Kan ik niet doen, worden de buren boosquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef -Hans- het volgende:
Dit is absoluut een van mijn favo 90's platen.
* -Hans- gaat even keihard meezingen
Geluid extra hard![]()
Volgens mij nog niet heul langquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef ThunderChild het volgende:
Hey, Roosmarijn tegenwoordig tussen 4 en 6 ipv 1 en 4 ?? Hoelang is dat al ??
Wel, exact op 3 zelfs. Zie http://90s.3fm.nl/page/90s07_textpage/90s08_top100/quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ja maar niet in de top 3 thought
Shit, dat is minderquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Kan ik niet doen, worden de buren boos
excuse mequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
vorig jaar stond die ook heel hoog volgens mij
Enriquequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:34 schreef muisje-eliza het volgende:
1 van de ratjes die ik zondag ga halen gaat Gulio Iglesias heeten
nu die andere nog
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
excuse meyou were totally right
LOL daar zaten we al aan te denken..nog even iets anders verzinnen... We zaten ook aan Dolf Jansen te denkenquote:
Rustig aan Mauricequote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef themauster het volgende:
Ik heb net basketbaltraining gehad en nu dit muziek ik ga kapot!
je grammatica ookquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef themauster het volgende:
Ik heb net basketbaltraining gehad en nu dit muziek ik ga kapot!
Doe maar ekdom, veenstra of michiel ofzoquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
LOL daar zaten we al aan te denken..nog even iets anders verzinnen... We zaten ook aan Dolf Jansen te denken
Wat is daar nu weer fout aanquote:
Meen je niet?!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd niet veel
jamaar dat is zielig, dit zijn fuzz ratjes, dat zijn ratten die weinig tot geen haar hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Doe maar ekdom, veenstra of michiel ofzo
"Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef MutZ het volgende:
hmmm... nu nog een goede zin om m'n sollibrief af te sluiten...
Ach, Gerard is ook al kaal aan het worden.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jamaar dat is zielig, dit zijn fuzz ratjes, dat zijn ratten die weinig tot geen haar hebben
kijk maar: http://www.xs4all.nl/~mok(...)tekeningen.html#Fuzz
Roaldquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef muisje-eliza het volgende:
LOL daar zaten we al aan te denken..nog even iets anders verzinnen... We zaten ook aan Dolf Jansen te denken![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef MutZ het volgende:
Deze is ook geweldig fout GOED!!!1!!!~!11!!!!!!
Het was de laatste met Desmond Llewelyn als Q, ik moet altijd een traantje laten als ik hem naar "beneden" zie gaan . . .quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:39 schreef -Hans- het volgende:
Meen je niet?!Geloof dat de film trouwens niet heel tof was
.
ok zal wel maar in groningen zeggen we ditquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en dit muziek ---> en deze muziek
Dan wordt het dus:quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
"Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
MutZ"
[/gejat-van-Herman-Finkers]
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ach, Gerard is ook al kaal aan het worden.
De echte Qquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:43 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het was de laatste met Desmond Llewelyn als Q, ik moet altijd een traantje laten als ik hem naar "beneden" zie gaan . . .
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:43 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dan wordt het dus:
Geachte aankomende collega van [bedrijfsnaam],
Ik zoek werk. Help me!
Hopende dat ik hiermee een sollicitatiebrief heb geschreven, teken ik,
MutZ
Bijlage: CV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |