Ja die soort humor mis ik al geruime tijd op Fok!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:54 schreef Penisbaard het volgende:
H@H@H@!!77!!7!!777 Wat een humor hebben die pitjes
Oh, grapje.quote:
En het mooie is, dat ze nou dat hele pittig kapsel door gaan lezen op zoek naar een link naar VOLquote:Op donderdag 1 oktober 2009 21:55 schreef Brainfish het volgende:
Nu die vrouwen met pittige kapsels dit topic zien kan ik met alle plezier melden:
pittige kapsels![]()
vreemd, overdreven aardig forum![]()
geen mooie fapbare vrouwen van rond de 20.![]()
vage avatars
[..]
Oh, grapje.
Nu dusquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:05 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zal wel snel afgelopen zijn daar met dat topic.
quote:Op Volforum schreef schreef GEA het volgende:
wie ben jij om te bepalen wat andere vrouwen voor haar moeten? een lekker pittig kapseltje staat echt veel beter dan dat lange smerige slettenhaar geloof me maar en dat vinden mannen ook, ze hebben veel liever een echte vrouw die persoonlijkheid durft te tonen en niet zomaar meeloopt met alle hypes toen ik mijn vlotte kapseltje nam zeiden ook alle vriendinnen dat het mooi stond en ze hebben het zelf nu ook, ik zit er aan te denken om ook mijn dochtertje zo'n kapselt te geven
kusjes gea
Het is ook vrij ziek honestly.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:06 schreef Shoombak het volgende:
Zit nu al 2 minuten naar deze pic te kijken:
[ afbeelding ]
met als ondertitel
Dieren beminnen is mensen beschaven.
ik word er een beetje bang van
Dat word onze reserve KLB als het hier weer is down is.quote:
En je zal ze maar zo op een forum zettenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het zullen je kinderen maar zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |