Lullig hèquote:Op donderdag 1 oktober 2009 17:20 schreef Adelante het volgende:
LUL traject?
Weinig andersquote:
Ik heb me even ingelezenquote:Op donderdag 1 oktober 2009 13:30 schreef Joene het volgende:
JahoorGesprek was min of meer wat we hadden verwacht
![]()
Volgende maand IUI traject
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
Hallo, update. Zieke peuter (vanochtend mee naar huisarts geweest, niks ernstigs verder) en doodzieke poes die waarschijnlijk aan d'r laatste dagen bezig is. YPPY en ik zijn vanachten nog in de weer geweest met uurlijkse dwangvoeding om d'r een beetje op weg te helpen maar ik vrees dat het niks meer gaat worden. Amper geslapen dus en redelijk brak. Straks nog even naar de dierenarts.
Morgen weer werken, kan ik hopelijk weer bijkomen..
Hallo, zuigt dus allemaal J. Sterkte met zowel de peuter als de poes.quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
Hallo, update. Zieke peuter (vanochtend mee naar huisarts geweest, niks ernstigs verder) en doodzieke poes die waarschijnlijk aan d'r laatste dagen bezig is. YPPY en ik zijn vanachten nog in de weer geweest met uurlijkse dwangvoeding om d'r een beetje op weg te helpen maar ik vrees dat het niks meer gaat worden. Amper geslapen dus en redelijk brak. Straks nog even naar de dierenarts.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
Helaas, de dierenarts (en wij) zien er geen heil meer in, ze was nog meer afgevallen en was ook onderkoeld aan het raken, vanavond krijgt ze een spuitje. Zoals verwacht dus, maar toch een harde boodschap.. Gelukkig slaapt Anna nog kan ik even bijkomen op de bank.
.
Oh, en ik voel me kut. Dus.
Sterkte J ook voor Yppy en Anna !quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:00 schreef Jarno het volgende:
Helaas, de dierenarts (en wij) zien er geen heil meer in, ze was nog meer afgevallen en was ook onderkoeld aan het raken, vanavond krijgt ze een spuitje. Zoals verwacht dus, maar toch een harde boodschap.. Gelukkig slaapt Anna nog kan ik even bijkomen op de bank.
.
Oh, en ik voel me kut. Dus.
Hmmm ja toch moeilijk om te zeggen , morgen is poes er niet meerquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef Jarno het volgende:
Bedankt (echt). Ze ligt nu lekker onder een dikke deken in d'r reismandje, ze heeft al een lichte verdoving gehad zodat ze iig geen pijn heeft. Straks maar even Anna inlichten..
Ja, heel lastig. Dood is (gelukkig) tot nu toe een onbekend begrip maar we willen ook de associatie met inslapen en slapen vermijden. Veel kinderen worden bang om te gaan slapen als er een huisdier is ingeslapen.quote:Op maandag 5 oktober 2009 15:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm
ja toch moeilijk om te zeggen , morgen is poes er niet meer
Tochquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, heel lastig. Dood is (gelukkig) tot nu toe een onbekend begrip maar we willen ook de associatie met inslapen en slapen vermijden. Veel kinderen worden bang om te gaan slapen als er een huisdier is ingeslapen.
Maar het moet ze ook wel duidelijk zijn dat ze er echt niet meer is en ook niet meer terugkomt. Ach ze is bijdehand genoeg.
Ja dierendag gister hequote:Op maandag 5 oktober 2009 15:21 schreef Jarno het volgende:
Kom anders even collecteren voor de dierenbescherming nu..
Foto's: geen check.quote:
dat is dan al de 2e keer in een weekquote:
owhquote:Op maandag 5 oktober 2009 15:06 schreef Jarno het volgende:
Bedankt (echt). Ze ligt nu lekker onder een dikke deken in d'r reismandje, ze heeft al een lichte verdoving gehad zodat ze iig geen pijn heeft. Straks maar even Anna inlichten..
Ja maar niet deze week he!!!!quote:
Kwam om 11 uur thuis, ging op bed liggen , viel niet in slaap uiteindelijk laatste keer dat ik op mn wekker keek was het 3:45 en om 6:15 ging de wekkerquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:39 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar ik heb dan ook echt goed geslapen
[..]
waarom jij zo weinig?
mijn 'wijf' doet andere dingen , koken is mijn jobquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
en dan lekker meteen relaxen, je 'wijf' laten koken en het bord voor je neerzetten, afstandsbediening in de hand en zappen naar alleen maar slaapverwekkende programma's
ja, maar vanavond dus nietquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:49 schreef Joene het volgende:
[..]
mijn 'wijf' doet andere dingen , koken is mijn job
Mja dat ligt aan mijn collega he. Als die binnen is kan ik hier weg.quote:
misschien leest ze ditquote:
Oe das beter!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:30 schreef Metatron het volgende:
Vakantie.
