Die onderste foto's en die commentsquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:13 schreef Japsnars het volgende:
http://www.vol.nl/viewtopic.php?t=13865
Welke topic?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:17 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Aww, dat duurde lang zeg.![]()
Hoi vreemde wezens!
Serieus?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:24 schreef Acinonyx het volgende:
Godverdomme al mijn serieuze berichten worden gewoon spontaan verwijdert, wat is dat voor iets achterlijks![]()
quote:
pleurtop naar je eigen forumquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Jesus moeten ze met elkaar hier afspreken dat ze op vol gaan gallen want alleen durven ze niet. Stoer
Heb jij ook zo'n pittig kapsel?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Jesus moeten ze met elkaar hier afspreken dat ze op vol gaan gallen want alleen durven ze niet. Stoer
Ja die van mij ook.quote:
Weet jij überhaupt wel wat eencelligen zijn? Jij hebt zeker jouw MBO opleiding niet afgemaakt?quote:Fenya:
Invasie der eencelligen.....
Pics van je dochter of wegwezenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Gaat je geen donder aan, beetje zielig bezig om andere door de stront te halen terwijl je zelf je zo lelijk bentquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n pittig kapsel?
Via internet is dat ook zóóóóó eng.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:27 schreef pleurtop het volgende:
Heb je fotos van hem?quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef pleurtop het volgende:
[..]
Gaat je geen donder aan, beetje zielig bezig om andere door de stront te halen terwijl je zelf je zo lelijk bent
failquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Ik zal een beroep doen op het hacktalent van de tweede kamer, zij zullen wellicht deze wansmakelijke website uitbannen van het internet.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:37 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Ik zal een beroep doen op het hacktalent van de tweede kamer, zij zullen wellicht deze wansmakelijke website uitbannen van het internet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |