 70 pond in plaats van 105 euro. In de kelder hadden ze "house of hoops", zie fotos.
-size? neal streetIn de kelder heel veel verschillende schoenen. Echt alle soorten sneakers stonden er tussen.
-offspring neal streetKleine shop met heel veel gave schoenen. Best wel druk maar verder prima.
-JD sports oxford streetNiet heel speciaal. Reguliere collectie.
Een pond is nu ongeveer 1.10 euro.
Fotos kunnen beter i know, take it or leave it.
Hier wat fotos;
Niketown;![]()
Shirts
![]()
Schoenen muur
![]()
![]()
![]()
Deze 3 fotos zijn van de nikeID studio. Op de 2e verdieping kon je gewoon op zo'n mac een nikeid schoen maken en dan meteen betalen ofzo. En dan hadden ze dus op de 3e verdieping een soort studio met allemaal hele zieke schoenen, en om daar naar binnen te mogen moest je een afspraak maken.
![]()
![]()
![]()
Basketballschoenen
![]()
Tassen
![]()
Deze zag ik bij niketown staan, hij was 70 pond. Ik dacht wow die is vast heel exclusief maar later zag ik hem ook nog bij de footlocker.
Ik ben idd witFoot locker;Voorkant, hier staat dus house of hoops.
![]()
In de kelder;
![]()
Overige fotos;Deze doorzichtige allstars zag ik bij JD sports, vond ze wel grappig.
![]()
Deze stonden bij offspring, vond ze erg mooi, waren iets van 70/80 pond.
![]()
Kan iemand mij vertellen welk model dit is? Ze stonden bij size? en ik vind ze echt fantastisch. 130 pond lag alleen een stukje buiten mijn budget.
![]()
Wat ik uiteindelijk zelf heb gehaald;
Shirt bij niketown, op het prijskaartje stond 15 pond, maar bij de kassa blijk het 7.50 pond te zijn. nou prima.
![]()
Voor 40 pond bij offspring. Heb er witte veters in gegooid.
![]()
Voor ongeveer 55 pond bij JD sports.
![]()
Kopieer mijn fotos gerust maar zet er dan wel ff bij dat je ze hier vandaan hebt.
Overige tips nog voor londen;
Probeer niet meer de metro in de stappen als het fluitje gaat.
De metro is super handig, de bussen doen er vrij lang over omdat ze veel moeten stoppen voor stoplichten.
Voor 6.40 pond heb je een dagkaart voor 4 zones voor het OV. hiermee kom je dus in principe bijna overal waar je wilt komen.
[ Bericht 2% gewijzigd door alwaysedo op 26-10-2009 17:26:01 ]