Vanavond vlieg ik naar zonniger oorden.
Zenks. Ik denk dat dat wel gaat lukkenquote:
Doet me een beetje denken aan:quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
enjoy!
T-shirt van een collega van me:
" Do not make me angry.. I will test your code.. "![]()
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:38 schreef Metatron het volgende:
[..]
Zenks. Ik denk dat dat wel gaat lukken
[..]
Doet me een beetje denken aan:
[ [url=http://berlage.org/pictures/fok/meuk/go-away-tshirt.jpg]afbeelding ][/url]
Nu al J.?quote:
Ik neem de vorige week voor het gemak maar ff mee dan, maar deze belooft ook weinig goeds.quote:
Je had toch vrij vorige week? Of zit ik er nu helemaal naast?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:48 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik neem de vorige week voor het gemak maar ff mee dan, maar deze belooft ook weinig goeds.
Nee, dat klopt wel.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:52 schreef Metatron het volgende:
[..]
Je had toch vrij vorige week? Of zit ik er nu helemaal naast?
Ah, afgemat dusquote:
Mja, het valt allemaal op zich ook wel mee maar de combinatie ziekenhuis, (doodzieke) kat en zieke peuter was wat ongelukkig deze week. Gecombineerd met allemaal semi-verplichte gezelligheidsnummertjes.quote:
Hmm, mja, dat schiet inderdaad niet echt op allemaalquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, het valt allemaal op zich ook wel mee maar de combinatie ziekenhuis, (doodzieke) kat en zieke peuter was wat ongelukkig deze week. Gecombineerd met allemaal semi-verplichte gezelligheidsnummertjes.
De rest van de week word beter J!quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 10:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, het valt allemaal op zich ook wel mee maar de combinatie ziekenhuis, (doodzieke) kat en zieke peuter was wat ongelukkig deze week. Gecombineerd met allemaal semi-verplichte gezelligheidsnummertjes.
Als het rotter wordt haak ik af T!quote:
Op de bus? Of tram?quote:
Mijn vrachtwagen rijdt over 3 uur pas!quote:
Ik denk de vrachtwaggel of de trein J.quote:
Niet de mijne hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik denk de vrachtwaggel of de trein J.
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:11 schreef Jarno het volgende:
Ja jullie moeten we wel even bijpraten hoor want ik heb een beetje in een isolement geleefd geloof ik.
Het kassameisje is hem niet geworden ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:26 schreef Foxy-lady het volgende:
Goedemorgen op deze regenachtige dinsdagochtend.
Ik ga vandaag maar weer eens op banenjacht.
is goed voor je ! wordt je hard van !quote:
Haha nee, ik ben niet door de selectie heen gekomenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Het kassameisje is hem niet geworden ?
ze hebben er nog is een liedje voor gemaakt J.quote:
Zelfs te slecht als kassameisjequote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Foxy-lady het volgende:
[..]
Haha nee, ik ben niet door de selectie heen gekomen
Geen idee ze gaven geen rede.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:29 schreef Joene het volgende:
[..]
Zelfs te slecht als kassameisje![]()
![]()
![]()
je was te oud neem ik aan ?
en natquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:28 schreef Joene het volgende:
[..]
is goed voor je ! wordt je hard van !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Ja, die's goed! "t is weer donderdag"quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:29 schreef Joene het volgende:
[..]
ze hebben er nog is een liedje voor gemaakt J.
Ik stuur 'm ff door.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Foxy-lady het volgende:
Even ter info
http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-vrouwen-jong-.html
ik had hem al getwitterdquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Foxy-lady het volgende:
Even ter info
Pcies !quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die's goed! "t is weer donderdag"
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en natWhehehehehe Je zei natSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
en deze heb ik ook al eerder gelezen vandaagquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Tally het volgende:
Dat is natuurlijk de reden voor die complimentjes
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:36 schreef Joene het volgende:
[..]
en deze heb ik ook al eerder gelezen vandaag![]()
Daar hebben wij werkende geen tijd voor JK .quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Southpark The Movie blijft sweeeeet.
WIJ MOTTEN CENTEN VERDIENEN JKquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:45 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Whehe, Southpark The Movie blijft sweeeeet.
Zo ban ik.quote:
Niet de Moslims ?quote:
Canada is verantwoordelijk voor moslims.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:56 schreef Joene het volgende:
Niet de Moslims ?
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:45 schreef Metatron het volgende:
Ik ga zo eens richting het zuiden. Tot laters!
Wel waar je zei het wel !quote:
Wat ?quote:
Hmmmz je hebt al heel wat heen en weer gezworven kwa werken en opleidingen de laatste jarenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
ja
ik ben weer terug bij nerd-wannabe-status
ik kon het gewoon nietik ben een nepperd..
faalde vooral op wiskundige shizzle en iets meer dan beginners-programmerenen daar zou ik op blijven falen
yup.. is ook nog steeds niet fijnquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:11 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmmz je hebt al heel wat heen en weer gezworven kwa werken en opleidingen de laatste jaren
begrijpelijke motivatie... hopelijk nu een beetje gevonden wat je zoekt zegmaar....quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
yup.. is ook nog steeds niet fijnvooral omdat informatiekunde wel echt iets was wat ik leuk vind
maargoed, ik wil mijn opleiding ZELF (zonder hulp van vriend) en met fatsoenlijke cijfers (niet elke keer hopen op minimaal een 5,6 na dagen studeren
) zodat ik vol vertrouwen aan een baan ooit kan beginnen
Wat voor Neppauper ben je nou man .quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Neh, begint een beetje te vervelen.
Op de bank kan het ook achter de tv , terwijl je eurosport kijkt.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bovendien is het geen mooi weer meer, dus buiten bierdrinken is een beetje kouwig.
Dat kijken paupers toch de hele dag ? of sterren.nlquote:
Men daar steek je wat van op das niks voor paupers.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, daar ben ik dan te links elitair voor.
Ik kijk heulveul Discovery.
Ja misschien heb je nog een leuke PronFilm liggen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:58 schreef Tally het volgende:
sterren.nl
Filmpje kijken kan ik nu wel trouwens.
Misschien dat ik dat nu ook maar ff ga doen
Ik heb idd nog genoeg liggen wat ik niet gekeken heb.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 14:59 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja misschien heb je nog een leuke PronFilm liggen.
Die witte met bruin ?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:28 schreef Tally het volgende:
Wat zijn die FiDo DiDo poppetjes toch lekker
quote:
Zeg het me nog een keer als ik de HD opstuur J. dan zal ik er een paar van die zakken in doenquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:36 schreef Joene het volgende:
Net als dat ik steeds die snoepjes wil (haribo dropmix) die in de reclame komen voor GTST>
Kan je bij ons nergens krijgen.
héquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:43 schreef motorbloempje het volgende:
en dan lekker meteen relaxen, je 'wijf' laten koken en het bord voor je neerzetten, afstandsbediening in de hand en zappen naar alleen maar slaapverwekkende programma's
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 09:49 schreef Joene het volgende:
mijn 'wijf' doet andere dingen , koken is mijn job
quote:
quote:
ik neem wel een grapefruit...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 11:33 schreef Foxy-lady het volgende:
Even ter info
pssst... het zijn de drop-fruit-spenen die je nergens kan krijgen bij ons...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 15:36 schreef Joene het volgende:
Net als dat ik steeds die snoepjes wil (haribo dropmix) die in de reclame komen voor GTST>
Kan je bij ons nergens krijgen.
Niet omdat ik het wil, maar omdat ik het kan!quote:
Mogguh J.quote:
Nee het stort ! meer dan 20mm wordt er verwachtquote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:12 schreef Jarno het volgende:
Het is er desalniettemin wel weer voor enzo.
Ja. Echt zo van dat druilerige winderige neukweer.quote:
ERROR DOES NOT COMPUTEquote:
Ik denk dat het voor hubbie ook maar beter isquote:
Hmmm zo van dat je de gordijnen dicht laat , een sms stuurt met NEUKEN AAN!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja. Echt zo van dat druilerige winderige neukweer.
Ja.quote:
Hatsjee. Is dat een optie voor je?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:44 schreef Joene het volgende:
Of ze bieden je een baan aan BIJ HP in ierland voor 48k euro's + relocation
Neuh !quote:
ik weet het nietquote:Op woensdag 7 oktober 2009 09:54 schreef Jarno het volgende:
O, valt dat niet onder relocation dan?.
nog geen druppel gezienquote:Op woensdag 7 oktober 2009 07:46 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee het stort ! meer dan 20mm wordt er verwacht![]()
oh man! bedanktquote:
Goed voor je , krijg je grote jesters van !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
oh man! bedanktik heb in geen jaren dat op, en er ook geen behoefte aan gehad
maar nu
Pregnant.Housewifes.8.nzb?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:52 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik hoor m'n preggo boven afbakbroodjes opensnijden.
Wie?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
mis ik iets? van wie is die kloon?
Slaap Je ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Is dat op DVD of een uncompressed BluRay image?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:57 schreef Joene het volgende:
I prefer de Kinky Pregnant Housewifes deel 13 , dan doen ze zo lekker ranzig
Je vrouw is zwanger en ze brengt je nog steeds lunch? Rezptec.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:00 schreef 3MinuteHero het volgende:
Voor diegenen die deze kloon wel kennen, staat het godvergetenlekkermakende bewijs van de lunch op Twitterrrrrrrrrrrrrr
Mjahquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:02 schreef Jarno het volgende:
Je vrouw is zwanger en ze brengt je nog steeds lunch? Rezptec.
That's more like it.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:04 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik kreeg dan ook gewoon een to-do-list voor vandaag bij die lunch :[.
Goed te zien dat je je huiswerk hebt gemaakt ! Naais toe miet joe toe !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 12:56 schreef motorbloempje het volgende:
Het schijnt van niet.quote:
Nu klink je als Gellarboy, een jaar of 6 geledenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:08 schreef Jarno het volgende:
Niet 3, je bent een newbie.
Maar een (zeldzaam) okaye.
Retro is hip 3!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:11 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Nu klink je als Gellarboy, een jaar of 6 geleden.
Moblo toen ze nog jesters had ofzo?quote:
ik zag net op twitter dat profiel van die chick van 3 , best een lekkerwijf doch !quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:10 schreef Jarno het volgende:
Wel knoppen d'r op 3, heb ik ergens gelezen. Dacht ik.
Heb je die buik gezien man!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef Joene het volgende:
[..]
ik zag net op twitter dat profiel van die chick van 3 , best een lekkerwijf doch !
Als dat een sletje was ,waarom heb ik die dan niet gepaald ?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
een of andere slettige bijna-oldbie
Best dik , doch die profiel foto is best okay !quote:
Whehehehe.. De hele dag J. de hele dag!!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:16 schreef 3MinuteHero het volgende:
Vrouw hier naast me roept: Ja Hallo, derziteen BABBIE in hoor !
Wiesdat? Oooooh, das zeker die Jeroen_W, die de hele dag met Tally xzit te cheylen..
omdat ze een wannabe wasquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Als dat een sletje was ,waarom heb ik die dan niet gepaald ?
Mjah, 't is ongelooflijk wat die hormomen met haar tijdsbesef doenquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:17 schreef Tally het volgende:
Whehehehe.. De hele dag J. de hele dag!!!!
Say that. Ontbijt om 13 uur is wel een klein beetje mis idd.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:18 schreef 3MinuteHero het volgende:
[..]
Mjah, 't is ongelooflijk wat die hormomen met haar tijdsbesef doen.
Daarom is het ook lunchquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:19 schreef Jarno het volgende:
Say that. Ontbijt om 13 uur is wel een klein beetje mis idd..
Er zijn niet veel dingen die in 10 jaar tijd hetzelfde blijven, maar dit....quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:26 schreef 3MinuteHero het volgende:
De serversnelheid is er hier door de jaren ook niet beter op geworden he ?
kZieniks.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:30 schreef 3MinuteHero het volgende:
J. heeft een PM
(wat ik eerst nog moest aktieferen)
Anders wordt mama boosquote:Op woensdag 7 oktober 2009 13:57 schreef 3MinuteHero het volgende:
Lunch op, zo maar eens aan de to-do-list beginnen .....
Nou, boos, boos, eerder weer misselijk, als ik niet snel stap 1 op de list ga doenquote:
Bij...?quote:Op woensdag 7 oktober 2009 14:06 schreef Joene het volgende:
Goed etentje en mini notebookje los geluld voor de waardering
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |