Faalhaas, echt een Fok! woord.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:42 schreef Apebeer het volgende:
Kansenjongeren op Hyves
Mijn laatste reactie:
[..]
En het wegmisbruikers/redmijnvakantie topic dan, heeft ook altijd 9 delen oidquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:46 schreef Pieter-utd het volgende:
Krijg je weer dat 'reeksen mogen niet' gezeik
Want?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Die rolstoel foto zou ik wel weghalen
Ik vind die gozer er wel tof uitzien.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:49 schreef Stephan1237 het volgende:
Die rolstoel foto zou ik wel weghalen
My badquote:
Ja helaas... Daar trappen we niet meer inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:54 schreef HV het volgende:
[..]
My baddacht verwijder het meteen voor iemand 't ziet. FAIL
. Projectgenoot van me heeft het Marlou account aangemaakt (en nee het is niet die persoon op de foto's), maar ik kan op beide accounts. Dus inlogfoutje
.
OP aangepast, 15quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:54 schreef larry_flynt het volgende:
Oh my fucking god! Hoe oud is dat kind? 14?
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:32 schreef Apebeer het volgende:
[..]
WTF, ik zit in de woonkamer, geluid voluit.
Opeens: SIEG HEIL, SIEG HEIL![]()
Mijn ouders:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Ik vind het uiterst teleurstellend dat jongeren zich hedendaags op deze wijze gedragen, maar ook zij kunnen worden geholpen! En daarvoor ben ik, steun de Minister van Onderwijs!
Moet dit niet doorgespeeld worden naar de minister van Justitie?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Ik vind het uiterst teleurstellend dat jongeren zich hedendaags op deze wijze gedragen, maar ook zij kunnen worden geholpen! En daarvoor ben ik, steun de Minister van Onderwijs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |