Ik denk dat dit bedoeld is om een groep te verzamelen om vervolgens dat hele forum vol te baggerenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:02 schreef L.no het volgende:
Is dit niet gratis reclame voor hun als je er een topic over opent?
quote:Mendeljev
usergegevens
e-mail:
MSN:
ondertitel: we don't need no treasure
signature: !
homepage: http://www.vol.nl
Beter dan deze KLB.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:22 schreef RickoKun het volgende:
Jezus wat walgelijk
Ga je naar de "klaaghoekje"kankercopycats, zie je alleen maar van die users die hier op FOK! thuis passen op het OUD forum
Allemaal overal serieus op in gaan e.d.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kanker sad
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
zie dat 'ONZ' 'forum' van ze dan! Allemaal on-grappig en niet origineel
allemaal in de trant van:
Grappige filmpjes (1)
Moppen topic
of dit topic: Geinige teksten:
[..]
Wat kanker sad
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:29 schreef RickoKun het volgende:
zie dat 'ONZ' 'forum' van ze dan! Allemaal on-grappig en niet origineel
allemaal in de trant van:
Grappige filmpjes (1)
Moppen topic
of dit topic: Geinige teksten:Net als het ONZ forum hier dus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kanker sad
Ik zocht alleen op 'vrouw'. Meer nietquote:Warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in /home/volnl/domains/vol.nl/public_html/profielen.php on line 75
Geen profielen gevonden die voldoen aan uw zoekopdracht.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:35 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Net als het ONZ forum hier dus?
quote:hoe gaat het met jou lieverd? Ik was heel druk vandaar dat ik amper op t forum kwam. Ik hoop dat alles goed gaat! Laat wat van je horen. Dikke kussies en knuffels!
`quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:39 schreef Zotheid het volgende:
wat is het hier rustig op het forum!
[..]
TS die op deze manier users naar die site wil trekken.![]()
![]()
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:00 schreef Pieter-utd het volgende:
Inderdaad aardig wat overeenkomsten
Die kerel zit moet zich ook wel dood vervelen, verteld werkelijk alles wat hem overkomtquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:39 schreef Zotheid het volgende:
wat is het hier rustig op het forum!
[..]
TS die op deze manier users naar die site wil trekken.![]()
![]()
Allemaal van die Libelle personen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:00 schreef ynuhh het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=2882
Jezus wat een beesten.
Ik snap niet, waarom reageren die mensen daar zo lief?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:03 schreef Goofisch het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=16909
Dat is geen KLB huurrrrrrrrr![]()
![]()
![]()
Ja. ik lees die OP in volle verwachting van de bazenreacties.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik snap niet, waarom reageren die mensen daar zo lief?![]()
Je moet elkaar de grond in trappen op forums![]()
Vooral in KLB
Ja.. het is .. eng.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:07 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik snap niet, waarom reageren die mensen daar zo lief?![]()
Je moet elkaar de grond in trappen op forums![]()
Vooral in KLB
Ja bij elke reactie krijg ik meer de neiging om naar het kruisje te gaan. Totdat hij er uiteindelijk is, bij post nr3.quote:
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=1090
Ze hebben daar zelfs kloontjesquote:has_para kutkloon
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:19 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=1090
as you please loserquote:as you please loser
Luciano, aka Super_zwager aka WIE_WEET permban
Dit moeten we echt even coordineren.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:27 schreef Goofisch het volgende:
Ik stel voor dat we als KLB volk daar is een middagje gaan posten
zullen ze vast waarderen.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
Kijken of ze gaan happen
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=18028
Ik zweer het: de eerste reactie zal van een vrouw zijn met, jawel, een kort vlot kapsel.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:29 schreef Acinonyx het volgende:
Kijken of ze gaan happen
Kijken of ze gaan happen
Kijken of ze gaan happen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:30 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik zweer het: de eerste reactie zal van een vrouw zijn met, jawel, een kort vlot kapsel.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Goofisch is een vrouw met een kort vlot kapsel![]()
![]()
![]()
Ik moest lachen toen ik het zag idd.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:33 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Goofisch is een vrouw met een kort vlot kapsel![]()
![]()
![]()
quote:wie ben jij om te bepalen wat andere vrouwen voor haar moeten? een lekker pittig kapseltje staat echt veel beter dan dat lange smerige slettenhaar geloof me maar en dat vinden mannen ook, ze hebben veel liever een echte vrouw die persoonlijkheid durft te tonen en niet zomaar meeloopt met alle hypes toen ik mijn vlotte kapseltje nam zeiden ook alle vriendinnen dat het mooi stond en ze hebben het zelf nu ook, ik zit er aan te denken om ook mijn dochtertje zo'n kapselt te geven
kusjes gea
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:45 schreef Penisbaard het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13865Ik voel zoveel haat op dit moment
Ik trapte erin.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef Penisbaard het volgende:
Even een pittige avatar zoeken voor mijn Gea
Spelbreker...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef Penisbaard het volgende:
Kut penisbaardquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef L.no het volgende:
Dat wijf wilt ook haar dochtertje een vlotte kapsel geven... waar gaat heen met de ouders
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:37 schreef Penisbaard het volgende:
quote:Geen profielen gevonden die voldoen aan uw zoekopdracht.
Ik kreeg er zelfs nog een PHP fout bij.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:41 schreef Shoombak het volgende:
Als je op vrouwelijke profielen zoekt krijg je
[..]
Je bent er echt trots op he?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:42 schreef RickoKun het volgende:
post dit gedicht daar maar:
Koude voeten? Koude handen,
want dat is waar ik zin in heb, naast vuige rouwranden,
Als het 12 uur is, ga ik mijn bed uit,
Neem ik mee een schep en een luit,
Zit ik zowaar te playen op de lokale begraafplaats,
waar ik de schep de grond in kaats,
ik open de kist en ruik de geuren,
Het lijk ligt daar en ik krijg een stijfje met violette kleuren,
Ik neem het lijk zowaar in de mond, haar clitje is niet helemaal meer rond,
Neen het is eerder zanderig en als ik haar penetreer redelijk branderig,
echter is er geen nood, ik rim het lijk haar navel en er sproeit zaad uit mijn kloot,
Zomaar hup hup hup, over haar verschilferde lipjes heen,
mijn god, die lijken zijn mennûs nat, dat is wat ik je meen!
De bitch, maak jezelf bekendquote:Ikke:
dat is dus een groepje van een ander forum dat de afspraak heeft hier ff te klagen, hoe voorspelbaar
er werd al ontkent dat ze elkaar kennen..quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:47 schreef Brainfish het volgende:
Jullie kennen elkaar van het Libelle forum.![]()
Kan niets tegenop.
Klik is op die linkquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
Haal die link naar dit topic eens weg Apebeer
Ja die soort humor mis ik al geruime tijd op Fok!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef Penisbaard het volgende:
H@H@H@!!77!!7!!777 Wat een humor hebben die pitjes
Oh, grapje.quote:
En het mooie is, dat ze nou dat hele pittig kapsel door gaan lezen op zoek naar een link naar VOLquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Brainfish het volgende:
Nu die vrouwen met pittige kapsels dit topic zien kan ik met alle plezier melden:
pittige kapsels![]()
vreemd, overdreven aardig forum![]()
geen mooie fapbare vrouwen van rond de 20.![]()
vage avatars
[..]
Oh, grapje.
Nu dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal wel snel afgelopen zijn daar met dat topic.
quote:Op Volforum schreef schreef GEA het volgende:
wie ben jij om te bepalen wat andere vrouwen voor haar moeten? een lekker pittig kapseltje staat echt veel beter dan dat lange smerige slettenhaar geloof me maar en dat vinden mannen ook, ze hebben veel liever een echte vrouw die persoonlijkheid durft te tonen en niet zomaar meeloopt met alle hypes toen ik mijn vlotte kapseltje nam zeiden ook alle vriendinnen dat het mooi stond en ze hebben het zelf nu ook, ik zit er aan te denken om ook mijn dochtertje zo'n kapselt te geven
kusjes gea
Het is ook vrij ziek honestly.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Shoombak het volgende:
Zit nu al 2 minuten naar deze pic te kijken:
[ afbeelding ]
met als ondertitel
Dieren beminnen is mensen beschaven.
ik word er een beetje bang van
Dat word onze reserve KLB als het hier weer is down is.quote:
En je zal ze maar zo op een forum zettenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zullen je kinderen maar zijn.
Die onderste foto's en die commentsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13865
Welke topic?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Aww, dat duurde lang zeg.![]()
Hoi vreemde wezens!
Serieus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
Godverdomme al mijn serieuze berichten worden gewoon spontaan verwijdert, wat is dat voor iets achterlijks![]()
quote:
pleurtop naar je eigen forumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Jesus moeten ze met elkaar hier afspreken dat ze op vol gaan gallen want alleen durven ze niet. Stoer
Heb jij ook zo'n pittig kapsel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Jesus moeten ze met elkaar hier afspreken dat ze op vol gaan gallen want alleen durven ze niet. Stoer
Ja die van mij ook.quote:
Weet jij überhaupt wel wat eencelligen zijn? Jij hebt zeker jouw MBO opleiding niet afgemaakt?quote:Fenya:
Invasie der eencelligen.....
Pics van je dochter of wegwezenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Gaat je geen donder aan, beetje zielig bezig om andere door de stront te halen terwijl je zelf je zo lelijk bentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n pittig kapsel?
Via internet is dat ook zóóóóó eng.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Heb je fotos van hem?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef pleurtop het volgende:
[..]
Gaat je geen donder aan, beetje zielig bezig om andere door de stront te halen terwijl je zelf je zo lelijk bent
failquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Ik zal een beroep doen op het hacktalent van de tweede kamer, zij zullen wellicht deze wansmakelijke website uitbannen van het internet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Ik zal een beroep doen op het hacktalent van de tweede kamer, zij zullen wellicht deze wansmakelijke website uitbannen van het internet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Hallo, Baron. Wanneer komen Bassie & Adriaan weer terug op tv, de jeugd van tegenwoordig heeft deze ludieke manier van educatie hard nodig. Als ik soms zie dat jongetjes van 7 al roken, denk ik aan de goede jaren dat B&A op tv waren.quote:
Ga eens snel een belletje naar Korrelatie plegen ofzo.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef pleurtop het volgende:
[..]
Gaat je geen donder aan, beetje zielig bezig om andere door de stront te halen terwijl je zelf je zo lelijk bent
Het onderwerp of bericht dat je zoekt bestaat nietquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:45 schreef Japsnars het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?p=4242636#4242636
WTF
idemquote:
Boeequote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:50 schreef swarmahoer het volgende:
slotje, dit loopt uit op dingen die we niet willen
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 22:32 schreef Snaptnix het volgende:
Overigens dames en heren van fok, hadden we deze lay out al voordat Fok met de bagger layout kwamen ja whoor ze weten ervan met BB werd er genoeg va hier naar d fok voorpagina gekopieerd, en Yvonne heeft zelfs ook nog een account, net als aantal andere (ex) crew van fok
:shock:
maar genoeg gespeeld dames en heren, anders gaan we inderdaad hier de yvonne actie herhalen die de andere kant uit met relen de accounts in de shredder gooide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |