Het zal godver eens tijd worden!!!quote:
Voeg me strakjes gelijk maar toe, je kent m'n psn naamquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:43 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ik heb killzone2 er ook bij, binnenkort maar een potje knokken!
Ik krijg hem zaterdag denk ik pasquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Voeg me strakjes gelijk maar toe, je kent m'n psn naam
PS3 PS3! Als je daarna niet meer kan eten, dan verkoop je hem weer door met winstquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:56 schreef Tain het volgende:
hmmm eten en rekeningen betalen of een PS3.... moeilijk keuze...
Gelukkig kun je bij je ouders langs om ze om hun nummers te vragen en dan heb je je contactlist weer compleet.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:06 schreef lkb9000 het volgende:
Formatteer ik mn telefoon, zijn ook al mn contacten verwijderd, ik dacht dat ik die op mn simkaart had staan
Ik sta er ook in!!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig kun je bij je ouders langs om ze om hun nummers te vragen en dan heb je je contactlist weer compleet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Reintji het volgende:
Gezellig lenny, ook ps3en. Succes met updaten
WHA EVA BIAAATCH!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:12 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Gelukkig kun je bij je ouders langs om ze om hun nummers te vragen en dan heb je je contactlist weer compleet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:14 schreef Reintji het volgende:
Gezellig lenny, ook ps3en. Succes met updaten
quote:
Ja sms me even dan heb ik hem weerquote:
Heheh yeahquote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
De TV van Lennart heeft gewoon een echte console revolutie kunnen mee maken.
Hulde.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef Chanty87 het volgende:
> index > games & consoles > playstation
Gespanked worden door Chanty.. Wie droomt daar nou niet vanquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef Chanty87 het volgende:
> index > games & consoles > playstation
WORDquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Gespanked worden door Chanty.. Wie droomt daar nou niet van
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Gespanked worden door Chanty.. Wie droomt daar nou niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |