Tis een behoorlijke inkopperquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
LOL daar zaten we al aan te denken..nog even iets anders verzinnen... We zaten ook aan Dolf Jansen te denken
Jat hem dan gewoon helemaal van Finkers:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan wordt het dus:
Geachte aankomende collega van [bedrijfsnaam],
Ik zoek werk. Help me!
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
MutZ
Bijlage: CV
quote:
Hij had er toch nog ééntje ?? Die van dat hij de directie de volgende dag in zijn kantoor zou ontvangen ??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:45 schreef Broekie het volgende:
Jat hem dan gewoon helemaal van Finkers:
Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
In afwachting van uw afwijzing,
MutZ
zeg dan Dahl erachteraan...en die man is doodquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:45 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij gaat mij toch niet vertellen dat je nog NOOIT, maar dan ook NOOIT "De Heksen" heb gelezen !!!![]()
![]()
![]()
Daar moet dus nog wat opvoeding in getrapt worden![]()
Ja ?? En ??quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
zeg dan Dahl erachteraan...en die man is dood![]()
Roald Dahl, schrijver van o.a. Mathilda, De Heksen, De GVRquote:
is dat met dat gilwijf *iiiiiiiiiiihhmmm feeeeeeling sooo reeeheeeeaaal*quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef Qunix het volgende:
Ik mis trouwens Moby - Feeling So Good!!!!!!!!
Vorig jaar nog veel gedraaid tijdens deze week!
Dit is eurohouse, hakkuh doe je maar op hardcore.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef naatje_1 het volgende:
Deze ken ik dan weer niet![]()
maar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAAAAAAAAAAAAAAACKÛÛHHHH
Jup!!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
is dat met dat gilwijf *iiiiiiiiiiihhmmm feeeeeeling sooo reeeheeeeaaal*
ik zoek een levend persoon die zoo mooi is dat ie lelijk is....wacht...ik heb er nog 1 voor mn lijstje..Arie Boomsmaquote:
De cd sloeg over dus draaiden ze een andere plaatquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef Qunix het volgende:
zal ik je nog wat ergs vertellen: hij staat niet in de top 100 (moby dan iig) vorig jaar stond go er iig inquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef Qunix het volgende:
Die is me een partij tofquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:48 schreef Qunix het volgende:
heeft de zelfde aantal beatsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dit is eurohouse, hakkuh doe je maar op hardcore.
*proest* Het andere deel van de vorige brief kwam bij Qunix vandaan overigensquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:45 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jat hem dan gewoon helemaal van Finkers:
Mijne heren,
Reagerende op uw advertentie waarin u personeel vraagt, overwegende en aanvaardende zulks door u omschreven, mede overwegende voetnoot 2 van uw vacature, en wel zodanig dat derhalve concluderende als ondergetekende een dergelijke functie te ambiëren, verblijf ik.
In afwachting van uw afwijzing,
MutZ
Dit is echt zooo geweldig 90'squote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Fuck, nog maar 6 minuten.. Ruimte voor zeker nog 2 platen.
Andriesquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:50 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zoek een levend persoon die zoo mooi is dat ie lelijk is....wacht...ik heb er nog 1 voor mn lijstje..Arie Boomsma
Hij zat ook in de mix . . .quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Marc63 het volgende:
Er is deze week maar 1x Nakatomi gedraaid
Wel door Domien, dus chapeau!
Of zat ie ook nog in Paul's mix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |